Ingos Žuolytės atostogos Kretoje (nuotr. Instagram)

Socialinių tinklų žvaigždė Inga Žuolytė visai neseniai grįžo iš kelionės po Kretą. Šios atostogos žinomai moteriai buvo ypatingos, nes pirmąkart į užsienį keliavo visa šeima – ne tik Inga ir jos vyras Adomas, bet ir mažasis sūnelis Gabrielius.

Ir nors Inga neslepia, kad įspūdžiai – išties įvairūs, dėl vaikelio emocijų ji kelionę kartotų ne vieną ir ne du kartus.

Kai kurie tokiai kelionei nesiryžtų

Daugelį kelionės su mažu vaiku gąsdina, tačiau nors Ingos ir Adomo vaikeliui vos 6 mėnesiai, jie ryžosi net 2 savaites trunkančiai kelionei.

„Kuomet su vyru pradėjome planuotis atostogas, diskutavome kurią šalį pasirinkti, kad orai būtų šilti, bet ne per karšti su vaikeliu, skrydis neilgesnis nei kelios valandos, o pati vieta verta pamatyti. Kadangi mano vyras yra jau porą kartų lankęsis Kretoje ir į ją kaskart nori sugrįžti, o aš dar niekuomet ten nebuvau, taip ir priėjome išvados, kad keliausime į Kretą. Tai buvo ilgiausios atostogos mano gyvenime, kurios truko 2 savaites“, – pasakojo I. Žuolytė.

Tiesa, socialinių tinklų žvaigždė neslėpė, jog kelionė nebuvo pati lengviausia: „Įsivaizdavau, kad viskas bus dar paprasčiau, nei buvo.Sunkumas skrendant buvo toks, kad Gabrielius nemėgsta sėdėti ant kelių – nuolat reikia su juo vaikščioti ar, mažų mažiausiai, laikyti ant rankų stovint. Tad tiek ir buvo to sunkumo, nes trečdalį skrydžio vaikas pramiegojo.“

Poilsį nukonkuravo aktyvi veikla

Nors daugelis į ganėtinai šiltas šalis keliauja vien todėl, kad galėtų atsipūsti ir pasilepinti saulės spinduliais prie baseino, Inga ir Adomas ir čia nusprendė pasielgti kitaip.

„Kadangi iškrito 2 dienos skirtos atkeliavimui bei įsikūrimui, o vėliau – išskridimui, tai likusias 9 dienas pavalgę pusryčius sėsdavome į automobilį ir keliaudavome po salą. Į viešbutį grįždavome tik besibaigiant vakarienei. Aplankėme daug miestelių ir pasakiško grožio paplūdimių, o likusias 3 dienas ilsėjomės (tiek, kiek Gabrielius leido paiilsėti) mūsų viešbutyje prie baseino“, – pasakojo ji.

Vis dėlto jų viešbutis, Ingos manymu, labiau tiktų vyresniems vaikams.

„Mes turime kūdikį, kuris vis dar nevaikšto, o ne vaiką, tad nelabai galiu vertinti tuos lūkesčius, nes, paprasčiausiai, tokio mažiuko, jo nėra kaip integruoti į daugelį veiklų. Sakyčiau, kad „Kiani Beach Resort“ viešbutis yra tobula vieta šeimoms su vaikais, kurie yra 2-jų metų amžiaus ir vyresni – jiems ten yra žaidimų kambariai, lauko pramogos, diskotekos, žaidimai ir kitokios veiklos skirtos jiems užimti, kad tėvai galėtų atsipalaiduoti“, – įspūdžiais dalijosi ji.

Inga užsiminė ir apie tai, kad jau kurį laiką jai yra klijuojama etiketė, kuri neatitinka tiesos. „Jau daugiau nei puse metų maitinuosi labai prastai ir to neslepiu, tačiau sveikuolės etiketė man yra taip stipriai priklijuota. Jau kurį laiką sveikai nesimaitinu, nors žinau, kad reiktų ir vis žadu tai padaryti. Todėl ir viešbučio maistas mane tenkino, nors, iš tiesų, subalansuotai ar ne maitintis ten yra suteiktos sąlygos – priklauso nuo tavo poreikių“, – sakė ji.

Po atostogų reikėtų dar vienų atostogų

Ne paslaptis, kad su vaikais keliaujančios šeimos neretai juokauja, jog po tokio poilsio reikalingas dar vienas, tik šįkart – be mažųjų.

Su tuo sutinka ir Inga: „Tai tikrai ne tas pats, kas keliauti dviese, ir kelionė su vaiku, vis dėlto, reikalauja kantrybės, ypač tuomet, kai kelionė nėra poilsinė. Aš paiilsėjau nuo darbų, namų tvarkymo, kasdieninės rutinos, maisto ruošimo bei pakeičiau aplinką. Manau, jog tai jau yra labai gerai. Tačiau su vyru juokaujame, kad po atostogų su vaiku dabar reikėtų bent savaitgalio be jo.“

Tiesa, I. Žuolytė taip pat mielai darkart sugrįžtų į netikėtai grožiu nustebinusią Kretą, tik šįkart planuotų kelionę kitaip. „Būtinai sugrįšime čia dar bent kartą ir leisimės į ekstremalesnę kelionę po salą, kad ją pažintume iš kitos pusės“, – sakė ji.

Paklausta, ar artimiausiu metu dar planuoja paatostogauti, Inga neslėpė: „Visos kelionės metu vaikui nuo veido nedingo šypsena, o mano širdis salo iš laimės matant jį tokį, todėl vyrui sakiau, jog gali mane varginti tokios kelionės iki negalėjimo, tačiau dėl emocijų kurias patyrė Gabrielius, tą patį kartočiau dar nors ir 100 kartų. O tai bus šią vasarą ar kitą – dar pamatysime, nes aš spontaiškais sprendimais kartais ir pati save nustebinu.“

Naujienų portalas tv3.lt primena, kad I. Žuolytės vaizdo įrašus galite stebėti ne tik „YouTube“ platformoje – jau visai netrukus juos išvysite ir per „TV Play“!