Nėra laiko tinginiauti: sporto treneris atskleidė, kokie pratimai padės sudeginti daugiausiai kalorijų

Lietuvoje paskelbus karantiną dėl koronaviruso grėsmės, sustabdyta mokymosi įstaigų veikla, atšaukti koncertai, žmonėms neleidžiama burtis grupelėmis, taip pat ir lankyti sporto klubų. Tačiau sporto entuziastams ar pradedantiesiems liūdėti nereikia – TV3 kviečia į nepamirštamas treniruotes, kurios persikelia į jūsų namus.

Čia į pagalbą skuba treneris Marius Blaževičius, kuris padės ne tik sustiprinti raumenis namų sąlygomis, tačiau ir atskleis, kokie pratimai padės daugiausiai sudeginti kalorijų.

(23 nuotr.)
FOTOGALERIJA. Nėra laiko tinginiauti: sporto treneris atskleidė, kokie pratimai padės sudeginti daugiausiai kalorijų

Kiekvieną dieną 14.00 val. „TV3Play Sporto klubas: treniruotė su Mariumi Blaževičiumi“

Sportas – visiems

Sporto treneris pasakojo, kad jo vedamos treniruotės yra artimesnės žmonėms, kurie iki šiol treniravosi sporto salėje, tačiau nepamiršta ir tų, kurie sporte yra naujokai: „Stengiuosi, kad mano treniruotės būtų artimesnės žmonėms, kurie treniruojasi sporto salėse. Mano tikslas, kad žmogus galėtų išlaikyti kūno raumens tonusus, jog  pasibaigus karantinui galėtų toliau tęsti sportą salėje, neapmažinęs apkrovų.“

Nepaisant to, kad didesnį dėmesį skiria patyrusiems sporto entuziastams, Marius tikina, kad sau tinkančių pratimų čia ras visi: „Iš pradžių žmones supažindinu su treniruote. Papasakoju, ką jie gali panaudoti vietoje hantelių. Žmonėms, kuriems yra per lengva, rekomenduoju ilgiau išlaikytų įtemptą raumenį. Mūsų raumuo nežino, kiek kilogramų laikai rankoje – jis žino, kad yra arba sunku, arba lengva. Mano treniruočių principas – kiek įmanoma labiau išnaudoti nedidelius svorius, kuriuos turite namuose; sužaisti taip, kad raumuo gautų tą patį krūvį, kaip ir sporto salėje.“

REKLAMA

Marius Blaževičius

M. Blaževičius sakė, kad žmonės, kurie nėra pratę sportuoti, atlikdami jo treniruotes gali išmėginti lengvesnius svorius: „Mano pratimus gali atlikti ir tie, kurie dažnai nesportuoja. Jie gali rankose laikyti lengvesnį svorį arba pasiūlau palengvintą pratimų versiją. Kiekvieną sykį stengiuosi pasakyti, ką žmogus turi padaryti, jeigu jam yra per lengva, arba ką daryti, jeigu yra per sunku. Aišku, aš negaliu pasakyti, ar žmogus atlieka pratimus idealiai, nes jo nematau, bet jeigu jis žiūri atidžiai ir kruopščiai, tada tikrai mano pratimus gali atlikti ir pradedantysis.“

Pratimai, kurie padės deginti kalorijas

Sporto treneris mielai pasidalijo ir veiksmingais riebalų deginimo pratimais, kurių dėka galėsite lengvai atsikratyti nereikalingo svorio: „Kalbant apie kalorijų sudeginimą, yra pratimai, kurie yra vadinami baziniais. Jų metu dirba ne viena raumenų grupė, daugiau, nei vienas sąnarys, tad kuo daugiau treniruotės metu dirba jie, tuo daugiau kalorijų sudeginama.

Vienas iš bazinių pratimų yra pritūpimas, kuris gali būti atliekamas su papildomu svoriu arba be jo. Taip pat puikiai kalorijas degina ir aukšto intensyvumo intervalinės treniruotės. Jos yra tokios, kuomet per tam tikrą laiko intervalą tu intensyviai atlieki nesudėtingą pratimą. Pavyzdžiui – šuoliukai arba šiuoliukai su pritūpimais. Tuo metu mūsų kūnas yra priverstas dirbti labai intensyviai. Tuomet kūnas sudegina daug energijos. Aišku, kad tokiam pratimui reikia ir intervalinių pauzių.“

REKLAMA

Marius Blaževičius

Tiesa, treneris pataria po kiekvienos treniruotės nepulti gulti ant lovos, o atlikti lengvą raumenų tempimą ar išeiti pasivaikščioti: „Jeigu žmogui treniruotė buvo pakankamai intensyvi, iškart po jos nerekomenduoju gultis į lovą ar eiti valgyti. Jis galėtų pasidaryti tempimo pratimus. Tuo metu šiek tiek deginamos ir kalorijos, taip pat kūnas nurimsta. Kita rekomendacija, jeigu yra galimybė, jis galėtų išeiti pasivaikščioti. Pasivaikščiojimas sumažina ir raumenų skausmą.“

Trūksta motyvacijos? Dabar puikus metas pakeisti gyvenimą

Anot M. Blaževičiaus, dabar puikus metas atrasti laiko sau ir prisiversti keisti gyvenimą. Jis pasakojo, kad ir pats anksčiau turėjo antsvorio, o didžiausią motyvaciją jam suteikė geresnė savijauta, kuomet pradėjo sportuoti.

„Aš iš asmeninės patirties galėčiau pasakyti, kad pats daugybę metų gyvenau labai įtemptą gyvenimą. Sakydavau sau, kad jeigu galėčiau skirti laiko sau, tai aš padaryčiau tą ir aną.

Jeigu žmogus jaučia energijos stygių, turi antsvorį, manau, kad jis tikrai nejučia pagalvoja, kad jeigu turėtų laiko, tai viską padarytų. Dabar yra puiki proga sau pripažinti, kad dabar yra puikus laikas, kada žmogus gali nurimti ir skirti laiko sau. Jeigu žmogus gyvena ne vienas, jis gali prie sporto prijungti ir artimuosius. 

Geriausia motyvacija yra savijauta. Žmogus turi pažinti, kaip jis jaučiasi dabar, ir kaip jautėsi iki sporto. Žmogus, pradėjęs sportuoti, jausis energingesnis. Nereikia stebėti skaičių svarstyklėse, nes jie anksčiau ar vėliau pabėgs.

Aš asmeniškai kažkada pats buvau apsileidęs, apkūnus, turėjau didelį antsvorį. Mane patį labiausiai motyvuodavo tai, kad jausdavausi energingas. Labai mėgdavau bandeles, miltinius produktus. Aišku, ir dabar juos mėgstu, bet mane sustabdė tai, kad pavalgęs tą netinkamą maistą, jausiuosi blogai, lyg neturintis energijos. Norėsiu prisėsti ar prigulti. Svarbiausias skaičiavimas – žiūrėjimas savo savijautos“, – tikino sporto treneris.


Rašyti komentarą...
j
jonas
2020-03-24 20:15:32
Pranešti apie netinkamą komentarą
puikus pavyzdys, kokie kultūristų raumenys nefunkcionalūs (dūsta, ištvermės mano senelis daugiau turi)
Atsakyti
0

SKAITYTI KOMENTARUS (1)
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
REKOMENDUOJAME
×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų