23 valandas trukusi kelionė baigta – TV3 komanda jau pasiekė Tokiją, kuriame vyks vasaros olimpinės žaidynės. Prieš jas teko atlaikyti ne tik ilgą skrydį, bet ir kruopščią patikrą Hanedos oro uoste, įsikūrusiame Tokijo įlankoje.

Vaizdas, leidžiantis į oro uostą vandens telkinyje – įspūdingas, kaip ir japonų savanorių paslaugumas bei organizuotumas.

Kelionė iš Vilniaus į Tokiją prasidėjo per Helsinkį, o skrydis iš Suomijos sostinės į Tokiją truko kiek daugiau nei 8 valandas. Vis tik tam, kad pasiektume viešbutį, kuris nuo oro uosto nutolęs 15 kilometrų, prireikė dar penkių valandų.

Iš pradžių laukė krūva dokumentacijos, kurią turėjome susitvarkyti dar prieš atvykdami – telefone turi būti įdiegtos dvi programėlės, vienoje jų privalome kasdien pildyti sveikatos būklę, kita stebi mūsų buvimo vietą ir tai, ar nebuvome arti užsikrėtusiojo koronavirusu. Pastaroji programėlė veikia identiškus principu kaip ir lietuviškoji „korona.stop“.

Viena, antra, trečia ir jau nesuskaičiuojama patikra, kurioje tenka rodyti įvairius asmens ir atvykimo dokumentus, kol galiausiai pasiekiame vietą, kurioje reikia atlikti korononaviruso testą.

Vis tik jis – nekeliantis neigiamų potyrių, nes užtenka tik paspjaudyti. Kad būtų lengviau, ant sienos pakabinta sultingos citrinos nuotrauka. Prispjaudai iki reikiamos žymos – mėgintuvėlį turi atiduoti vienai iš darbuotojų ir keliauti laukti rezultato.

Nors kolegų buvome perspėti, kad gali tekti laukti labai ilgai, mums šypsosi sėkmė – pusvalandis ir visos komandos testų atsakymai jau gauti.

Vuolia – visi neigiami! Gauname rožinį popierėlį ir keliaujame tvarkyti paskutinių formalų – akreditacijos atsiėmimo, bagažo atsiėmimo ir imigracijos patvirtinimo.

Su mumis – ir krūva kolegų iš Rusijos, Estijos, Suomijos, Nyderlandų ir kitų šalių.

Netrukus jau visi žingsniuojame prie specialių autobusų, kurie veža prie taksi automobilių aikštelės, esančios pusiaukelėje tarp oro uosto ir viešbučio.

Nors lėktuve, oro uoste ir autobuse visi keliavome, buvome ir ėjome kartu, čia taisyklės keičiasi – vienas taksi gali vežti tik vieną žmogų, tad palaukti tenka dar.

Miela japonė savanorė, kuriai jau apie šešiasdešimt, gera anglų kalba kaip įmanydama atsiprašinėja už ilgą laukimą, moko japoniškų žodžių, pasakoja apie prastą situaciją šalyje ir dalina patarimus.

Arigatō! (šitą sakė išmokti būtinai – „ačiū“). Pabrėžė, kad jeigu ištarsi šitą žodį japonui, šis nušvis ir bus labai laimingas.

Netrukus pamokos buvo baigtos ir visi po viena keliavome viešbučio link – juodieji taksi žaidynių svečiams yra visiškai nemokami ir veža į visas svarbiausias renginio vietas.

Pirmas dvi savaites tik jas ir matysime – pagal galiojančias taisykles iš viešbučio galime vykti tik į sporto renginius, o kišti nosies į patį Tokiją – nevalia.

Plačiau apie kelionę, nuotykius ir viešbutį – pirmajame tv3.lt vlogeĮamžinti kelionę ir perteikti įspūdžius bei vaizdus jums padeda naujausias „Samsung“ telefonas Galaxy S21 5G!

Dvi savaitės įtemptų kovų, karštų naujienų, interviu, tiesioginių transliacijų ir užkulisių – visai tai rasite naujienų portale tv3.lt.