Kelionei aplink pasaulį sutaupė atsisakę vos kelių patogumų (nuotr. facebook.com)

Vos prieš kelis mėnesius šeima tapę Jennifer Raath (25) ir Rudolphas (27) metė savo gerai apmokamus darbus ir nusprendė keliauti aplink pasaulį.

Į kuprines susikrovę pačius būtiniausius daiktus, pora, gruodį sumainiusi aukso žiedus, jau aplankė 14 skirtingų pasaulio valstybių.

Iš Pietų Afrikos Respublikos kilę sutuoktiniai per metus kartu uždirbdavo 47 tūkst. eurų. Norėdami per 6 mėnesius susitaupyti 13 tūkst. eurų kelionėms, jie turėjo išnuomoti savo namą, parduoti automobilius, nutraukti mobilaus ryšio sutartis ir sporto salės narystes.

Projektų vadybininku dirbęs Rudolphas ir buvusi reklamos partnerių vadybininkė Jennifer nusprendė, kad kasmet atostogoms skiriamų 20 dienų neužteks įgyvendinti jų kelionių tikslams.

Juodu metė darbus, pasirinko paprastą gyvenimo būdą ir tik su dviem kuprinėm nuo gruodžio keliauja po pasaulį. Kol kas, poros teigimu, nei Rudolphas, nei Jennifer nesigaili taip pasielgę.

„Sunkiausia buvo išeiti iš darbo, nes, sudėjus abiejų atlyginimus, per metus uždirbdavome nuo 41 tūkst. iki 47 tūkst. eurų, bet, norint pamatyti kuo daugiau pasaulio, darbai turėjo būti atidėti. Taip teko pakeisti ir gyvenimo būdą. Kelionėms skirti daiktai turėjo tilpti į dvi kuprinės – viena mano, kita Rudolpho. Priėmėme tinkamą sprendimą“, - sakė Jennifer.

„Nebuvo lengva atsisveikinti su automobiliais, sporto sale ir namu, tačiau pastarojo nuoma padėjo sutaupyti kelionėms. Šiuo metu aplankėme 14 šalių. 9-ias jų – šios kelionės metu. Nekantraujame sužinoti, kokie nuotykiai laukia likusius mėnesius. Mūsų planuose Tailandas, Malaizija, Indonezija ir Indija. Iš viso paskaičiavome, kad pinigų užteks 8 mėnesiams, tačiau keliausime tol, kol galėsime. Mums patiko visos aplankytos šalys. Kiekvienoje vietoje neužsibūname ilgiau nei 3 ar 5 dienas. Keliaudami po valstybės šiaurėse, pietuose, rytuose ir vakaruose galime užtikrinti, kad nepraleidžiame nei vienos svarbios vietos.“

Pasak poros, labiausiai jie pasiilgsta mažų dalykėlių.

„Maudymasis vonioje yra tai, ko, keliaudami skaičiuojant kiekvieną eurą, negalime sau leisti. Namuose gyvenome prabangiai, tačiau žinome, kad vieną dieną vėl galėsime visu tuo mėgautis. Visą turtą susikrovėme į dvi kuprines. Laimei, aplankytose šalyse oras yra karštas, tad nereikėjo su savimi vežtis storų striukų ir megztinių“, - tęsė Jennifer.

Aktyvaus laisvalaikio dėka, juodu atsikratė keletą kilogramų.

„Mes nuolat vaikštome, tad sugebėjau netekti maždaug 6 kg. Tai puiku. Abu jaučiamės sveikesni ne tik fiziškai, bet ir protiškai. Namuose mūsų laukia draugai, tačiau keliaudami sutikome nemažai porų, taip pat nusprendusių aplankyti kuo daugiau vietų šioje planetoje. Iš šeimos sulaukiame labai daug palaikymo. Jie nepriekaištauja, kad nusprendėme mesti darbus. „Skype“ pagalba su jais bendraujame kiekvieną savaitę, o mūsų nuolatos pildomi tinklaraščiai leidžia stebėti, kur lankomės. Jie visada žino, kurioje pasaulio dalyje esame, be to, taip daug saugiau“, - tęsė Jennifer.

Gyvendami iš to, ką susikrovė į kuprines, jaunavedžiai maistui ir kitoms reikmėms išleidžia perpus mažiau.

„Dažniausiai valgome gatvėje pardavinėjamą maistą, nes jis yra šviežias ir vietinės kilmės. Kasdien ragaujame pačių įvairiausių skonių, tad grįžę namo tikrai pajusime, kad ten maistas yra šiek tiek blankus. Jaučiamės taip, lyg pildytųsi mūsų svajonės. Studijuodami universitetuose ir juos baigę atostogoms ilgiau nei 3 savaičių skirti negalėdavome, tad savo pasakojimu norime parodyti, jog keliauti ir tyrinėti pasaulį niekada nevėlu. Tam taip pat nekliudo ir amžius. Fiksuojame visas išlaidas, nes tik taip galime stebėti ar per daug neišleidžiame tam tikriems produktams ir veikloms. Kol kas viskas gerai“, - pasakojo moteris.

Poros nuotykius galite sekti tinklaraštyje „The Married Wanderers“. Jie taip pat dalinasi naudingais patarimais bei įkvepia kitus keliautojus ryžtis seniai lauktam nuotykiui.