Grožis, ilgai buvęs išimtinai dailiosios lyties privilegija, tampa vis aktualesnis ir vyrams – vyriškos kosmetikos rinka yra viena sparčiausiai augančių pasaulyje: skaičiuojama, kad nuo 2010 iki 2014 metų pasaulinė šio sektoriaus vertė išaugs 4 mrld. JAV dolerių. Augimo tendencijos Lietuvoje panašios, tačiau vartotojų pasirinkimai kol kas smarkiai skiriasi nuo vakarietiškų.

 (fanpop.com)

(fanpop.com)

„Per pastarąjį pusmetį vyriškų kosmetikos produktų pardavimas išaugo 5 proc. Manome, kad ateityje šis sektorius augs dar labiau, nes pastebime, kad stiprioji lytis vis labiau rūpinasi savo išvaizda“, – sakė kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Sarma“ rinkodaros projektų vadovė Jurga Kulickaitė. Ji pabrėžė, kad seniau didžiąją dalį produktų vyrams pirkdavo moterys, o dabar jie vis dažniau į parduotuves užsuka patys.

J. Kulickaitės teigimu, per pastaruosius tris mėnesius vyrai, naudodamiesi „Sarmos“ tinklo lojalumo kortelėmis, pirko 1049 prekes, iš kurių 120 buvo vyriškos (11,4 proc.). Vidutinė suma, kurią jie išleido vienam produktui, siekė 105,7 Lt. Vyriškoms prekėms vyrai vidutiniškai išleido 150,88 Lt, moteriškoms ir vaikiškoms - 99,75 Lt.

REKLAMA

„Didesnę vidutinę sumą vyriškoms prekėms galima paaiškinti šiek tiek mažesne prekių įvairove: vyrai sau dažniausiai perka kvepalus, kurie yra pakankamai brangi prekė, o moterims jie perka ne tik parfumeriją ar dekoratyvinę kosmetiką, bet ir įvairias kūno bei odos priežiūros priemones, kurios paprastai kainuoja pigiau“, – teigė J. Kulickaitė. Pasak jos, tikėtina, kad vyrams vis labiau rūpinantis savo išvaizda, jų pirkinių krepšelis supanašės su moterišku, nes bus skiriama daugiau dėmesio kūno puoselėjimo prekėms.

Vis dėlto, kol kas lietuviai linkę skirti daugiau pinigų lepinti antrąsias puses nei savo reikmėms: didžiausia moteriškoms prekėms išleista suma – 1310,4 Lt, o vyriškoms kur kas kuklesnė – 558 Lt. Tarp brangiausių įsigytų moteriškų prekių yra japoniška „Kanebo“ kosmetika, „Chanel“ mados namų kvepalai bei „Estee Lauder Resilence Lift Extreme“ veido priežiūros priemonės. Tuo tarpu brangiausios įsigyjamos vyriškos prekės yra kvepalai: naujas „Toni Gard“ vyriškas aromatas, Giorgio Armani „Aqua Di Gio“, vyriški „Carolina Herrera“ kvepalai bei „Chanel Egoiste Platinum“.

Požiūriui, kad svarbiausia vyriška kosmetikos priemonė – kvepalai, pritaria ir moteriškos lyties atstovės. Kosmetikos ir parfumerijos tinklo „Sarma“ „Facebook“ paskyroje atliktos apklausos metu dauguma atsakiusiųjų teigė, kad neįsivaizduoja vyro būtent be kvepalų. Antroje vietoje liko skutimosi priemonės, trečioje – dezodorantai.

Tuo tarpu užsienyje vyrauja kiek kitokios tendencijos: labiausiai auganti vyriškos kosmetikos sritis yra odos priežiūra. 2009 m. būtent vyriškų odos priežiūros priemonių rinka augo 7 proc., o sparčiausias augimas fiksuojamas kovos su senėjimu priemonių sektoriuje. Ekspertų teigimu, Vakarų Europoje vyriškų odos priemonių paklausa tampa panaši į moteriškų.

„Tikimės, kad lietuviai taip pat supras, jog neužtenka vien tik švariai nusiskusti ir pasikvėpinti – reikia rūpintis ir savo kūnu, veidu, kovoti su senėjimu. Norėdami paskatinti stipriąją lytį dar labiau rūpintis savo išvaizda, paskelbėme rugpjūtį vyrų mėnesiu“, – sakė J. Kulickaitė. Visą mėnesį „Sarmos“ parduotuvėse perkančių vyrišką kosmetiką laukia nuolaidos ir staigmenos, o parduotuvės konsultantės visuomet patars, kaip grožį puoselėti ir vyrams.

Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!

Nėra komentarų. Būk pirmas - komentuok!

Top Video

Dėl gyvūno pikantiško poelgio modeliui teko raudonuoti
DABAR RODOMA
Dėl gyvūno pikantiško poelgio modeliui teko raudonuoti
DABAR RODOMA
Moteris palikusi atvirus automobilio langus labai greitai to pasigailėjo
DABAR RODOMA
Darbuotojai užfiksavo poros akimirką restorane: visi internautai ėmė jų ieškoti
DABAR RODOMA
Pamačius šalia važiavusį automobilį išsitraukė kamerą: to dar nebuvo regėję
DABAR RODOMA
Keistos išvaizdos žuvis sukėlė sąmyšį: atrodo, kaip su žmogaus veidu
DABAR RODOMA
Venckienės palaikymo mitingo dalyvė: aš buvau pas Neringą kameroje
DABAR RODOMA
Šokiruojantis įrašas: policija elektra kratė vyrą, kurio rankose – vienerių metų vaikas
DABAR RODOMA
Vyras renka žmonių nagus: nepatikėsite, kam juos naudoja
DABAR RODOMA
Šuo tapo sensacija – šeimininkui moka pasakyti žodžiais, ko nori
DABAR RODOMA
Linksmos sesučių Emilijos ir Martynos pamokos, kaip kepti pyragą
REKLAMA
Žinomi žmonės dalijasi prisiminimais (Fotobankas)
Beveik po trisdešimties metų Juozo Statkevičiaus Haute Couture mados šou lapkričio 20 d. grįžta į LITEXPO rūmus, rašoma pranešime spaudai. Šou kurianti komanda žada ...
Instagrame plinta nauja seksuali mada (tv3.lt fotomontažas)
Socialiniuose tinkluose nuolatos išplinta pačios įvairiausios mados – nuomonės formuotojai šimtams tūkstančių, o kartais net ir milijonams, rodo pačius įvairiausius savo ...
Monika Pundziūtė-Monique (M. Žičiaus nuotr.)
Šeštadienio vakarą Vilniaus „Siemens“ arenoje įvyko jubiliejiniai, penktieji technikos apdovanojimai „Tech Top 2019“, kurių nepraleido ir gerai pažįstami pramogų pasaulio ...
Holly Garrido (nuotr. Instagram)
Visos nuotakos per savo vestuves tikisi būti pačios gražiausios, vis dėlto Holly Garrido nesitikėjo, kad jos pokyčiai privers aiktelėti ne tik artimuosius, bet ir tūkstančius ...
Žinomos dvynės (tv3.lt fotomontažas)
Pastaruoju metu mados pasaulį vis labiau domina dvynės, todėl neverta stebėtis, kad kai kurios jų ne tik tampa įvairių prekės ženklų veidais, bet ir surenka armijas gerbėjų ...
REKLAMA

TELEVIZIJA

TVPlay
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų