REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
5
Antano Juknevičiaus automobilio išlydėtuvės (nuotr. Organizatorių)

2015-ųjų lapkričio 14 dieną „RaceTech“ dirbtuvėse įvyko oficialus „Edas Racing Team“ komandos pristatymo bei naujojo Antano Juknevičiaus automobilio išlydėjimo renginys. Surengtame pristatyme sportininkas papasakojo apie visus bekelės monstro „Overdrive“ privalumus, parodė naują, unikalų automobilio dizainą ir atsakė į visų žiniasklaidos atstovų klausimus.

5

2015-ųjų lapkričio 14 dieną „RaceTech“ dirbtuvėse įvyko oficialus „Edas Racing Team“ komandos pristatymo bei naujojo Antano Juknevičiaus automobilio išlydėjimo renginys. Surengtame pristatyme sportininkas papasakojo apie visus bekelės monstro „Overdrive“ privalumus, parodė naują, unikalų automobilio dizainą ir atsakė į visų žiniasklaidos atstovų klausimus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Renginį pradėjęs vadovas Edvardas Duoba komandos vardu išreiškė užuojautą visiems nuo teroro akto Paryžiuje nukentėjusiems bei jų artimiesiems. Jau vėliau Antanas Juknevičius pasveikino visus susirinkusiuosius, trumpai apžvelgė komandos pasiruošimą 2016-ųjų Dakaro ralio maratonui ir pristatė naująjį komandos bolidą bei detalias jo specifikacijas. Paties Antano teigimu, automobilis komandos mechanikų buvo kardinaliai perrinktas, nepaliestas liko tik 5.0 litrų „Lexus“ variklis. 330 arklio galių bei 560Nm sukimo momentą po kapotu slepiantis monstras įgavo ir naują išvaizdą – pasidabino ryškia ir kiekvieno dėmesį atkreipiančia žarijos spalva.

REKLAMA

Išlydėtuvėse netrūko ir garsių svečių tarp kurių buvo ir LASF įkūrėjas, daugkartinis Lietuvos bei SSRS automobilių sporto čempionas V. P. Oleka, garsiausi Lietuvos automobilių sporto žurnalistai Renaldas Gabartas, Ramūnas Fetingis, pasaulio ralio reido taurės čempionas, Rusijos čempionas ir bene labiausiai patyręs Rusijos šturmanas Vladimiras Demyanenko bei kiti. Būtent svečias iš Rusijos vos dieną prieš renginį, kartu su Mindaugu Slapšiu analizavo šturmano darbo Dakare specifiką, dalinosi savo patirtimi bei žiniomis, sukauptomis įveikus ne vieną dykumų ralio maratoną.

REKLAMA
REKLAMA

Pats Antanas Juknevičius susirinkusiems teigė, kad šių metų pasiruošimas visiškai skyrėsi nuo visų praėjusių metų, o persėdimą iš savadarbio prototipo į specialiai šioms varžyboms konstruotą „Overdrive“ bolidą jis palygino perėjimui nuo „žigulio“ į „Porsche“ automobilį. Lenktynininkas džiaugėsi, jog šiais metais pavyko suburti labai stiprių ir patikimų partnerių būrį, o automobilis pilnai paruoštas ir išbandytas buvo jau savaitę prieš išlydėjimą. Likus savaitei iki renginio lenktynininkas išbandė savo naująjį pirkinį netoli Vilniaus esančiame karjere suformuotoje trasoje.

Nors kaip teigė pats Antanas, sąlygos nėra identiškos Pietų Amerikoje laukiančiai trasai, tačiau toje pasiruošimo fazėje buvo svarbiausia išbandyti, kaip gerai mechanikai atliko perrinkimo darbus ir galutinai sureguliuoti automobilio nustatymus prieš kelionę į Argentiną. 2016-ųjų Dakaro ralis vyks Argentinoje ir Bolivijoje, kur sausio 3-16 dienomis sportininkai varžysis iš beveik 1000 kilometrų sudarytoje trasoje. Antanui Juknevičiui tai bus 6-tasis maratonas, dar 5-iuose jis vadovavo tarptautinėms užsienio komandoms. Mindaugas Slapšys yra pirmasis Dakarą motociklu įveikęs lietuvis, tai jam bus pirmasis maratonas dalyvaujant automobilių įskaitoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų