Aušrinė Gerikienė atostogauja Egipte (nuotr. asm. archyvo)

Tikrosios išdykėlės pseudonimu, žinoma legendinė atlikėja Aušrinė Gerikienė su draugų kompanija buvo išvykusi linksmai praleisti laiko į Egiptą. Tiesa, jų išsvajotos atostogos gerokai apkarto ir netikėtai sujaukė visus planus. Hurgadoje prasidėjo stipri smėlio audra, o grįžimas atgal į Lietuvą buvo kupinas emocijų.

Moteris pasakojo, kad per savo gyvenimą yra skridusi daug kartų, tačiau dar niekada nebuvo patyrusi tokio didelio streso.

Dar atostogaudama Hurgadoje, ji pasakojo, kad smėlio audra sujaukė jos planus.

Atlikėjos teigimu, Egipte ji ilsėjosi jau 3 kartą, tačiau dar nieko panašaus nėra mačiusi: „Praėjusią dieną smėlio audra buvo labai stipri. Tuomet, ryte buvo 39 m/s. Sunku buvo net nueiti iki baro papusryčiauti. Akys pilnos smėlio... Kol sėdėjome trumpai prie baseino net ant drabužių buvo pilna smėlio...“

Moteris pastebėjo, kad daugeliui drąsuolių ši audra nebuvo baisi: „Buvo net keletas žmonių, kurie gulėjo prie baseino.“

Tą kartą paklausta, ar neteko dėl smėlio audros atšaukti pramogų, ji tikino, kad šios atostogos gerokai apkarto: „Buvome susiplanavę šiandieną jau pasideginti ir tiesiog pasilepinti saule, bet gavosi taip, kad pusę dienos praleidome kambariuose.“

Šios atostogos atlikėjai įsimins ilgam. Kaip yra sakoma: „bėda po vieną nevaikšto“, tą gali patvirtinti ir atlikėja. Būdama Hurgadoje, žiniasklaidoje pasirodė žinia, kad šiame mieste mirė žmogus nuo koronaviruso.

Tiesa, dėl šio įvykio poilsiautojai nepanikavo ir toliau linksmai leido laiką: „Visi žmonės buvo ramūs, poilsiavo. Ramiai praėjome patikrinimą ir oro uoste. Viskas tas pats ir Vilniaus oro uoste. Ramiai pasiėmėme lagaminus, jokių patikrinimų. Matėme, kad stovėjo šone su kauke moteris ir vaikinukas. Girdėjome, kad sakė, jeigu iš Kinijos, tai prieikite patikrinimui. Iš Hurgados atskrido du pilnutėliai lėktuvai ir jokių patikrinimų.“

Nepaisant to, kad oro uoste buvo viskas ramu, tačiau skrydis į Vilnių buvo tikrai baisus, kupinas streso.

„Per audrą vos nusileidome. Lėktuvą draskė į visas puses, jau buvome išsigandę visi. Panika lėktuve buvo labai didelė. Aš daug skraidau, bet dar niekada tiek nepatyriau streso. Buvo baisus jausmas, nežinojome, kaip viskas baigsis. Lėktuvas tai kilo, tai leidosi. Garsai – siaubingi. Nemoku net nupasakoti…

Dar ir dabar sunku susivokti, kas čia vyksta grįžus. Tik įsijungiau telefoną ir prasidėjo paranoja dėl viruso. Skambučiai vienas po kito. Atšaukėme koncertus, daug dar visko reikia atlikti… Nežinome, kaip elgtis. Turiu važiuoti įrašinėti naują dainą, o nežinau, kaip elgtis“, – neramiai sakė Aušrinė.

Nusileidus į Vilniaus oro uostą, atlikėjos laukė ilga kelionė iki pajūrio, kuri kėlė taip pat daug streso: „Važiuojant į pajūrį buvo baisi audra. Visi kelio ženklai skrido. Važiavau 5 val. Kelionės metu atrodė, kad viskas vyksta kaip lėktuve tik ant žemės. Parvežėme draugus į Palangą, o medžiai buvo visi išvirtę, pakelėse tvoros išlaužytos. Buvo baisu.“