REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Pirmadienį, balandžio 23 d. pirmiesiems industrijos atstovams ir žurnalistams duris atvėrusiose Pekino automobilių parodoje „Seat“ oficialiai pristatė karščiausią kompaktiškojo miesto hečbeko „Ibiza“ versiją, tradiciškai pavadintą „Cupra“.

REKLAMA
REKLAMA

„Karšti“ hečbekai publikai labai patinka, kadangi tai yra ne tik nedidelis sportinis automobilis, kurį smagu vairuoti, bet ir kasdieniniam naudojimui puikiai tinkanti transporto priemonė. Taip pat savo mažylį apibūdina ir patys ispanai, taip pat pridurdami, kad tai yra „serijinei gamybai beveik paruošas koncepcinis modelis“.

REKLAMA

„Seat Ibiza Cupra“ (nuotr. Gamintojo)„Seat Ibiza Cupra“ (nuotr. Gamintojo)

Ryškiai geltonas sportinis hečbekas nuo kitų gamos modelių skirsis agresyvesne kėbulo apdaila, ksenono dujų išlydžio priekiniais žibintai ir (ši dalis mums patiko labiausiai) centre įrengtu masyviu išmetimo sistemos antgaliu. Ne mažiau efektingai atrodo ir galinis difuzorius bei dideli lyginant su automobilio gabaritais 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai.

„Seat Ibiza Cupra“ (nuotr. Gamintojo)„Seat Ibiza Cupra“ (nuotr. Gamintojo)

Interjeras atrodo niūrokai, tiesa situaciją kiek gelbėja odiniai dviejų spalvų sėdynių apmušalai, lygią apatinę dalį turintis vairas ir unikalus prietaisų skydelis. Greta kitų įdomių akcentų galima paminėti blizgančių juodų panelių apdailą ir nuimamą penkių colių skersmens informacinės-pramoginės sistemos monitorių.

REKLAMA
REKLAMA

„Seat Ibiza Cupra“ (nuotr. Gamintojo)„Seat Ibiza Cupra“ (nuotr. Gamintojo)

Sportiškojo mažylio priekinius ratus suks laiko išbandytas mechaninį ir turbokompresorių turintis 1,4 litro darbo tūrio TSI variklis, kurio maksimali galia siekia 180 AG, o sukimo momentas – 250 Nm. Trauką ratams jis perduos per septynių laipsnių, dviejų sankabų DSG pavarų dėžę ir elektronikos blokuojamą XDS diferencialą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų