REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
14
„Spalvotos kojinės“
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Šiandien individualumas – gero tono ženklas. Tuo yra įsitikinęs Gediminas Zepčikas, sugalvojęs neeilinių kojinių verslą. Vyras teigia, kad gyvename asmenybių laikais, kada būtina išsiskirti iš masės ir pabrėžti savo individualumą.

14

Šiandien individualumas – gero tono ženklas. Tuo yra įsitikinęs Gediminas Zepčikas, sugalvojęs neeilinių kojinių verslą. Vyras teigia, kad gyvename asmenybių laikais, kada būtina išsiskirti iš masės ir pabrėžti savo individualumą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Spalvotos kojinės“ įkūrėjas pasakoja, kad anksčiau jam teko dirbti didmeninėje prekyboje pardavinėjant juodas, nuobodžias kojines, tačiau vyrui norėjosi pokyčių. „Besidomint rinka pastebėjau, kad užsienyje populiaru spalvotos kojinės, o Lietuvoje ši niša buvo ganėtinai tuščia. Tuomet kilo mintis, kad šią nišą galėčiau užpildyti“, – prisimena pašnekovas.

REKLAMA

Išskirtiniai kojinių dizainai

Taip Gediminas pradėjo ieškoti originalių kojinių gamintojų. Neilgai trukus paieškos tapo sėkmingos ir suradus tinkamą gamintoją vyras tapo jų atstovų Baltijos šalyse. Vis dėlto, Gediminas nusprendė neapsiriboti vien tik jų siūloma produkcija, tad vėliau sukūrė ir savų kojinių dizainų.

„Šiuo metu naujausia kolekcija yra skirta būtent Lietuvos 100-mečiui paminėti, tačiau netrukus pasipildysime ir naujais modeliais“, – sako pašnekovas ir priduria, jog nors „Spalvotos kojinės“ gyvuoja jau trečius metus, su iššūkiais, priverčiančiais gerokai įsitempti, tenka susidurti iki šiol.

REKLAMA
REKLAMA

Kas perka spalvotas kojines?

Didžiausias Gedimino siekis versle – originalūs sprendimai visur: kojinių dizaine, jų pavadinimuose, pakuotėse, internetinėje erdvėje, reklamoje, o tam įkvėpimo tenka ieškoti tiek gyvenimiškose situacijose, tiek stebint kitus sėkmingus prekės ženklus ar naršant interneto gelmėse.

„Stengiamės įgyvendinti tokias idėjas, kurios būtų kiekvienam sentimentalios ir įaugusios į kraują. Kada pamačius tik mažą užuominą būtų aišku, apie ką yra sukurtas kojinių dizainas“, – teigia vyras.

Paklausus, kaip atrodo „Spalvotų kojinių“ pirkėjas, pašnekovas tikina, kad tai tiksliai įvardinti sudėtinga. „Pagrindinis vartotojas yra vyrai, tačiau pirkėjas yra moteris, kuri ir nusprendžia pirkti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kaip dovana, šios kojinės tinka bet kam: paaugliams tai labai trendy ir jie dėl tokių kojinių pakvaišę, jiems tinka beveik viskas. Tėčiai dažnai turi humoro jausmą ir jiems taip pat tai yra puiki dovana, o 20-30 metų asmenys, tiesiog, mėgsta stilingus ir ryškius aksesuarus“, – kalba G. Zepčikas.

„Spalvotos kojinės“ galėsite rasti gruodžio 1-2 dienomis, Pacų rūmuose, Didžiojoje gatvėje 7, vyksiančioje kalėdinėje mugėje „Love Winter Market“. Daugiau informacijos: lovewintermarket.lt

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų