Didžioji Lietuvos žmonių dalis jau žino naująjį pagalbos telefono numerį 112 ir kviečia pagalbos tarnybas šiuo telefonu.
Tačiau bendrąjį pagalbos numerį 112 vis dėlto dažniau renka skambinantieji mobiliaisiais telefonais, o fiksuotojo ryšio telefonais paprastai renkami senieji atskirų pagalbos tarnybų numeriai 01, 02, 03.
Tokias tendencijas rodo gyventojų informuotumo tyrimas.
Pagal Europos Sąjungos reikalavimus visos valstybės narės turi užtikrinti, kad įvykus nelaimei žmogus galėtų nemokamai paskambinti bendruoju pagalbos telefono numeriu 112 ir kad jam kuo greičiau būtų suteikta kvalifikuota neatidėliotina pagalba. Valstybės taip pat įpareigotos užtikrinti savo piliečių informavimą apie numerio 112 egzistavimą.
Nuo šių metų gegužės mėnesio visoje Lietuvos teritorijoje iš mobiliojo ryšio ir iš fiksuoto telefono ryšio tinklų gyventojai gali skambinti numeriu 112 ir pranešti apie teisės pažeidimą, staiga ištikusią grėsmę gyvybei, sveikatai, saugumui ar aplinkai bei išsikviesti policijos, priešgaisrinės gelbėjimo ir greitosios medicinos pagalbos tarnybas. Pagalbos skambučių šiuo numeriu aptarnavimas užtikrinamas visą parą.
Kaip pabrėžiama Bendrojo pagalbos centro pranešime, numeriu 112 galima skambinti nemokamai, nenaudojant žetonų, monetų ar kortelių. Ateityje numeris 112 pakeis iki šiol veikiančius atskirų pagalbos tarnybų telefono numerius 01, 02, 03, 101, 102, 103, 011, 022, 033.
Užtikrinant, kad visuomenė būtų informuota apie numerį 112, parengta Visuomenės informavimo ir numerio 112 pritaikymo neįgaliesiems programa. Įgyvendinti šią programą pavesta Bendrajam pagalbos centrui.