“Nielsen/NetRatings” pranešė, kad bendrovės tyrimo duomenimis sausio mėnesį 39 proc. aktyvių interneto vartotojų informacijos paieškai naudojo “Google”. “Yahoo!” ir “MSN.com” paieškos paslaugomis naudojosi maždaug po 30 proc. internautų. Ketvirtoje ir penktoje vietoje atsidūrė AOL (15 proc.) ir “Ask Jeeves” (8 proc.).
Ilgą laiką paieškos sistemų rinkoje dominavusi “Google” pastaruoju metu susiduria su vis stipresne konkurencija. Praėjusią savaitę partnerystę su “Google” nutraukė interneto vartai “Yahoo!”, pradėję naudoti nuosavą paieškos technologiją ir siekiantys susigrąžinti prarastas populiariausio paieškos įrankio pozicijas. Į paieškos sistemų karą įsitraukė ir įtakingoji “Microsoft”, kurianti nuosavą interneto paieškos priemonę būsimoms “Windows” versijoms. Jos į internetą paleistas WWW indeksavimo robotas “MSNBot” kuria būsimos paieškos sistemos duomenų bazę.
Pasak “Nielsen/NetRatings”, vartotojų apklausos rezultatai rodo, kad jie labiausiai vertina paieškos sistemos gebėjimą surasti labiausiai susijusią informaciją. Taip mano 52 proc. apklaustųjų. Antroje vietoje - rezultatų patikimumas (34 proc.), trečioje - paieškos įrankio gebėjimas sparčiai pateikti atsakymą. Mažiausiai vartotojams rūpi paieškos sistemos vartotojo sąsajos patogumas ir jos dizaino ypatumai.