Netikėtumų kupinos 1006 km lenktynės baigėsi „Skuba dream“ triumfu ir be dviejų favoritų

Nusileido „ENEOS 1006 kilometrų lenktynių“ uždanga. Po įtemptos, varginančios ir karštos kovos triumfavo „Skuba dream“ komanda, kurios „Porsche 911“ vairavo Egidijus Valeiša ir broliai Ignas bei Jonas Gelžiniai.

128

Nors kvalifikacijoje penktadienį triumfavo „Exit Palanga by Algirdai“, jų „Aquila CR1“ susidūrė su daug problemų ir galiausiai nefinišavo.

Antrąją vietą užėmė „Skuba Racing team“ su BMW M3, trečią vietą tik paskutinėmis akimirkomis po varžovų klaidos išplėšė „Mojo Lounge by JR Motosport“, komanda vairavo BMW E46.

Portale tv3.lt po kurio laiko skaitykite nugalėtojų komentarus.

(128 nuotr.)
FOTOGALERIJA. „ENEOS 1006 km lenktynes“

Iš pirmosios pozicijos visos dienos maratoną pradėjo „Exit Palanga by Algirdai“ komanda, kurios lenktynininkai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius, Andrius Jasionauskas ir Saulius Girdauskas pilotuoja „Aquila CR1“ bolidą.

REKLAMA

Tačiau vos prasidėjus lenktynėms tempas krito, o po 36 ratų Deividas Jocius buvo 11-oje pozicijoje, į priekį išsiveržęs buvo Nicko Verdonckas su BMW M2.

Nenuvažiavus 40-ties ratų į trasą išriedėjo saugos automobilis. Vaidotas Mitkus sudaužė „Honda Civic“ automobilį, vairuotojas buvo palydėtas į greitosios pagalbos automobilį.

(4 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Vaidotas Mitkus sudaužė „Honda Civic“ automobilį

Per pirmus 100 ratų trasoje nebuvo išvengta incidentų. Be jau minėts avarijos, buvo keletas geriau pasibaigusių situacijų, kai lenktynininkai kliudė trasos konstrukcijas ir apgadino automobilius. Nuvažiavus beveik trečdalį distancijos pirmavo „Skuba Team“, „Porshe 911 GT3“ tuo metu vairavo Egidijus Valeiša. 

Nedaug atsiliko ir „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ ekipažas, kurį vairavo Nemunas Dagilis.

(66 nuotr.)
FOTOGALERIJA. „ENEOS 1006 km" lenktynių „PIT" zona

Konstrukcija sušlubavo kvalifikacijos nugalėtojams „Exit Palanga by Algirdai“, atsilapojo „Aquila CR1“ bagažinė, todėl teko stoti į techninio aptarnavimo zoną ir problemą sutvarkyti. 

Panašu, kad kvalifikacijoje triumfavusi „Aquila CR1“ apie aukštas pozicijas galėjo pamiršti dar nenuvažiavusi 200 ratų. Su techniniais sunkumais susidūrusi komanda bandė taisyti automobilį, tačiau lyderiai nurūko per toli.

Viskas. Lenktynės „Exit Palanga by Algirdai“ komandai – baigtos. Automobilis sustojo ir daugiau nebepajudėjo, nors dar buvo bandoma taisyti. Portalas tv3.lt pasiteiravo vieno iš PIT zonoje sutiktų komandos narių, kas gi nutiko „Aquila CR1“ automobiliui.

„Tiksliai nežinome, bet spėjame, kad bendiksas įstrigo į greičių dėžę“, – kalbėjo komandos narys. Vienas iš lenktynininkų aiškino, kad detalė užstrigdė variklį, dėl to užsiblokavo ratai.

Po 200 ratų aiškėjo lyderiai: pirmoje vietoje važiavo „Skuba dream“, už šios komandos rikiavosi „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“, trečiąją vietą užėmė „Qvick-VR Racing“ iš Belgijos.

REKLAMA

„Skuba dream“ lenktynininkas Jonas Gelžinis pasikeitęs po 260 ratų dar neskubėjo džiaugtis pirmąja vieta: „Sunku prognozuoti, dar keletas valandų ir viskas bus aišku. Turime tūkstančius „Excel“ lentelių su visais įmanomais scenarijais, todėl esame pasiruošę.“

Netikėtas posūkis. Sugedo „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ komandos „Porsche 991“ automobilis. Antroje vietoje važiavęs Steve`as Vanbellingenas susidūrė su problemomis, iš automobilio pradėjo tekėti aušinimo skystis. 


Rašyti komentarą...
SKAITYTI KOMENTARUS (0)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų