REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Populiaraus Didžiosios Britanijos žurnalo „Autocar“ žurnalistams pirmiesiems pasaulyje pavyko išbandyti naujo tipo hibridinį „Mitsubishi“ visureigį „Outlander PHEV“.

REKLAMA
REKLAMA

Tai pirmasis „range-extended“ (ilgo nuotolio) tipo serijinis automobilis rinkoje, oficialių atstovų prekybos salonuose Europoje pasirodysiantis kitų metų viduryje. Kaip pažymi „Autocar“, svarbiausia, kad jis kasdieniame naudojime beveik niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander“ ir tai yra labai gerai.

REKLAMA

„Outlander PHEV“ yra vadinamasis „plug-in“ hibridas, kuriam 2 litrų darbinio tūrio vidaus degimo variklis reikalingas tik kaip pagalbinė jėgainė akumuliatoriams įkrauti, smarkiai pagreitėjant ir važiuojant ekstremalesniais režimais. Visiems kitiems atvejams tinka du 80 AG galios elektros varikliai, kuriems patikėta varyti atitinkamai priekinę ir galinę automobilio ašį. Šie varikliai įkraunami naudojant paprastą buitinį elektros tinklą.

REKLAMA
REKLAMA

„Svarbiausia, kad PHEV niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander“ visureigio. Gal pastebėsite daugiau LED lempučių, chromuotų paviršių ar specialiai šiam modeliui skirtus lengvo lydinio ratlankius išorėje, kitokius prietaisų skydelius, specifinę pavarų perjungimo svirtį ar daugiau odos viduje, bet tai ir viskas. Tokia pat 591 litro tūrio bagažinė, toks pat praktiškas ir erdvus keleivių salonas“, rašo „Autocar“.

Jei automobilis naudotųsi vien akumuliatoriuose sukaupta energija, jo nuvažiuotas nuotolis siektų vos 53 kilometrus, tačiau PHEV sistema veikia gudriai – senkant energijai akumuliatoriuose įsijungia vidaus degimo variklis, kuris pradeda sukti 80 kW galios generatorių, ir akumuliatoriai vėl kraunami energija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vidaus degimo variklis taip pat padeda sukti priekinius ratus, jei automobiliui prireikia staiga pagreitėti ar važiuojant sudėtingomis sąlygomis. Tačiau ir varydamas priekinius ratus vidaus degimo variklis nepaliauja sukti generatoriaus ir pildyti akumuliatorių energijos atsargas.

Naudodamasis tokia mišria technologija, „Outlander PHEV“ be papildomo degalų ar energijos papildymo gali nuvažiuoti net 880 kilometrų.

Žurnalistai teigė, kad bandymo laikotarpio metu „Outlander PHEV“ nekėlė jokių rūpesčių, visos sistemos veikė sklandžiai, važiavimo dinamika - gera, valdymas nesiskyrė nuo įprasto „Outlander“. Tiesa, Europai suderintos važiuoklės dar teks palaukti – „Autocar“ vairavo Japonijos rinkai parengtą modelį.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų