"Jupiter Research" paskelbtame tyrime teigiama, jog po penkerių metų Vakarų Europoje bus daugiau kaip 200 mln. interneto vartotojų, o sparčiausia plėtra tikriausiai galės pasigirti Prancūzija, Italija bei Ispanija.
"Jupiter Research" prognozuoja, jog 2008 metais interneto prieigą namuose ar darbe turės 211 mln., arba 54 proc., Vakarų Europos gyventojų. Praėjusių metų pabaigoje internetu naudojosi 37 proc. regiono žmonių.
"Jupiter Research" duomenys turėtų tapti gera naujiena stambiausioms Europoje interneto paslaugų teikėjoms - "Tiscali", "T-Online" ir "Wanadoo" - bei interneto mažmenininkėms, pavyzdžiui, "eBay", "Amazon".
Per pastaruosius metus pabrango interneto bendrovių akcijos, nes šios įmonės sugebėjo nuosekliai didinti pajamas ir netgi gauti nedidelį pelną. Šie rezultatai gana netikėti, turint omenyje sunkią technologijų sektoriaus padėtį.
Sparčiausią augimą "Jupiter Research" prognozuoja Prancūzijai, Ispanijai ir Italijai, kur interneto vartotojų skaičius atitinkamai padidės 90 proc., 88 proc. ir 55 proc. 2008 metų pabaigoje interneto prieigą tikriausiai turės 31 mln. prancūzų, ir pagal jų skaičių šalis teatsiliks nuo Vokietijos ir Didžiosios Britanijos.
"Prancūzijos rinka tebeturi didžiulį augimo potencialą, - ketvirtadienį sakė "Jupiter Research" analitikas Markas Mulliganas (Markas Maliganas). - Prancūzijoje, Italijoje ir Ispanijoje augimas tik prasidėjo, o Vokietija ir Didžioji Britanija šį laikotarpį jau praėjo".
Didesnis interneto vartotojų skaičius turėtų suaktyvinti elektroninio verslo rinką. "Jupiter Research" skaičiavimais, 2007 metais keturiose didžiausiose Europos elektroninio verslo rinkose - Didžiojoje Britanijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir Italijoje - bus parduota prekių ir paslaugų už 47,1 mlrd. eurų.
M. Mulliganas mano, jog 2007-aisiais elektroniniu būdu vyks 3,8 proc. visos mažmeninės prekybos, nes vartotojai internete vis dažniau pirks muzikos įrašus ir knygas bei užsisakinės keliones.
“Reuters”-ELTA