Naują aktoriaus Rowano Atkinsono komediją “Super Džonis” apie meilų, apsukrų, tačiau išsiblaškiusį slaptąjį agentą Didžiosios Britanijos turizmo departamentas naudoja turistams privilioti į šalį.
Naujai sukurta atvykstamo turizmo organizacija išleido žemėlapį keturiomis kalbomis pagal filmo “Super Džonis” siužeto liniją. Žemėlapis nurodo labiausiai turistų lankomas Anglijos vietas, kurios vaizduojamos ir komedijoje. Taip pat pasakoja, ką turistai gali pamatyti ir nuveikti Londone ir visoje šalyje.
Atvykstamo turizmo organizacijos atstovė teigia, kad turistiniai žemėlapiai pagal garsius filmus ar susiję jų personažais yra itin populiarūs. Be to, gausi filmo reklama visame pasaulyje - gera reklama ir pačiai šaliai.
“Komedija “Super Džonis” suteikia mums naujas galimybes reklamuoti Didžiąją Britaniją ir jos įsimintinus gamtovaizdžius, istorinius paminklus, subtilią kultūrą. Visa tai kino žiūrovai pamatys komedijoje. Kaip rodo skaičiavimai, apie 20 proc. turistų atvyksta į Britaniją, nes kažką įdomaus yra pamatę kino filme ar per televiziją. “Super Džonis” su unikaliuoju humoro propaguotoju Rowanu Atkinsonu atkreips pasaulio dėmesį į mūsų šalį”, - džiaugiasi organizacijos atstovė.
Komedija “Super Džonis” jau nuo balandžio 11 dienos.
BF