REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
7
Baras „Paparazzi“ (nuotr. asm. archyvo)

Vienas ilgiausiai Vilniuje gyvuojančių barų, „Paparazzi“, atsinaujina. Idėjų naujam interjerui baro savininkai ieškojo kelionėse ir sostinėje žada įgyvendinti Lietuvoje dar naują koncepciją. Jos centre – lankytojas, tad visos baro erdvės pritaikomos skirtingiems jo poreikiams, o kuriama atmosfera primena švęsti gyvenimą čia ir dabar. Pasak „Paparazzi“ vadovo Andrej Romanovskij, investicijos į interjero atnaujinimą siekia daugiau kaip 200 tūkst. eurų.

7

Vienas ilgiausiai Vilniuje gyvuojančių barų, „Paparazzi“, atsinaujina. Idėjų naujam interjerui baro savininkai ieškojo kelionėse ir sostinėje žada įgyvendinti Lietuvoje dar naują koncepciją. Jos centre – lankytojas, tad visos baro erdvės pritaikomos skirtingiems jo poreikiams, o kuriama atmosfera primena švęsti gyvenimą čia ir dabar. Pasak „Paparazzi“ vadovo Andrej Romanovskij, investicijos į interjero atnaujinimą siekia daugiau kaip 200 tūkst. eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Barų mados: minimalizmą keičia gyvenimo džiaugsmas

Ieškant idėjų, kaip atgaivinti „Paparazzi“ buvo aplankytas ne vienas baras, nukeliauta iki Niujorko, Meksiko, Havanos. „Lankėme mums įdomius barus, fiksavome patikusias detales, daug diskutavome, ginčijomės, ieškojome sprendimų tarpusavyje ir kartu su dizainerėmis, kol sukūrėme mus visus tenkinančią koncepciją“, – jos atsiradimo istoriją pasakoja A. Romanovskij. Pasak jo, naujoji koncepcija nusako ir naują šūkį – svarbiausia klientas, o ne baras pats savaime (ang. It’s not about us – it’s all about you!).

REKLAMA

Naujai atgimdamas baras savo erdve kuria iliuziją, jog lankytojas papuola į prabangią vietą, kurioje žymūs žmonės leidžia savo laisvalaikį, atskleisdami net ir slapčiausias asmeninio gyvenimo detales. Baro erdvės, suskirstytos į atskiras zonas, leidžia pasirinkti kokiame vaidmenyje – stebėtojo ar stebimojo – nori būti šį vakarą. Baro pavadinime užkoduotą temą sustiprins žvaigždžių nuotraukos, itališki interjero elementai. „Šokių aikštele taps lyg filmavimo scena – ryškios šviesos, veidrodiniai motyvai lauks visų, kurie nori pasijusti tikra vakaro žvaigžde. Ryškiausiai sužibėti galės nusprendusieji sušokti ant baro – tam yra įrengta speciali vieta“ – naujienas pristatė baro vadovas.

REKLAMA
REKLAMA

Jo teigimu, barai kaip ir kitos verslo ir pramogų sritys turi savo madas. „Naujausios tendencijos labai aiškios – pasaulis pavargo nuo šalto industrinio interjero su plytų sienomis ir ventiliacijos vamzdžiais. Nelabai kam įdomus ir pilkai baltas skandinaviškas minimalizmas. Žmonės nori teigiamų emocijų, džiaugsmo, spalvų, šventės įspūdžio – tai vyraujanti barų mada, būtent jos pagrindu mes atnaujiname baro koncepciją ir interjerą“ , – tvirtino A. Romanovskij.

Nori išlikti? Keiskis

Tryliktus metus skaičiuojantis sostinės baras interjerą keičia trečią kartą. Tai, pasak A. Romanovskij, yra dėsningas ir planuotas pokytis. „Vidutinis baro gyvavimo laikas yra penkeri metai. Jei nori ir toliau išlikti įdomus lankytojams, turi keistis. Toks požiūris mums padėjo pergyventi daugelį konkurentų, todėl kiekvienam atsinaujinimui kryptingai ruošiamės ir ieškome, kuo galėtume nustebinti“, – teigia pašnekovas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Jis sutinka, kad yra pavyzdžių, kai baras sėkmingai gyvuoja ir turėdamas paprastą kuklią aplinką, tačiau „Paparazzi“ koncepcijoje interjeras yra vienas svarbiausių traukos centrų. „Žinoma, sudominus lankytoją, jį reikia ir išlaikyti – tad kokybiškas aptarnavimas yra kitas žingsnis“, – priduria baro vadovas.

Baro istorija – lojalių klientų rankose

Tipinis „Paparazzi klientas – jaunas žmogus nuo 23 metų, turintis išsilavinimą, gerą darbą ir daug keliaujantis. Kadangi baras skaičiuoja jau 13 metus, auga ir lankytojų amžius, kurie ateina į barą gerai praleisti laiko, pabendrauti, susipažinti.

„Būtent lojalūs klientai patvirtino, kad interjeras gali tapti svarbia baro identiteto dalimi“ , – pasakoja „Paparazzi“ vadovas. Prieš rekonstrukciją baro bičiuliai buvo pakviesti į aukcioną, kur galėjo įsigyti pamėgto interjero detalių. Pasak A. Romanovskij, brangiausiu pirkiniu tapo legendinis 1985 metų modelio „Vespa“ mopedas, už jį buvo gauta 1 500 eur, o aršiausia kova vyko dėl Holivudo aktorės Salma Hayek nuotraukos, puošusios baro sienas – jos kaina nuo pradinės 20 eur pakilo iki 110 eur. Beje, visos aukciono metu gautos lėšos jau yra skirtos vaikų namų auklėtiniams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų