REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugeliui žinomas posakis, kad vos naujas automobilis išvažiuoja iš salono, jo vertė sumažėja trečdaliu. Tačiau vieni modeliai nuvertėja greičiau, o kiti lėčiau.

Daugeliui žinomas posakis, kad vos naujas automobilis išvažiuoja iš salono, jo vertė sumažėja trečdaliu. Tačiau vieni modeliai nuvertėja greičiau, o kiti lėčiau.

REKLAMA

Vienas iš populiariausių Jungtinės Karalystės automobilių skelbimų portalų „What Car?“ ištyrė, kaip keičiasi daugiau kaip 7 tūkst. automobilių vertė šiems sulaukus 3 metų arba nuvažiavus apie 50 tūkst. kilometrų.

Paaiškėjo, kad vertinant pagal degalų rūšį lėčiausiai nuvertėja elektra varomi automobiliai, kurie išsaugo apie 47 proc. pradinės savo vertės. Po jų rikiuojasi benzinu (43 proc.) ir dyzelinu varomos mašinos (40 proc.).

Pagal atskirus modelius po 3 metų arba 50 tūkst. pravažiuotų kilometrų daugiausia pradinės kainos išsaugo gana prabangūs modeliai:

REKLAMA
REKLAMA

„Land Rover Range Rover Evoque“ (70,1 proc.), hibridinis „Porsche Cayenne“ (65,2 proc.), „Audi E-tron“ (65,1 proc.), hibridinis „Porsche Panamera“ (64,9 proc.), „Porsche Cayman“ (64,5 proc.), „Audi Q8“ (64,4 proc.), „Alpine A110“ (64,1 proc.), „Porsche Macan“ (63,9 proc.), hibridiniai „Toyota RAV4“ (63 proc.) ir „Toyota Prius“ (62,9 proc.).

REKLAMA

Bent jau JK, kaip rodo tyrimas, bene greičiausiai nuvertėja kai kurie itališki ir prancūziški automobilių modeliai. Pagal likutinę vertę po 3 metų naudojimo arba pravažiavus apie 50 tūkst. km jie rikiuojasi taip:

„Fiat Doblo Combi“ (26,1 proc.), „Fiat Tipo“ (27,5 proc.), „Maserati Quattroporte“ (27,7), „Vauxhall („Opel“ atitikmuo, red. past.) Astra Sports Tourer“ (28 proc.), „Pegeot 308“ (28,1 proc.), „Jaguar XJ“ (28,7 proc.), „Renault Zoe“ (29,3 proc.), „Hyundai i40“ (29,7 proc.), „BMW 4“ serijos kabrioletas (30,3 proc.), „Infinity Q50“ (30,4 proc.).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų