Tabako gaminius gaminančios JAV kompanijos pasiekia vis naujus išlaidų savo produkcijos reklamai rekordus. Ketvirtadienį Federalinės prekybos komisijos pateiktais duomenimis, 2001 metais šios išlaidos sudarė 11,2 milijardo dolerių. Vieneriais metais anksčiau ši suma buvo 17 procentų mažesnė ir siekė 9,6 milijardo dolerių.
Jungtinėse Valstijose tabako gaminių reklamai taikomi griežti apribojimai. 1971 metais priimtas federalinis įstatymas draudžia reklamuoti cigaretes per televiziją ir radiją. 1998 metais teismui išnagrinėjus kolektyvinį ieškinį, Amerikos tabako pramonė buvo priversta išmokėti 206 milijardus dolerių kompensacijų 46 valstijų gyventojams su rūkymu susijusiems susirgimams gydyti. Be to, cigarečių gamintojams buvo uždrausta reklamuoti savo produkciją specialiuose stenduose ir transporte.
ITAR-TASS-ELTA