REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rusijos aviacijos ekspertai sako, kad 41 žmogų pražudžiusi lėktuvo katastrofa Maskvos Šeremtjevo oro uoste galėjo įvykti dėl pilotų klaidos. Esą prieš leidžiantis avariniu būdu jie virš oro uosto privalėjo apsukti dar bent kelis ratus, kad ištuštintų kuro talpyklas. Be to, ant tūpimo tako orlaivis esą leidosi gerokai per dideliu greičiu.

Rusijos aviacijos ekspertai sako, kad 41 žmogų pražudžiusi lėktuvo katastrofa Maskvos Šeremtjevo oro uoste galėjo įvykti dėl pilotų klaidos. Esą prieš leidžiantis avariniu būdu jie virš oro uosto privalėjo apsukti dar bent kelis ratus, kad ištuštintų kuro talpyklas. Be to, ant tūpimo tako orlaivis esą leidosi gerokai per dideliu greičiu.

REKLAMA

Vienos siaubingiausių pastaruoju metu aviakatastrofos vaizdai ilgam įsirėš į atmintį ne tik tiems, kuriems teko sprukti iš degančio rusų gamybos keleivinio lėktuvo „Sukhoi Superjet-100“, bet ir tiems, kurie tai stebėjo iš šalies.

Naujausiuose vaizdo įrašuose užfiksuoti pirmieji „Aeroflot“ oro linijoms priklausantį orlaivį palikę keleiviai ir įgulos nariai. Žmonių veiduose panika, pasimetimas ir bejėgystė. Viena moteris vos gaudydama kvapą parkrenta ant žemės, kiti tiesiog stebi pragarą primenantį vaizdą.

REKLAMA
REKLAMA

Tačiau pasirodo, ne visiems Šeremetjevo oro uosto darbuotojams ši precendento neturinti katastrofa sukėlė siaubą. Socialiniuose tinkluose pasklido vaizdo įrašas, kuriame girdisi jų patyčios ir griausmingas juokas.

REKLAMA

Šeremetjevo oro uosto atstovai pareiškė, kad iš juoko griaudėję darbuotojai bus nubausti, nes jų elgesys pažeidžia tarnybinės etikos ir moralės normas.

Tuo tarpu po 41 gyvybę nusinešusios nelaimės praėjus dviem paroms, katastrofą tiriantys agentūros „Rosaviacija“ ekspertai vardija vis daugiau pilotų klaidų. Visų pirma, jie priėmė sprendimą kilti per audrą. Antra, į lėktuvą trenkus žaibui ir lėktuve išsijungus ryšio sistemoms, jie paskubėjo leistis avariniu būdu, kadangi net ir leidžiantis avariniu pilotai privalo stengtis ištuštinti kuro talpyklas, o tai padaryta nebuvo. Be to, tupdomo lainerio greitis taip pat buvo per didelis, tad lėktuvo galas trenkėsi į nusileidimo taką ir dėl to jis užsiliepsnojo.

„Aeroflotui“ priklauso 50 rusų gamybos „Sukhoi Superjet-100“ lainerių. Tačiau palyginti su aukšto saugumo lygio „Airbus“ ir „Boeing“ lėktuvais, jų saugumas įvardijamas tik kaip vidutinis. Tai buvo įvardyta praėjusių metų vasario mėnesio vidinėje „Aeroflot“ ataskaitoje. Šią katastrofą išgyveno 37 iš 78 lėktuve buvusių žmonių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų