Greta Lebedeva su šeima (tv3.lt fotomontažas)

Kūno rengybos trenerė Greta Lebedeva kartu su mylimuoju kovotoju Aleksandru Kazakevičiumi ir sūneliu Eldaru visai neseniai ryžosi pačiam tikriausiai iššūkiui – pirmosioms bendroms šeimoms atostogoms.

Kartu su beveik vienerių metuku sulaukusiu sūneliu Greta ir Aleksandras nusprendė išvykti papoilsiauti į lietuvių pamėgtą Turkiją.

G. Lebedeva naujienų portalui tv3.lt pasakojo, kad šią kelionę rado atsitiktinai. „Dairėmės įvairių kelionių, bet užmatėme puikų viešbutį Turkijoje su nuostabia aplinka, todėl labai greitai nusipirkome kelionę ir po 3 dienų išskridome“, – apie ekspromtu sugalvotą planą sakė kūno rengybos trenerė.

Žinoma moteris patikino, kad specialiai į užsienio keliauti būtinybės nejautė – mėgsta poilsį ir gimtojoje šalyje: „Keliaujame tiek į užsienio kurortus, tiek ir Lietuvos.“

Tiesa, ši kelionė porai tapo ypatingai vien jau todėl, jog ji buvo pirmoji, kai keliavo kartu su sūneliu Eldaru. Ir nė nepaisant to, kad tėveliai nė neturėjo progos pabūti tik dviese, G. Lebedeva tikina, kad kelionė buvo išties įsimintina.

„Viskas sekėsi puikiai, jokių nesklandumų nebuvo. Kelionė praėjo žymiai geriau, negu tikėjomės! Mažiukui lėktuve buvo daug veiklos, tad ir kelionė praėjo gana greitai ir smagiai. Kadangi keliavome tryse, tai visą laiką kartu ir buvome. Tai  – didžiausias malonumas, būti visiems kartu ir džiaugtis nuostabiomis akimirkomis drauge!“ – sakė G. Lebedeva.

Kai kurios šeimos išsiruošusios keliauti kartu su mažamečiais teigia, jog po tokio poilsio reikėtų dar vieno, kuriame mažiausieji šeimos nariai nė nedalyvautų. Vis dėlto Greta šį mitą neigia.

„Tikrai ne! Nereikia bijoti keliauti su vaiku. Mes puikiai praleidome laiką, pailsėjome, ir net viešuoju transportu važiavome į miestą pavaikštinėti! Aš net matau, kaip vaikutis paaugo per tą savaitę visomis prasmėmis. Juk tiek naujų įspūdžių, aplinkos pasikeitimas – manau, tai tikrai į naudą!“ – sakė ji.

Taip pat Greta pasakojo, kad laiko leidimas kartu niekuomet neprailgo, o kartu su vyru ji prisiminė ir kur kas anksčiau mėgtas pramogas.

„Visos atostogos pasiteisino visu 100 proc.! Ir pasimaudėme, ir pasideginome, daug vaikščiojome, ėjome kartu tiek į gyvos muzikos vakarus, tiek ir į vaikiškus koncertukus. Taip pat buvome ir viešbučio akva parke – mamytė su tėveliu pačiuožinėjo nuo kalniukų“, – šypsodamasi sakė kūno rengybos trenerė.

Žinoma moteris gali didžiuotis ir įspūdingais kūno linkiais – tiesa, per atostogas ji neslepia atsipalaidavusi ir leidusi sau mėgautis viskuo, kuo tik panorėjo.

„Valgiau viską! Visiškai savęs neribojau ir kalorijų neskaičiavau. Viskas buvo be galo skanu. O ledų skanumas išvis neišpasakytas“, – paslaptį atskleidė ji.