Indrė Trakanavičiūtė  (nuotr. asm. archyvo)

Meksika – tai lyg muziejus po atviru dangumi, savo kontrastais žavintis, turistų pamėgtas rojaus kampelis. Ji kaskart stebina atvykėlius savo tradicijomis, virtuve, paminklais ir gamta.

Vilnietę Indrę Trakanavičiūtę, kaip ir daugelį, ši šalis taip pat pakerėjo, ne gana to, merginos kelionę dar ryškesnėmis spalvomis nudažė netikėtas susitikimas su garsia amerikiečių dainininke Pink.

Neišdildomi įspūdžiai

Dvi savaites po Meksiką keliavusi Indrė dar iki šiol neatsigauna po patirtų įspūdžių: „Atostogos Meksikoje paliko vien tik geriausius prisiminimus, šalis pasirodė ne tik įdomi, pilna lankytinų vietų, gražių gamtos kampelių, bet ir labai draugiška bei saugi turistams.“

Pasak merginos, atostogaudamas pietrytinėje Meksikos dalyje gali mėgautis tiek puikiais karibų jūros paplūdimiais, salomis, nardymu ar kitomis vandens pramogomis, tiek išvykomis į džiungles, tropinius miškus, gėlo vandens pilnas smegduobes, požeminius urvus.

„Viena gražiausių vietų Meksikoje, kuri man įsiminė, tai plaukimas į Holbošo salą. Ši vieta yra gerokai ramesnė nei pagrindinės turistų vietos, čia net neišvysi automobilių, pagrindinė susisiekimo priemonė yra dviračiai arba golfo mašinėlės.

Nors sala įgauna vis didesnį populiarumą, čia dar galima atrasti vietų, kur nesutiksi nė vieno žmogaus ir galėsi mėgautis gražiausiais paplūdimiais vienas“, – akimirkomis dalijosi mergina.

Indrės teigimu, didelį įspūdį palieka visas regionas, tik apvažiavus įvairias vietas, nuklydus toliau nuo turistu pramintų takų, pamatai gražiausius vaizdus ir visą tos vietos įvairovę.

Po Meksika mergina keliavo automobiliu: „Rekomenduočiau visas lankytinas vietas apvažiuoti su automobiliu, kelionė tampa dar smagesnė ir nepamirštamesnė.“

Merginai teko pabuvoti ir džiunglėse: „Sugalvojome važiuoti pamatyti švyturio, kuris yra džiunglėse ant jūros kranto, nors atstumas iki vietos tik 50 kilometrų, tačiau teko važiuoti dvi valandas.

Kelias labai prastas, jokios civilizacijos, atoku, nepamatysi nieko apart gyvūnų, kurie išbėga iš džiunglių, kad kirstų kelią. Galu gale atvažiavus į miestelį susidaro toks įspūdis, kad esi atokiausiame pasaulio krašte.“

Indrė taip pat susižavėjo ir vietinių svetingumų: „Meksikiečiai draugiški, neįkyrus ar užgaulus žmonės, priešingai, nuolat šypsosi, gerbia kaip turistą, net atsisakius to, ko jie siūlo, jie palinki gražios dienos.“

Netikėtas susitikimas

Pilną nuotykių kelionę karūnavo susitikimas su Holivudo žvaigžde: „Visa diena buvo paskirta išvykai į pagrindines lankytinas vietas. Automobiliu vykome į Čičen Icą, šventyklų miestą, po kurio vakaro saulę nusprendėme palydėti užlipdami ant aukščiausios Majų piramidės – Kobos.

Kadangi atvykome prieš pat užsidarymą buvome vieninteliai ir nieko netrukdomi mėgavomės nuostabiais vaizdais. Nustebome, kai po kelių minučių pamatėme dar vienus turistus lipančius viršun. Negalvojome, kad dar kažkas spėtų atvykti.“

„Kuomet jie mus pasiekė, iš pradžių net nepagalvojome, jog tai yra kažkokia žvaigždė. Pasirodė paprasti turistai, ir tik netyčia susitikus žvilgsniams pastebėjome, kad tai Pink“, – tokio netikėtumo buvo nustebinta mergina.

Garsenybė šalia Indrės stovėjo su savo vyru ir gidu, tačiau nuotraukos kartu pasidaryti nepavyko, kadangi Pink atlydėjęs gidas subtiliais gestais parodė, kad nuotraukų geriau neprašyti: „Suprantama, jog atvykdami vėlai jie ir stengėsi aplankyti šią vietą ir pabūti be papildomo dėmesio.

Dienos metu, tarp daugybės žmonių, jiems to padaryti nebūtų įmanoma. Nusprendėme netrukdyti ir pasidarę keletą kadrų patraukėme žemyn.“

Anot Indrės, Pink realybėje atrodė, kaip paprasta, niekuo neišsiskirianti moteris: „Šiek tiek stambesnio kūno sudėjimo ir gana žemo ūgio, be makiažo ją atpažinti buvo gan sunku. Jausmas, pamačius tokio lygio įžymybę, buvo keistas, dar ilgą laiką apie tai galvojome.“