Išsiuntus svarbius skrupulingai parašytus laiškus, juose pastebima klaidų. Loginė išvada: Klaidos bus pastebėtos tik tada, kai vadovas skaitys laiško kopiją.
Puikiausiai darbo metu veikianti įstaigos orgtechnika būtinai suges, kai jos po darbo prireiks saviems tikslams. Kai tik ateis tos technikos remontuoti, ji vėl ims puikiai veikti.
Vokai ir pašto ženklai, kurie neužsiklijuoja net juos palaižius, būtinai prilips prie pašalinių daiktų ir be laižymo.
Gyvybiškai svarbūs popieriai gyvena savo gyvenimą dingdami iš ten, kur juos padėjai, ir atsirasdami ten, kur negali jų rasti.
Darbuotojo dilema:1. Kad ir kiek dirbtum, niekad nepadarysi pakankamai.2. Nepadarytas darbas visada yra svarbesnis už padarytąjį.
Selektyviosios praktikos teorija:Tą vienintelį kartą per dieną, kai atsipalaiduosi ir atsiremsi į kėdės atlošą, į kabinetą įeis viršininkas.
Sveikatingumo dėsnis:Darbuotojų nereikšmingų ligų skaičius atvirkščiai proporcingas pačios įstaigos sveikatai.
Specialusis chaoso dėsnis:Darbo stalas šiandien netvarkingesnis nei vakar.
Bendrasis chaoso dėsnis:Sumaištis visatoje nuolat didėja.
Nepripažinto genijaus dėsnis:Kiekviename genialiame darbe atpažįstame kažkada paneigtas mūsų pačių mintis.
Nė vienas vadovas nelaikys visada teisaus darbuotojo.
Tikimybė, kad kas nors ką nors padarys, yra atvirkščiai proporcinga turinčių tai daryti žmonių skaičiui.
Visiškas neveiklumas dėsningai didėja.
Sprendimų principas:Niekad nespręsk pats, jei gali nuspręsti kitas.Loginė išvada: Niekas neužfiksavo, kiek kartu galėjai nuspręsti, bet nenusprendei, tačiau visi prisimena nevykusius tavo sprendimus.
Sprendimų taisyklė:Kai nėra būtina ką nors spręsti, tiesiog būtina nieko nespręsti.
Susirinkimų dėsnis:Jei problemai spręsti šaukiama daug susirinkimų, pamažu susirinkimai tampa svarbesne problema už pačią problemą.
Susirinkimų aksioma:Susirinkimas - tai toks įvykis, kuriame taupomos minutės ir parandamos valandos.
Debatų dėsnis:Jei problema verta diskusijos, geriausia išvengti abiejų.
Antrasis debatų dėsnis:Nesiginčyk su kvailiu - žmonės gali nesuprasti, kuris iš jūsų yra kvailys.
Retorikos dėsnis:Kuo paprastesnė mintis, tuo sudėtingiau ji bus pasakyta.
Racionalizacijos taisyklė:Jeigu reikia atlikti sudėtingą užduotį, atiduok ją tinginiui - jis sugalvos lengvesnį sprendimo būdą.
Rašybos taisyklė:Jei yra du ištartos žmogaus pavardės rašymo būdai, būtinai pasirinksi klaidingą.
Laiko ir pastangų priklausomybės dėsnis:pastangos x laikas = konstanta1. Skirdami daugiau laiko darbui atlikti, pastangų skirsime mažiau.2. Nelikus laiko, pastangos taps maksimalios.Loginė išvada: Jeigu nebūtų išganingosios paskutinės minutės, išvis nieko nebūtų padaroma.
90 x 90 darbo trukmės taisyklė:Pirmieji 90 procentų darbų užima 90 procentų jiems skirto laiko. Likę 10 proc. darbų irgi užima 90 proc. laiko.
Stulbinamai daug laiko reikia pabaigti nedirbamą darbą.
Geležinis paskirstymo dėsnis:Kas turi, tas ir dar gauna.
Kolektyvinio darbo taisyklė:Kolektyvinio darbo esmė: visad savo kaltę gali suversti kitam.Loginė išvada: Jeigu kolega šypsosi ištikus nesėkmei, vadinasi, jau žino, ką dėl to apkaltins.
Vos padarius kam paslaugą, ji tuoj bus pripažinta privalomu tavo darbu.
Ornitologinė aksioma:Dirbdamas su kalakutais vargu ar skrajosi su ereliais.
Pirmasis laisvai samdomų darbuotojų dėsnis:Gerai atlyginamas darbas pasitaiko tuomet, kai sutinki atlikti prastai atlyginamą darbą.
Antrasis laisvai samdomų darbuotojų dėsnis:Visi skubūs darbai atsiranda tą pačią dieną.
Trečiasis laisvai samdomų darbuotojų dėsnis:Kai atliksi darbą, kuriam paaukojai naktį, paaiškės, kad jo prireiks kitą savaitę.
Taikomosios tiekimo sumaišties dėsniai:
1. Vienintelė detalė, kuria gamykla pamiršo pakrauti, yra ta, kuri sudaro 75 proc. tiekimo apimties.Loginė išvada: Gamykla ne tik pamiršo ją pakrauti, bet ir pusę sutarto laiko jos net negamino.
2. Labai laukiamo krovinio pristatymas užtruks ne vieną dieną, kaip buvo numatyta, bet penkias.
3. Dėl galimų nenumatytų vėlavimų pratęsdamas darbų grafiką dviem savaitėms, iškart gali pridėti dar dvi.
4. Pasižymėk būtiną pakeisti detalę ir būk pasirengęs, kad būtent jos gamykla ir neatsiųs.
Telefoninių pokalbių fenomenas:1. Jei turi rašiklį, neturi popieriaus.2. Jei turi popieriaus, neturi rašiklio.3. Jei turi ir popieriaus, ir rašiklį, tiesiog nėra ką užsirašinėti.
Nekompetencijos augimo principas:Kiekvienas hierarchinės sistemos darbuotojas stengiasi pasiekti tą lygį, kuriame jis jau nekompetentingas.Loginė išvada: Po kiek laiko visus postus užima nekompetentingi žmonės.
Jei turite interneto folkloro pavyzdžių, siųskite adresu [email protected]