REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Lamborghini“ dizainerio darbo privalumas, neskaitant vien jau išskirtinio šios pozicijos pavadinimo, yra tas, kad naują modelį parengti reikia tik kas aštuonerius – dešimt metų. Neskaitant  sunkiai suskaičiuojamo kiekio ribotos serijos modelių ruošimo šiame darbe specialistas kartu su būriu kolegų turi gausybę laiko plėtoti savo idėjas. Kone neriboti „Volkswagen Group“ resursai ir „Lamborghini“ noras plėsti savo gamą, reiškia, kad laiko gromuliuoti įvairiausius, kad ir pačius keisčiausius sumanymus, laiko kompanijos dizaineriai turi į valias.

REKLAMA
REKLAMA

„Lamborghini Aventador LP 700-4“ (nuotr. Gamintojo)„Lamborghini Aventador LP 700-4“ (nuotr. Gamintojo)

Pastarosiomis savaitėmis pradėję sklisti gandai skelbė, kad kompanija svarsto galimybę paruošti „2+2“ sėdimų vietų „Aventador“ versiją. Automobilizmo istorijoje tokių bandymų kurti keturvietį modelį su centre montuojamu varikliu jau buvo, tačiau 1973 m. pasirodęs „Ferrari 308 GT4“ didelio populiarumo nesulaukė, o šiuo metu tokio tipo „Evora“ modelį savo gamoje turi „Lotus“.

REKLAMA

„Lamborghini“ generalinis direktorius Stephanas Winkelmannas atmetė tokią idėją, pareikšdamas, kad tai tik žiniasklaidos fantazijos vaisius. Brazilijoje vykusios San Paulo automobilių parodos metu britų žurnalui „Autocar“ jis sakė, kad projektų susijusių su „Aventador“ yra ne vienas, tačiau papildomos dvi sėdynės įrengtos priešais galingą V12 tipo motorą taip ir liko idėja, kuri buvo išreikštą tik eskizuose.

 

Italai pristatė „Lamborghini Urus“. (nuotr. Gamintojo)„Lamborghini Urus“. (nuotr. Gamintojo)

 

Jau patvirtinta, kad ruošiamas atvira superautomobilio versija, kuri bus gerokai praktiškesnė nei bekompromisinis vienetinis „Aventador J“ modelis. Kadangi kompanija itin mėgsta „ribotų serijų“ žaidimą, netolimoje ateityje taip pat turėtume sulaukti ir šiek tiek galingesnių ir sportiškesnių V12 tipo variklio varomo modelio versijų. Šiek tiek stebina S. Winkelmanno pareiškimas apie tai, kad „Lamborghini“ vis dar negavo motininės „Volkswagen Group“ kompanijos leidimo serijinei „Urus“ visureigio gamybai.

REKLAMA
REKLAMA

„Tikėjomės, kad sprendimas iki šios dienos jau bus priimtas“, − sakė jis leisdamas suprasti, kad sprendimas bus priimtas koncerno vadovų. Nepaisant šio neaiškumo modelio rengimui įtakos tai neturėjo.

„Lamborghini Estoque“ (nuotr. Gamintojo)„Lamborghini Estoque“ (nuotr. Gamintojo)

Kaip rašo „Autocar“, kitos vokiečių koncerno markės „Bentley“ ruošiamo „EXP 9 F“ visureigio ateitis kol kas taip pat lieka neaiški. Žurnalo šaltiniai kompanijos viduje tikina, kad toks delsimas susijęs su Europos krize. Gali būti ir taip, kad „Volkswagen“ koncerno valdžia laukia naujo dizaino visureigio pasiūlymo iš „Bentley“ prieš tai, tai bus priimtas galutinis sprendimas. Labai tikimės, kad „Lamborghini Estoque“ sedano projektas kol kas nebuvo atšauktas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų