• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Žaidimų kūrėja iš Rusijos “Nival Interactive” pasaulyje daugiausiai žinoma kūriniais “Rage of Mages” ir “Evil Islands”. Išsikovoję populiarumą rusai mėgina žengti ir į realiojo laiko strategijų rinką su savo naujuoju projektu “Blitzkrieg”.

REKLAMA
REKLAMA

Šį žaibiško karo terminą daugelis tikriausiai žino iš istorijos vadovėlių, jis asocijuojasi su Antruoju pasauliniu karu. Taip, naujojo žaidimo veiksmas vyks būtent tuo metu. Žaidėjai galės pasirinkti vieną iš trijų kariaujančių pusių - Sovietų Sąjungą, Vokietiją ar sąjungininkus. Žaidime bus galima išvysti Europos ir Šiaurės Afrikos mūšius. Užuot gavę grupelę Antrojo pasaulinio karo karių ir pradėję statytis savo bazes, turėsite kovoti tikruose istoriniuose mūšiuose, kurių išvengti nepavyks. Žaidimo kampaniją sudarys realios Antrojo pasaulinio karo kovos, tad nukrypimų nuo istorinio siužeto beveik nebus. Tiesa, šiokios tokios laisvės žaidėjams bus suteikta. Kūrėjai žada, kad kampanijos metu bus galima žaisti ir atsitiktines misijas, kurios nesisies su istoriniu Antrojo pasaulinio karo kontekstu. Pasak kūrėjų, žaidėjai galės žaisti tiek atsitiktinių misijų, kiek patys norės.

REKLAMA

Atsitiktinės užduotys leis ne tik atsikvėpti nuo istorinių mūšių, bet ir padės kariams įgyti patirties. Kiekviename sėkmingai įveiktame mūšyje kareiviai išmoks ko nors naujo, t.y. įgis patirties taškų, kurie niekur nedings - kiekvienas išgyvenęs karys juos “persineš” į kitas misijas. Patirties taškai padarys karį taiklesnį, drąsesnį ir pan. Taip pat jie pridės gyvybės taškų, sustiprins kario gynybines savybes.

REKLAMA
REKLAMA

Sėkmingi mūšiai bus naudingi ne tik kariams, bet ir patiems žaidėjams - jie galės kopti karjeros laiptais, kol nuo armijos majoro pakils iki generolo. Laipsniai “Blitzkrieg” nebus vien tik formalumas. Kuo aukštesnį laipsnį žaidėjas įgis, tuo didesnės galimybės jam atsivers. Turėdamas aukštą laipsnį žaidėjas galės naudotis reta ir pažangia technika, pavyzdžiui, vokiečių tankais “Maus” ar artilerijos pabūklais “Karl”.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

“Blitzkrieg” bus daugiau nei 250 skirtingų karo automobilių modelių, kuriuos padėjo kurti kariuomenės konsultantas. Visi žaidimo automobiliai pasižymės originaliais ir tuos metus atitinkančiais fizikiniais aspektais, kurie bus išsamiai apibūdinti prie žaidimo pridedamoje instrukcijoje.

REKLAMA

Kaip ir daugelyje realiojo laiko strategijų, “Blitzkrieg” žaidėjai galės kurti armijas, susidedančias iš skirtingų karinių pajėgų. Kiekvienoje armijoje svarbų vaidmenį vaidins pėstininkai, kurių būriai pasižymės mobilumu ir puikiai tiks priešo teritorijų žvalgybai. Įdomu ir tai, kad pačioje žaidimo pradžioje pėstininkai bus ginkluoti paprasčiausiais šautuvais, o vėlesniuose mūšiuose jų arsenalas pasipildys bazukomis ir kitais prieštankiniais ginklais.

REKLAMA

Vieni svarbiausių žaidimo automobilių - tiekimo sunkvežimiai. Mūšių sėkmė priklausys ne tik nuo fizinio karių pasirengimo ir patirties, bet ir nuo to, ar jie sotūs. Jei turėsite pakankamai maisto atsargų, jūsų karių moralė bus puiki ir mūšyje jie neišsilakstys, vos tik pamatę priešo tankus. Šis faktas žaidimui suteiks naujų taktinių atspalvių, nes maisto atsargas dažniausiai teks gabentis iš toli esančių sandėlių, o sunkvežimiai judės vos greičiau už bėgančius pėstininkus, tad žaidėjai turės skirti didelį dėmesį jų ir strategiškai svarbių kelių apsaugai. Tai žinodami žaidėjai galės suduoti skaudų smūgį kompiuteriniams priešininkams, sunaikindami jų maisto atsargų sandėlius ar maistą gabenančius sunkvežimius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Priešui pakenkti bus galima ir kitais būdais. Vieni pavojingiausių žaidimo karių - snaiperiai - galės “ištirpti” aplinkoje ir retinti priešo pėstininkų gretas tol, kol juos kas nors aptiks, o surasti gerai užsimaskavusį snaiperį, pasak kūrėjų, bus tikrai nelengva. “Blitzkrieg” svarbų vaidmenį vaidins ir inžinieriai, kurie galės taisyti pažeistus automobilius, statyti bei sprogdinti tiltus, išdėstyti minų laukus. Pėstininkai bus itin pavojingi prie artilerijos pabūklo. Artileristus veiksmingiausiai neutralizuoti galės jau minėti snaiperiai.

REKLAMA

Prie sunkiosios ginkluotės priskiriama artilerija, minosvaidžiai, tankai ir kariniai lėktuvai. Lėktuvai pravers šturmuojant gerai ginamą priešo bazę. Minosvaidžiais bus galima neutralizuoti tankus, o artilerija tiks artimose kovose.

“Blitzkrieg” bus ir galimybė žaisti keliese. Pasak kūrėjų, čia žaidėjai ras du režimus - “capture the flag” ir “attack/defend”. Žaisiantys pirmuoju turės užgrobti priešo teritorijoje saugomą vėliavą ar kitą objektą ir pargabenti jį į savo bazę. Žaidžiantys antruoju režimu turės užimti tam tikrą teritoriją ir ją apginti.

REKLAMA

Be kampanijos ir galimybės žaisti keliese, “Blitzkrieg” kūrėjai žada pridėti ir misijų redaktorių, kuris leis žaidėjams kurti atskiras misijas ir sujungti jas į kampaniją. Redaktoriuje bus įdiegti tie patys įrankiai, kuriais kūrėjai naudojosi kurdami žaidimą, tad žaidėjai galės naudotis net ir 3D modeliavimo programomis bei kurti savo karius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

“Blitzkrieg” nuo kitų realiojo laiko strategijų daug kuo nesiskirs. Kai kuriems žaidėjams gali pasirodyti patrauklus gilus istorinis siužetas, nors daugumai jis jau puikiai žinomas ir atsibodęs. Žaidimų Antrojo pasaulinio karo tematika sukurta išties daug, galbūt netgi daugiau, nei reikia. Tad konkurencija šio laikotarpio realiojo laiko strategijų rinkoje išties žiauri. Tačiau “CDV Software” - patyrusi žaidimų leidėja, o daugelį jos projektų tikrai galima pavadinti sėkmingais. Tad ar “Blitzkrieg” bus populiarus, sužinosime antrajame šių metų ketvirtyje.

Kūrėjas - “Nival Interactive” (www.nival.com)Leidėjas - “CDV Software” (www.cdv.de)Žaidimo svetainė - www.cdv-blitzkrieg.de

“Naujoji komunikacija”, 2003, Nr. 2

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų