Nyderlandų mažmeninis tinklas "Ahold" šeštadienį paskelbė ketinantis pradėti "kainų karą", kad jo parduotuvės su "Albert Heijn" prekybos ženklu susigrąžintų prarastus pirkėjus ir rinkos dalį.
Mažmeninis tinklas mėgina atsigauti po praėjusių metų apskaitos skandalo, susijusio su JAV padaliniu "U.S. Foodservice", kuris pakenkė "Ahold" reputacijai ir dešimt kartų sumažino bendrovės akcijų kainą.
Atsiliepdamos į pirkėjų skundus dėl neva per aukštų prekių kainų, nuo pirmadienio "Albert Heijn" parduotuvės ketina sumažinti jose parduodamų 1000 pavadinimų prekių kainas 7-30 procentų.
"Tai didžiausias kainų mažinimas "Albert Heijn" tinkle per mūsų 116 metų istoriją", - teigė tinklo atstovas spaudai Hansas Kiolemanas (Hans Koeleman).
"Albert Heijn" parduotuvių tinklas rugsėjo pradžioje paskelbė, kad jo rinkos dalis Nyderlanduose pirmąjį šių metų pusmetį sumažėjo nuo 27,9 iki 26,7 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
2002 m. "Ahold" grupė patyrė 1,2 mlrd. eurų grynųjų nuostolių, kadangi patvirtino didžiulius nurašymus, padarytus dėl 1 mlrd. JAV dolerių apskaitos skandalo.
Grupė taip pat užsimena apie sunkumus, su kuriais ji susiduria skverbdamasi į Ispanijos rinką. Čia ji valdo "Ahold Supermercados SL", "Superdiplo" ir šiek tiek mažesnį "Kampio" tinklą Katalonijoje.
"Integracijos procesas Ispanijoje vyksta ilgiau, negu mes tikėjomės", - teigia "Ahold".Be to, "Ahold" yra iškeltos kelios civilinės, baudžiamosios, mokesčių bei administracinės bylos Jungtinėse Valstijose, Nyderlanduose, Argentinoje, Urugvajuje ir Brazilijoje.
Reuters-ELTA