REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
26
Avarija (nuotr. Vytauto Pilkausko)

Gatvės lenktynės arba tiesiog dragas dažniausiai kelia asociacijas su nelegalumu ir policijos vizitais. Tačiau Palangoje „Aurum 1006 km“ lenktynių festivalio organizatoriai suteikė išskirtinę galimybę greičio mėgėjams – legaliai išsiaiškinti, kurio gebėjimai ir numylėtas automobilis yra geriausias. Vis tik lenktynių kulminacija buvo skaudi.

26

Gatvės lenktynės arba tiesiog dragas dažniausiai kelia asociacijas su nelegalumu ir policijos vizitais. Tačiau Palangoje „Aurum 1006 km“ lenktynių festivalio organizatoriai suteikė išskirtinę galimybę greičio mėgėjams – legaliai išsiaiškinti, kurio gebėjimai ir numylėtas automobilis yra geriausias. Vis tik lenktynių kulminacija buvo skaudi.

REKLAMA

Dalyvauti čia galėjo visi norintys – tereikėjo sumokėti startinį mokestį ir, atitikti elementarius reikalavimus – turėti vairuotojo pažymėjimą, mūvėti šalmą ir pasirūpinti galiojančia technine automobilio apžiūra.

Ir norinčių netrūko – iššūkį priėmė gausybė drąsuolių. Startą jiems davė pramogų pasaulio žvaigždės, išbandžiusios trasą ir savo greitį.

REKLAMA
REKLAMA

Į dragą užsiregistravo daugiau nei pusšimtis įvairiausių automobilių – daugiausiai buvo BMW ir „Audi“ markių savininkų, bet buvo galima išvysti ir egzotiškesnių egzempliorių ar kiek senesnių, bet stipriai modifikuotų antros kartos „Golf“, „Audi A3“ modelių.

REKLAMA

Žiūrovai kelias valandas mėgavosi įspūdingais vaizdais: savo pajėgumą 200 metrų distancijoje išbandė ne tik kasdieniniai automobiliai, bet ir „Vlantana“ vilkikai su puspriekabėmis.

Kvalifikacinis traukos lenktynių etapas truko iki 21 valandos, po jo automobiliai pagal savo rezultatus 200 metrų ilgio trasoje buvo suskirstyti į penkias klases: į vieną grupę pateko 200 metrų įveikę per daugiau nei 9,5 sek., į kitą – pademonstravę nuo 8,5 iki 9,5 sek. laiką ir t. t. Pačių greičiausių automobilių grupė 200 metrų trasą kvalifikaciniame etape įveikė per mažiau nei 7 sek. Tokį rezultatą demonstravo automobiliai, kurių galia artima tūkstančiui ar net daugiau arklio galių.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmieji kovas pradėjo į penktąją grupę patekę vairuotojai, kurie kvalifikaciniame etape 200 metrų distanciją įveikė lėčiau nei per 9,5 sek. Šioje „Street“ pavadintoje grupėje varžėsi 4 vairuotojai ir tarp jų greičiausias buvo Irmantas Motužis su BMW 530d – šio automobilio dyzelinis variklis pasiekia 200 kW galią. Antroje vietoje liko Gražvydas Kalnius su dyzeliniu „SEAT Leon“, trečioje – Tomas Kuprys su „Opel Corsa OPC“.

Ketvirtojoje „Super Street“ pavadintoje grupėje greičiausias buvo Marius Monkus su „Opel Calibra“ – ketvirtfinalyje, pusfinalyje ir finale jis nebuvo greitesnis už savo konkurentus, tačiau visus kartus nugalėjo dėl varžovų klaidų. Antrą vietą užėmė Tautvydas Valius su BMW 335, o trečioje liko Justas Pečeliūnas su antros kartos „Volkswagen Golf“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pačioje galingiausioje grupėje „Over Limit“ finale susikovė du „Nissan GT-R“ automobiliai, pusfinaliuose nugalėję „Audi S2“ bei „Audi RS7“ automobilius.

„Nissan“ automobilių finalas baigėsi visiškai neplanuotai – vos startavęs, Algirdas Zaronskis nesuvaldė 900 kW galią pasiekiančio automobilio ir išslydo iš trasos, tad nugalėtoju buvo pripažintas analogišką GT-R vairavęs Valdas Sluta. Trečią vietą užėmė Laimis Sadauskas su „Audi RS7“, ketvirtą – Povilas Araminas su „Audi S2“.

A.Zaronskio automobilis smarkiai apgadintas, sulamdytos durelės, kapotas, iššovė oro pagalvės.

Vairuotojui prireikė medikų pagalbos, jis išvežtas į ligoninę.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų