Tarptautinė tabako kompanija "JT International" išskyrė Baltijos šalis į atskirą regioną ir įsteigė jam atskirą padalinį - nuo šiol kompanijos veiksmai trijų šalių rinkose bus koordinuojami iš Vilniaus.
"Tokie pertvarkymai rodo, kad mūsų bendrovė labai rimtai ruošiasi Lietuvos įstojimui į Europos Sąjungą", - pabrėžė naujasis "JT International" regiono vadovas Jacques’as Coffeng’as (Žakas Kofenas), Baltijos regiono vadovo pareigose pakeitęs į Belgradą išvykstantį Andrew Battley (Endriu Betlį).
Tabako kompanija priėmė sprendimą išskirti Baltijos šalis į atskirą regioną šioms ruošiantis tapti ES narėmis. Iki šiol Baltijos šalys buvo viename geografiniame padalinyje su Adrijos pakrantės valstybėmis ir Izraeliu, dar anksčiau jos buvo priskiriamos NVS, Baltijos, Baltarusijos ir Kaliningrado regionams.
Naujasis Baltijos regiono vadovas įsitikinęs, kad bendroje ES erdvėje kompanijai dirbti bus dar įdomiau.
J. Koffeng’as perspektyvas Lietuvos rinkoje vertina optimistiškai. Pasak jo, šių metų gegužės mėnesį pirmą kartą per "JT International" veiklos Lietuvoje laikotarpį kompanija "perlipo" 10 proc. rinkos kartelę.
"Manome, kad dirbdami vieningoje Europos rinkoje, kur galios bendri teisiniai reikalavimai ir nebus importo mokesčių, šį rezultatą nesunkiai pagerinsime", - įsitikinęs Baltijos regiono vadovas.
"JT International" yra "Japan Tobacco, Inc.", trečios pagal dydį pasaulio cigarečių gamintojos, antrinė bendrovė. JTI gamina ir parduoda tris iš penkių populiariausių pasaulyje tabako prekinių ženklų - "Mild Seven", "Camel" ir "Winston", taip pat mėtines cigaretes "Salem".
ELTA