REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
11
Lėktuvas (nuotr. Fotolia.com)

Pasaulis liguistai dalinasi lėktuvų katastrofų detalėmis – štai, kodėl ir žiniasklaidoje jų tiek daug. Lėktuvų katastrofos yra netikėtos, sukrečiančios ir dažniausiai lydimos paslapčių bei natūraliai kylančių klausimų: kas nutiko, kodėl, kas lėmė, ar buvo galima ką nors pakeisti?

11

Pasaulis liguistai dalinasi lėktuvų katastrofų detalėmis – štai, kodėl ir žiniasklaidoje jų tiek daug. Lėktuvų katastrofos yra netikėtos, sukrečiančios ir dažniausiai lydimos paslapčių bei natūraliai kylančių klausimų: kas nutiko, kodėl, kas lėmė, ar buvo galima ką nors pakeisti?

REKLAMA

Kokie buvo paskutiniai pilotų žodžiai?

Leidinys This Quora thread domėjosi, ką būtent sako pilotai, suprasdami, kad lėktuvas suduš.

Tokia informacija dažniausiai užfiksuojama juodosiose lėktuvo dėžėse arba dispečerių archyvuose, jeigu iki paskutinės minutės buvo palaikomas ryšys.

„Žmonės veržiasi sužinoti tokius dalykus ir pokalbių detales, nes mano ir tikisi, kad bus kažkas dramatiško. Visgi, tik žinant kontekstą, paskutiniai žodžiai būna svarbūs. Todėl reikia žinoti apie atskiras katastrofas, kad jie būtų prasmingi.

„Air France“ 447 (2009):

02:14:23 (Robertas) Velnias, mes tuoj sudušime... Negali būti, kad tai vyksta!

ValuJet 592 (1996):

MD: Critter 592, pasukite į kairę vienas-keturi-nulis kursu.

F592: Vienas-keturi-nulis.

Paskutiniai žodžiai, kurie žinomi ir iš šio lėktuvo salono buvo radaro vektoriaus nustatymas. Tikrai nuobodu, ar ne?

REKLAMA
REKLAMA

Paskutiniai žodžiai dažnai nebūna herojiški; jie neturi dramatiško spalvingumo, kurį mes norėtume įsivaizduoti po matytų filmų.

Bet jie atspindi tai, ką pilotai yra mokyti padaryti: skraidinti lėktuvą iki paties galo“, - leidiniui pasakojo interviu davęs Stan Ng, privatus pilotas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų