Rusijos ekspertų duomenimis, iki 2005 metų Rusijos reklamos rinkos apimtis padidės 1 mlrd. JAV dolerių - iki 4 mlrd. dolerių, praneša naujienų agentūra RBC.
REKLAMA
REKLAMA
Tačiau rinkos struktūra smarkiai nepasikeis. Televizijos reklamos rinkos dalis padidės 6 procentiniais punktais ir sudarys 54 proc. (2,02 mlrd. JAV dolerių) visos reklamos rinkos. Tuo tarpu radijo reklamos dalis nepakis ir sudarys 4 proc. (110-150 mln. JAV dolerių).
Pasak ekspertų, spaudos reklamos dalis sumažės nuo 29 iki 25 proc. ir sudarys 930 mln. JAV dolerių. Prognozuojama, jog lauko reklamos dalis sumažės 2 proc. - iki 17 proc. ir sudarys 650 mln. JAV dolerių.
ELTA
REKLAMA