“Xbox” žaidimų kompiuteriams skirta žaidimų internete paslauga, kurią “Microsoft” pristatė praėjusio lapkričio viduryje, pranoko visus kompanijos lūkesčius. 2003 m. pradžioje šios paslaugos prenumeratorių skaičius JAV ir Kanadoje pasiekė 250 tūkstančių. Pirmieji 150 000 vartotojų ją užsisakė dar lapkričio mėnesį.
“Microsoft” teigia, kad tokie “Xbox” internetinės paslaugos vartotojų augimo tempai beveik du kartus lenkia analogišką “Sony PlayStation 2” paslaugą, kuri buvo pasiūlyta Amerikos rinkoje 2002 m. rugpjūčio pabaigoje.
Norint naudotis “Xbox Live” galimybėmis JAV reikia turėti spartų interneto ryšį (per vietinį tinklą, kabelinį ar ADSL modemą) ir “Starter Kit” komplektą, į kurį įeina metinė paslaugos prenumerata, mikrofonas bei ausinės, reikiama programinė įranga ir kelios demonstracinės žaidimų versijos. “Starter Kit” kainuoja 50 JAV dolerių - kiek daugiau nei analogiškas “PlayStation 2” paslaugos rinkinys.
Nepaisant šios sėkmės ir žaidimų kompiuterių rinkoje JAV užimtos 2 vietos (po “PlayStation 2”), “Microsoft” pripažįsta, kad “Xbox” projektas dar toli gražu nėra pelningas. Tačiau bendrovė ketina ir toliau vykdyti investicijų programą - įvairiais vertinimais, “Microsoft” per artimiausius kelerius metus investuos į “Xbox” iki 2 mlrd. dolerių.