REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusį savaitgalį, skrydžio iš Maskvos į Anapą metu, blogai pasijuto antrasis orlaivio pilotas Damiras A. Lėktuvą teko priverstinai tupdyti Rostove prie Dono, tačiau 49-erių orlaivio piloto atvykę medikai neišgelbėjo, ligoninėje jis mirė.

Praėjusį savaitgalį, skrydžio iš Maskvos į Anapą metu, blogai pasijuto antrasis orlaivio pilotas Damiras A. Lėktuvą teko priverstinai tupdyti Rostove prie Dono, tačiau 49-erių orlaivio piloto atvykę medikai neišgelbėjo, ligoninėje jis mirė.

REKLAMA

Tikėtina, nuo širdies smūgio miręs pilotas galėjo susidurti su sveikatos problemomis, tačiau slėpti tai nuo medikų apžiūrų metu. Tokiu būdu jis siekė išsaugoti savo darbo vietą, tokią versiją iškėlė Rusijos prezidento aviacijos komisijos narys Jurijus Sytnikas. 

Jo teigimu, prieš skrydį ekipažo nariams yra tikrinamas spaudimas, pulsas, žiūrimas liežuvis ir akys. Patyrę medikai taip gali iškart įtarti gripą ar kitas ligas, tačiau „vidinę ligą“ galima bandyti nuslėpti, kai kuriems tai pavyksta. „Aišku, greičiausiai, tai yra jo kaltė, – pareiškė Sytnikas. – Savo ligą jis galėjo slėpti, kuomet pereidinėjo medicininės komisijos patikrą, nes nenorėjo 50-ies netekti profesijos ir likti su ubago pensija“. 

Be to Sytnikas pažymėjo, kad griežtinti apžiūrų taisykles yra beprasmiška. „Jie išmoks ir tokią patikrą praeiti. Reikia geriau rūpintis darbo sąlygų gerinimu, saugoti žmonių sveikatą, gerinti komfortą“, – įsitikinęs jis. Aviacijos specialistas taip pat pažymėjo, kad tai nėra pirmas atvejis, kuomet ekipažo narys miršta nuo širdies priepuolio darbo vietoje. 

49-erių piloto mirties priežastimi galėjo tapti širdies smūgis arba atitrūkęs trombas, skelbiama lenta.ru. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų