REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vairuotojus įspėja: už nevienodas padangas – bauda iki 100 eurų

Nuo šeštadienio Lietuvoje didinamas maksimalus leistinas greitis pagrindiniuose šalies keliuose, įsigalioja leidimas važinėti vasarinėmis padangomis. Tiesa, primenama, kad už nevienodas padangas gali būti skiriama bauda.

Nuo šeštadienio Lietuvoje didinamas maksimalus leistinas greitis pagrindiniuose šalies keliuose, įsigalioja leidimas važinėti vasarinėmis padangomis. Tiesa, primenama, kad už nevienodas padangas gali būti skiriama bauda.

REKLAMA

Automagistralėse lengviesiems automobiliams nuo balandžio 1-osios iki spalio pabaigos galima važiuoti ne didesniu kaip 130 kilometrų per valandą (km/h) greičiu, o greitkeliuose – ne didesniu kaip 120 km/h greičiu. 

Lapkričio–kovo mėnesiais didžiausias leistinas greitis automagistralėse ir greitkeliuose yra 110 km/h.

Pradedantieji vairuotojai magistralėse gali važiuoti 100 km/val., greitkeliuose – 90 km/val., o keliuose su asfalto ar betono danga – 80 km/val. greičiu.

Balandžio–spalio mėnesiais automagistralėse ir greitkeliuose greičiau važiuoti taip pat leidžiama krovininiams automobiliams, kurių masė ne didesnė kaip 3,5 tonos, motociklams bei triračiams.

REKLAMA
REKLAMA

Kituose šalies keliuose leistinas greitis išlieka toks pats ištisus metus.

Nuo balandžio 1-osios leidžiama važinėti su vasarinėmis padangomis, o nuo balandžio 10 dienos įsigalios draudimas važinėti dygliuotomis padangomis.

REKLAMA

„Atkreipiame dėmesį, kad pavasarį valstybinės reikšmės keliuose daugėja kelių remonto bei tvarkymo darbų, todėl vairuotojams svarbu būti atidiems, dėmesingiems kelyje ir atkreipti dėmesį į eismo apribojimus dėl vykdomų darbų keliuose“, – pažymi Lietuvos automobilių kelių direkcija.

Už nevienodas padangas – bauda

Lietuvos kelių policijos tarnyba informuoja, kad ant vienos automobilio ašies naudojant skirtingas padangas vairuotojui gali būti skiriama bauda nuo 50 iki 100 eurų.

„Greta griežtų reikalavimų saugumo sumetimais rekomenduojame ant vienos ašies naudoti ne tik vienodo modelio, bet ir panašaus nusidėvėjimo lygio padangas. Padangų protektoriaus gylis neturėtų skirtis daugiaunei 2–3 milimetrais, antraip jų važiavimo savybės pastebimai skirsis. Nors tai reiškia, kad kelyje prakirtus vieną padangą dažnu atveju tektų pirkti iškart dvi vienodas naujas padangas, keleivių sveikata ir gyvybė yra nepalyginamai svarbesnė už sutaupytus eurus“, – sakė BTA Transporto žalų reguliavimo skyriaus vadovas Andrius Gasparavičius.

Nei dienos be baudos
padlos, o be baudų jųsų maumenėliai dar ką nors išstena...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų