Naujausios interneto vartotojų apklausos liudija, kad jų kantrybė dėl masiškai el. paštu siuntinėjamos reklamos (spam) baigia išsekti. “Harris Pool” atliktos apklausos duomenimis, 74 proc. JAV interneto vartotojų norėtų, kad ji būtų uždrausta, tokiam pasiūlymui prieštarauja tik 12 proc. 80 proc. respondentų tvirtino, kad “spemas” juos labai išvargina.
Prieš pustrečių metų atliktoje tokioje pat apklausoje per dideliu įkyriosios reklamos laiškų skaičiumi skundėsi tik 49 proc. vartotojų.
2002-aisiais masinės reklamos apimtys dar labiau išaugo ir per metus padidėjo daugiau nei 2 kartus. Tai sudaro vis rimtesnę problemą ir šalies ūkiui: rinkos tyrimų bendrovės “Ferris Research” duomenimis, dėl “spemo” JAV kompanijos kasmet praranda 8,9 mlrd. dolerių. Europos šalių įmonių dėl to patiriami nuostoliai kone 3 kartus mažesni - jie sudaro 2,5 mlrd. dolerių.
Žala patiriama dėl darbuotojų laiko, gaištamo trinant neprašytus reklaminius laiškus, masinės reklamos sunaudojamos interneto ryšio pralaidos, papildomos techninės bei programinės įrangos, būtinos susidoroti su vis didėjančiu perduodamų duomenų srautu bei papildomai samdomų techninių darbuotojų. “Harris Pool” atliktos apklausos dalyviai labiausiai piktinosi pornografinio pobūdžio masine reklama. Antroje vietoje liko įkyrūs finansinę naudą siūlantys reklaminiai laiškai.