Tymai Lietuvoje plinta vis didesniu greičiu ir jau kėsinasi į silpniausius – mažylius net vaikų darželiuose. Vilniuje valstybiniame darželyje vienoje grupėje net du trimečiai susirgo tymais. Aiškėja, kad jie nebuvo skiepyti, mat tėvai skiepų savo atžaloms tiesiog atsisakė. O iš kur virusas atkeliavo, iki šiol niekas nesupranta. Sveikatos apsaugos ministerija ragina žmones nežaisti su šia pavojinga liga ir skiepyti bent vaikus.

Darželio „Puriena“ trimečių vaikų grupėje – tymų protrūkis. Susirgo iš karto du vaikai iš skirtingų šeimų. Viso darželio tėvai sunerimę dėl savo atžalų saugumo. Štai vienas mažylis ėmė karščiuoti kaip tik tuo metu, kai pradėjo aiškėti, kad toje pačioje grupėje jau serga du mažamečiai.

„Jie savaitę prieš susirgo, žinia iki mūsų tik po savaitės atėjo. Klausimų daug visiems kyla, yra informacijos, kad ir skiepai gali 100 proc. neapsaugoti. Šokas buvo, dabar jau apsiraminome, gydytojų pasiklausėme. Skiepyti vaikai“, – pasakojo vieno iš vaikų tėvas.

REKLAMA

Mažyliai tymais susirgo prieš pusantros savaitės, o užsikrėtė, anot visuomenės sveikatos specialistų, galimai Vasario 16-osios šventės masinių renginių metu. Abu jie buvo nepaskiepyti, mat tėvai skiepų atsisakė.

„Tėvų pasirinkimas, skiepyti ar ne, bet tas pasirinkimas neturėtų sukelti nesaugumo jausmo kitiems tėvams. Buvo tikrai daug klausimų, gali susirgti, negali susirgti“, – įsitikinęs vienas iš tėvų.

Pirmieji susirgusių vaikų ligos simptomai buvo kaip peršalimo. Tik vėliau tyrimai parodė, kad tai pavojingas virusas – tymai.

„Mamos įtarimai kai buvo, tai sakė, kaip peršalimas, nebuvo didelių pokyčių, kad prasčiau jaustųsi“, – tikina darželio direktorė Rita Brazauskienė.

Tymų siaubo apimto darželio darbuotojai ir auklėtiniai vos spėjo atsigauti po praėjusį mėnesį siautusios gripo epidemijos. Ir štai dabar vėl – naujas pavojingas virusas, tad vėl reikalinga patalpų dezinfekcija.

„Sužinojome iš Nacionalinio visuomenės sveikatos centro specialistų. Paskambino, kad įtarimai, jog tyrimų protrūkis pas mus. Bet dar nebuvo patvirtinta, rekomendavo padaryti profilaktiką, dezinfekuoti grupes, pakeitėme patalynę, vėdinamės nuolat, šlapiuoju būdu valomės grupę. Stebėsime vaikučius, kurie buvo sąlytyje su vaikais, kurie susirgo ir tada rekomenduosime tėveliams būtinai pasiskiepyti, jei tokių vaikų yra“, – teigia darželio vadovė.

REKLAMA

Dėl praeities liga jau laikytų tymų Lietuvoje plitimo Sveikatos apsaugos ministerijos valdininkai kaltina tėvus, kurių pastaraisiais metais vis daugiau nusprendžia savo vaikų neskiepyti.

Pavojinga liga nusitaikė į Vilniaus darželinukus

Pavojinga liga nusitaikė į Vilniaus darželinukus

„Tai yra žaidimas su ugnimi, reikėtų permąstyti savo poziciją ir būtinai, kas neskiepytas, neskiepijo vaikų, būtinai juos paskiepyti. Turime visą eilę regionų, kur gyventojų skiepų lygis yra mažiau 90 proc. Mokslininkų įspėjimai tvirtinasi, kad esant tokiam lygiui galimi tymų protrūkiai“, – perspėja sveikatos apsaugos viceministras Algirdas Šešelgis.

„Pagrindinės tymų komplikacijos yra vidurinės ausies uždegimas, laringitas, plaučių uždegimas. Retais atvejais encefalitas. Pati tragiškiausia komplikacija yra mirtis. Lietuvoje mirčių nėra registruota, tačiau jei kalbame apie praeitų metų epidemiologinę situaciją Europos regione, registruota 72 mirtys“, – pastebi Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro (ULAC) specialistė Kristina Žukauskaitė.

Šiemet per du mėnesius Lietuvoje tymais jau susirgo šimtas žmonių, trečdalis jų – vaikai, tarp susirgusiųjų – ir 11 mėnesių kūdikis. Ankstesnių siūlymų uždrausti neskiepytus vaikus vesti į valstybinius darželius ministerija nesiima, tačiau ji svarsto, ar nereikia uždrausti neskiepytiems darbuotojams dirbti su vaikais.

Dalia
2019-03-06 14:55:20
Jus pasiteiraukite tevu kuriu vaikai lanko sita darzeli, sake visiska nesamone, nera jokiu siaubu :D Maziau tikekite ziniasklaida, o pasidomekite patys.
Atsakyti
Patogiausias būdas sužinoti daugiau - sekti naujienas mūsų „Facebook“ paskyroje!
Gairės:  liga, skiepai, vakcinos, tymai
Mama 2019-03-08 14:37:38
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Pradėkim nuo kito galo : kodėl reikia skiepyt naujagimius, kūdikius? Skiepykim suaugusiuosius, revakcinuokim juos - ir jie bus saugūs, ir visuomeninis imunitetas sudarytas, ir negalintys skiepytis apsaugoti. Kai vaikai pasieks tam tikrą masę, bus galima skiepyti ir jį,jei bus noro. 100kg sveriančiam žmogui ir naujagimiui skiriasi tik per pusę skiriasi hepB skiepo dozė. Logiška? Nelabai. Kur dar likę skiepai ir viskas per pusantrų metų nuo gimimo. Saugokim mažuosius, bet ne jų sąskaitą saugokimės patys.    ATSAKYTI
Kalaviju_ir_ugnimi 2019-03-13 21:17:56
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kvaila mama, tam kad susiformuotų tinkama imunologinė terpė, reikia skiepyti visus. Na, beveik visus - PSO rekomendacija yra 95 proc.
Kas tavo galvoje darosi, kur tu logikos ieškai ir ką tu ten matuoji, tik tu pati ir supranti. Tuo labiau durna, kad paskui tie neskiepyti vaikai ir serga patys gi. Baisiomis ligomis serga. Ligoninėse guli, pumpuoja juos tada tokiais vaistais, kad tie skiepai tau kaip švelnus miražas tik atrodys. Ar tu galvoji, kad neskiepijus vaiko jis nesirgs?  
go 2019-03-07 23:00:23
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Skiepytų vaikų tėvai neprivalo taikstytis di tuo, kad darželio grupę lanko neskiepyti vaikai, jei neskiepyjimui nėra medicininių rekomendacijų dėl ligų.   ATSAKYTI
gol 2019-03-07 22:46:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Cia antivakseriai sugalvojo, kad skiepai neprivalomi? Privalomi! Visais laikais buvo privalomi ir visi skiepijo. Ypač jei lanko darželius, mokyklas, dalyvauja kolektyvuose, būreliuose. Domėtis reikia konkrečiomis vakcinomis, bet neskiepyti vien iš principo,vnegalima. Pateikit įrodymus, kad neskiepyta masė žmonių nesukels ligos protrūkio šalyje? Kai neskiepytas vaikas susirgo tymais, kreipates gydymo į gydytojus, bet kai reikia skiepytis tai tais pačiais medikais nepasitikit? Išsitraukiat kokį straipsnį ir antivakserių du metus pasiskaitęss cituoja. Taigi, medicinos mokslas parengtas naudis-žalos santykiu, atlieka daugybės straipsnių apžvslgas, kad pateikti ir apjungti išvadas, tada teikia rekomendacijas, nesiorientuoja žmogučiai kaip daromos sisteminės apžvalgos, kad cituojami ne pavieniai straipsniai turi būti. Pavieniai atvejai yra niekis prieš visą visuomenę palyginus.    ATSAKYTI
J. 2019-03-07 12:44:13
Pranešti apie netinkamą komentarą
-6
Ši liga pavojinga SUAUGUSIEMS! O panika kelia dėl vaikų    ATSAKYTI
Diana 2019-03-08 18:42:37
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Būtent.   
Otilė 2019-03-07 12:38:41
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Tai kam tada skiepas jei skiepytas vaikas užsikrėtė? Tai skiepai neefektyvūs?   ATSAKYTI
Ingrida 2019-03-07 14:18:56
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kada vaikas suserga nors ir buna skiepytas ,jis tiesiog perserga lengva forma ir aciu dievui buna be komplikaciju. Aa pati esu skiepyta i4 buvau persirgusi . Bet viskas gerai praejo be komplikaciju.  
Lėjukas 2019-03-07 01:15:05
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
Na dėl to stumimo viens ant kito okada buvo kitaip.kiekviena meta yra tas pat tėvai dėl paprastu susirgimu kiekviena meta kaltina vieni kitus iveldami auklėtojas.O kas dėl skiepu tai valdziai reiktu baudas dideles apribojimus visokius dėt .Nes dabar palaida bala .   ATSAKYTI
Eglė 2019-03-06 21:49:08
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Neesu aš labai daug skaičiusi apie visus skiepus. Aš vadovaujuosi tuo kad mano šeimoje visi buvome skiepyti ir visi sveiki, tad skieoyju ir savo vaikus. Dar vadovaujuosi ir tuom kad pažiūrėkime visi į tas šalis kur skiepų tiesiog nėra išvis. Koks ten mirštamumas. Man įdomu jeigu taip netiki tais skiepais tai kodėl išvis einame pas gydytojus ir norime kad jie mus gydytų. Man atrodo čia panašu į tai kad einu pas gydytoją jis man išrašo nuo tarkim gripo vaistus bet aš jų nepirksiu nes čia verslas kažkoks. Aš tikiu tyrimais, žmonėmis kurie neiaksu kiek metų mokinosi o paskui dirbo ties vaistais ir vakcinomis. Ką dir skiepas neapsaugo 100%, bet bent yra didžioji dauguma procento kuris apsaugo vaiką. Ir jeigu visi skieoysim kaip ir anksčiau tai darė mūsų tėvai tai tas procentas užaugs. Tad as siūlyčiau žmonėms kurie tik per kokius Google ar ten kitus tinklapius paklausė kitų tėvelių kurie irgi kažkur perskaitė kažkokia info kad skiepai tai mūsų priešas, neskleistu jokiu ne patvirtintų nuomonių. Šiais laikais galime visko prisiskaityti internetuose prisižiūrėti filmuose tik manau kad turime mokėti atsirinkti skleidžiama informacija. Jeigu netikite žmonės skiepais, tai man įdomu kodėl tikite gydytojais ir jų pasakyti diagnozėm ar išrašytais vaistai???? Tai jeigu jūs vis tik žinote daugiau negu gydytojai ar tie kurie neaišku kiek metų dirba ties vakcinu išradimų einate pas gydytojus kai jums ar jūsų vaikams prastai??? Tai tada pagooglinkite ir gydykite namų salygom. Aš nesmerjiu jūsų pasirinkimu l. Bet tada arba pasitikėkite medicina arba tada tiesiog išvis nepasitikėkite ir nesikreipkite į gydymo įstaigas kai susergat   ATSAKYTI
Absurdas 2019-03-07 10:09:52
Pranešti apie netinkamą komentarą
-8
"Man įdomu jeigu taip netiki tais skiepais tai kodėl išvis einame pas gydytojus ir norime kad jie mus gydytų."
Jūs jaučiat skirtumą tarp kenksmingų skiepų suleidimą vaikui į kraują ir tiesiog daktaro pažiūrėjimo į gerklę????  
Diana 2019-03-08 18:41:46
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
kodel jus kalbate už medikus taip vieningai. Tikrai ne visi gydytojai atkakliai pasisako už skiepus. Jie kaip tik labai gerai suprasdami kas ir kaip, skiepija ne visais. Pvz. HepB normalios šeimos neskiepija nes tai prostitučių ir narkomanu liga, kuria neįmanoma užsikrėsti siais laikais. Arba tuberkuliozės vakcina yra prieš mikobakterijos porūšį, kurio yra vienetai atveju ir jau seniai reikėjo keisti į kita porusi, nes visuomenėje plinti TBC nesusijusi su vakcina.
Tiesiog kalbėkite už save asmeniskai, o ne už visus medikus. Ačiū.
P.s yra ir svarbiu skiepų. Bet toli gražu ne visi.   
Ins 2019-03-06 21:04:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
-8
Kaip neskiepetus vaikus priima į valstybinį darželį?Juk pažyma išduodama tik su pilnai atžymėtu skiepų pasų!!!Daržėlio vadovybės ksltė!!!   ATSAKYTI
Jonas 2019-03-06 22:23:56
Pranešti apie netinkamą komentarą
-15
O kodel skiepytų vaiku tėvai bijo neskiepytų vaiku? Taigi skiepai apsaugo. Ar vis dėl to neapsaugo ?  
2019-03-07 15:23:50
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Atsibuskit! Skiepai nėra privalomi. Į darželius priima visus vaikus.  
l 2019-03-07 22:23:52
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
tevai bijo, tymai plinta oro lasiniu budu, epidemija gali kilti taip kaip ir su gripu per neskypytus vaikus! Suaugusieji nerevakcinuoti, tai jie ir susirgs nuo tų vaikų, va ko bijo- epidemijos!  
l 2019-03-07 22:33:22
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Skiepai turi būti privalomi! Skiepytų vaikų tėvai priešinsis... Neskiepyti vaikai kelia didelę riziką epidemijos protrūkiui suaugusiūjų tarpe. Tai virusas! Ar Lietuvą Afrika norit paversti? Nesutinku, kad neskiepijantys tėvai veda vaikus su skiepytais! Nukentėję nuo skiepų yra nedidelė grupė, būna grupė žmonių ir antibiotikams alergiški. Bet neskiepijantys be pagrindo kelia grėsmę visuomenei! Sutinku tik dėl vieno, ko jie reikalauja- turi būti griežtai regustruojami vakcinų šalut poveikiai, taip kaip su vaistais. O ne užsimerkti ir sakyti, kad vakcina negali pakenkti. Žinima tai dar įrodyti sunku, jei po dviejų mėnesių nuo vakcinos suserga diabetu ir aiškina, kad visos ligos nuo skiepų, taip nėra. Yra ligų nulemtų genetikos, jei tėvai nesirgo, nereiškia, kad mutuoto geno nepernešė.   
Onutr 2019-03-06 20:33:26
Pranešti apie netinkamą komentarą
-5
Taigi protinguoliai tevai,tai tegul ir veda savo neskiepintus vaikus kur nori. Kai atsirado tevai-daktarai,kad jie nustato jog nesiskiepins. Tai tegul patys ir saugo savo vaikus,o neveda i bendras grupes. Po to kaltina visus kitus,bet tik ne save    ATSAKYTI
Arturas 2019-03-06 20:30:33
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Turiu ziniu kad tymais uzsikrete ir vieno is minimu vaiku sesute :(   ATSAKYTI
Zara 2019-03-06 20:48:55
Pranešti apie netinkamą komentarą
-16
Tai gerai tures imuniteta visam gyvenimui nebereiks triest kad susirgs. O tai pasiskiepyjat ir pergyvenat, kad neapsaugos. Tfu logikos nei kiek.  
Zara 2019-03-06 20:51:35
Pranešti apie netinkamą komentarą
-16
Tai gerai visam gyvenimui imunitetas ir nereiks s**** i kelnes kad pasiskiepyjau ir bijau susirgt. Nera baisi ta liga. Sekmes bijot  
Lina 2019-03-06 20:19:01
Pranešti apie netinkamą komentarą
-14
Tai kur dabar vaikų teisės? Kodėl dabar nieko nedaro. Vaikas nekaltas, kad jo tėvai ne viso proto buvo ir neskiepino. Dabar reikia bausti baudomis tuos tėvus ,kur priėmė sprendimą ir neskiepino savo vaiko privalomais skiepais. Štai ir visos ligos išlindo. O kuo kalti visi kiti vaikai ir jų tėvai, kurie skiepinosi? Reaguokit....   ATSAKYTI
2019-03-06 22:42:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
-8
Tai ko bijot jei skiepijotes?   
Elena 2019-03-06 22:49:41
Pranešti apie netinkamą komentarą
-7
Taigi jūsų vaikai skiepyti, ko čia bijoti   
Jonas 2019-03-07 00:12:17
Pranešti apie netinkamą komentarą
-6
Nėra privalomų skiepų,yra rekomenduojami.Jeigu easat skiepyti tai ko bijot?  
Aušra 2019-03-07 14:22:04
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Kodėl pastoviai manipuliuojama - ko bijot, jei skiepijotės? Bijom, kad vaikai gali susirgti, nes skiepas apsaugo nuo sunkių ligos komplikacijų, o ne 100% nuo ligos. Bijom, kad gali susirgti vaikai, kurių negalima skiepyti dėl medicininių priežasčių (pvz. po organų transplantacijos). O tokiems vaikams susirgti tokia sunkia liga = mirti.
  
2019-03-07 15:26:42
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Skiepai nėra privalomi. Atsibuskit vieną kartą!!!  
2019-03-07 15:32:41
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Lina, nusileisk iš kosmoso. Kokie dar privalomi skiepai???? Skiepai nėra privalomi!!!!   
go 2019-03-07 22:57:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Antivakseriai sugalvojo žodį "neprivalomi", visais laikais jie buvo privalomi tam, kad šalyje nekeltų grėsmės epidemijos protrūkiui. "Ko bijot, jei jūsų vaikai skiepyti?), kaip kokioj sektoj atsimušinėjat tais pačiais klausimais... Sukelsit tymų epidemiją. Kinijoj nuo paukšcių gripo mirė žmonės, kilo epidemija. Nuo gripo mirė 10metų mergaitė... Dabar prasidėjo tymai, kurių daug metų tiek nebuvo, nes skiepijo visus- PRIVALOMAI. Afrikoje šie skiepai neprivalomi, galit važiuoti, jei vėl Ebolos virusas nepratrūks koks. Medicinos pasiekimas- vakcina, o jūs kaip Donkichotai einat prieš vėjo malūnus su tais " neprivalomi", "ko bijot, jei jūsų skiepyti". Man gaila jūsų, nes nesuprantat, kad prasideda tymų protrūkis dėl neskiepyjimo.   
Vika 2019-03-06 20:17:35
Pranešti apie netinkamą komentarą
-8
vaiku nebeskiepija tevai, tai nusprende kazkaip kitaip vakcinas iskist :))) skiepys suaugusius - darbuotojus :D jeee, gudrus, negi paleisi toki bizni :)))
   ATSAKYTI
Ugnimi ir kardu 2019-03-06 20:25:01
Pranešti apie netinkamą komentarą
-8
Tai gal geriau neskiepyti ir tada brangiais vaistais bei įranga gydyti nuo poliomielito, gripo, tymų ir kitų hujnių komplikacijų?
Vis dar juokinga? Bizni tu bizni, begalve  
kl 2019-03-07 23:04:58
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
skiepys darbuotojus, ne todel, kar vakcinų liko, o per neskiepyjimą atsirado tymų atvejai ir gali prasidėti protrūkis, darbuotojai kontaktuoja jau su esamais antivakseriu tymais serg vaikais. Antivakseriams nepriskiriu tų, kurių skiepyti negalima dėl ligų, čia išimtys.  
Iras 2019-03-06 19:55:29
Pranešti apie netinkamą komentarą
-6
Jergau tu mano!.... Skaitau ir netikiu savo akimis!! Iš kur tokių neišsilavinusių ir bukapročių dar yra XXI a.???? Diskutuoti apie skiepų naudą ar žalą su žmogumi, kurio žinios apie vakcinas prasideda ir baigiasi paieška google? Tas pats, kas su pliku pešiotis..    ATSAKYTI
Aurelija 2019-03-06 21:25:52
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Pritariu.  
Mama 2019-03-06 17:28:13
Pranešti apie netinkamą komentarą
-8
Ištikrūjų jau nusibodo su tais gąsdinimais. Jei vaikai paskiepyti tai turi nesusirgti, jei neskiepyti tėvai prisiima atsakomybę jei susirgs. Tai ko čia visi parinasi ir gąsdina, jei skiepai apsaugo,turi pergyventi tik tie kurie nepaskiepijo vaikų. Bet pasirodo skiepai neapsaugo, tai kam tada skiepyt. Maišotės pastoviai, apsispręskit pagaliau.   ATSAKYTI
M 2019-03-06 17:39:33
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Nuo tymu skiepijama 15men. vaikai, tad jaunesni arba vaikai, kurie del tam tikru priezasciu negalejo buti paskiepyti yra rizikos grupeje. Ir kai daug zmoniu neskiepyta, liga plinta ir uzkrecia nekaltus maziukus.  
d 2019-03-06 17:52:06
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
o kas atsakys jei kūdikiai per jus kretinus užsikrės?  
G 2019-03-06 20:00:12
Pranešti apie netinkamą komentarą
-5
Čia ne gąsdina, o informuoja. Būtent, kad kūdikiams iki 15 mėn yra didžiausia rizika užsikrėsti. Aš esu už skiepus, skiepijo mane ir aš skiepiju savo vaikus. O atsiranda visokių keistuolių, kurie neskiepyja vaikų.   
Dovile 2019-03-06 17:12:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
-7
Koks gali buti saugumas jei paskiepinus apsaugo.Pradzioj sakinio teigiate ,gale sakinio jau neigiate.Kaip nuo kiekvieno vaisto gali but salutis poveikis taip ir nuo skiepo....Kiekviena mama zino kas geriau jo vaikui,o ne kaimynas aukletojas ar fb komentatorius   ATSAKYTI
Austeja 2019-03-07 00:10:19
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Ka daryti tiems tevams, kuriu skiepytas vaikas eina i toki darzeli ir namuose turi maza broliuka ar sesute, kuriam dar neatejo laikas skiepui? Ir nuo kada mama zino geriau nei gydytojas?  
:( 2019-03-08 00:09:07
Pranešti apie netinkamą komentarą
0
Ech dura, “mama žino geriau, nei gydytojas” ... geriau neturėk vaikų, nes vargšai vaikai su tokia kvaile motina gyvent   
To Jo.. 2019-03-06 17:03:34
Pranešti apie netinkamą komentarą
-6
Tu nepyzdielink apie autizma,nes jau simta karta aiskinta ir istirta,kad cia du nesusije dalykai,va tokios super mamytes,kaip tu,kurios net nezino medicinos pagrindu,skiedzia...zinau moteri,kurios abu vaikai autistai,pirmas skiepintas,kitas ne,ir kas kaltas,gal uzkrete? nusisnekat ir patys nesisiaiskine skiepu sudeties,pisat prota kitiems,kaip nuvaziuosit pas mokslininkus,pradesit tirti ir padaraysite savo isvadas,tada aiskinkite apie skiepu zala,o poto apie nauda...cia mada atejo ir tiek ziniu,bei neisprususiu mamyciu FB skiedalai...    ATSAKYTI
Jonas 2019-03-06 22:47:52
Pranešti apie netinkamą komentarą
-5
Dėl sudėties : viena iš priežaščių neskiepyti aliuminis esantis pentaxim skiepe. Pasakėme tai gydytojai, išpradžių ji sakė, kad aliuminio skiepe nėra, tada atsivertė informacinį skiepo lapelį ir pati pamatė kad aliuminio ten yra, sako tai nieko tai leistina norma. Mano žmona darė mokslinį darbą apie aliuminio žalą, tyrimai parodė, kad bet koks aliuminio kiekis žmogaus organizme kaupiasi... dėl fb “istorijų”: pradėjau domėtis skiepais, rinkau įvairių žmonių skiepų knygeles nuo kokių 1988 metų. Pradėjau diskutuoti su žmonėmis, gyvais žmonėmis, tikromis istorijomis. Istorijų trumpi reziume: 1. 2 metų vaikui - leukemija. Net gydytojai sakė kad viena iš priežaščių sukėlūsių šią liga galėjo būti skiepai.2. Energingas vaikas po skiepo pasidarė flegmatiškas, vienas akies vyzdys sumažėjęs po šiai dienai.3. Pirmą naktį po skiepo kūdikis į nieką nereaguoja, o tik varto vyzdžius.4. Kūdikio mirtis iitą dieną po skiepo. 5 ir 6 istorijos - kūdikiai vos nemiršta po skiepų.7 istorija - stiprus, kūdikis, vartosi, bando ropoti po skiepo nebesivarto, skiepyja toliau, kas kart pastebi kad po kiekvienos injekcijos raida grįžta apie mėnesį atgal. Aš pats norėčiau nieko nežinot ir skiepyti, bet bijau... dar nei vienas specialistas man visų faktų apie skiepų žalą nepaneigė...  
Tomas 2019-03-06 15:45:50
Pranešti apie netinkamą komentarą
-10
Šiandien dienai Lietuvos vaikų profilaktinių skiepijimų kalendorius numato vaikams iki 18 mėnesių 13-kos infekciju 35 skiepų dozes 18-koje vakcinų. Gerbiami Lietuvos profesoriai ir mokslininkai prašau jūsų parodyti kur moksliniai tyrimai, kurių išvadose teigiama, kad ši kombinacija neturi ryšio ir nesukelia autoimuninių ir kitų sunkių ligų (tokių kaip vėžys arba negrįžtami galvos smegenų pažeidimai) ir komplikacijų mūsų vaikams, kurių pasekmės lieka visam likusiam gyvenimui ir jiems reikalinga nuolatinė artimųjų slauga ir išlaikymas... arba NE, nes juos istinka mirtis nuo skiepu. Pasak ULAC direktorių Čaplinską Lietuvoje kasmet atliekama iki 800 000 skiepijimų dūrių. Pasak vakcinų gamintojus iš pateikiamos informacijos skiepų preparatų lapelių (labai retos 1 iš 10 000, retos nuo 1 iš 10 000 iki 1 iš 1000 paskiepytų asmenų) išeina, kad kasmet Lietuvoje (savo arba savo tėvu sutikimu) labai sunkias ir sunkias reakcijas į skiepus patiria nuo 80 iki 800 žmonių, jų tarpe mažamečių vaikų. Klausimas: kodėl jos neužregistruotos? Per 10 tokių metų suluošinta arba turi sunkius sveikatos sutrikimus arba mirę nuo skiepų tik Lietuvoje gaunasi nuo 800 iki 8000. ... Pakalbam apie tame skaičiuje esančių vaikų teises?! Arba kiek per 10 pastaruju metų Lietuvoje mirė pvz nuo tymų komplikacijų?   ATSAKYTI
Rūta 2019-03-06 16:45:53
Pranešti apie netinkamą komentarą
-9
Tomai, gal pirma atsakykite sau, kodėl jūsų kiemas neišmirė nuo tymų ar kitų sunkių ligų? Gal todėl, kad vaikai skiepijami? Niekas nesako, kad skiepai neturi šalutinio poveikio. Bet ką sako - šalutinis poveikis nė iš tolo neprilygsta neskipijimo padariniams. Turint omenyje komplikacijas ir mirtis. Iki skiepų vaikai krisdavo kaip lapai dėl tokių dalykų, dėl kurių jūs šiandien praktiškai neturite nerimauti. Jei jūsų vaikai yra pakankamai dideli, kad būtų paskiepyti, kadangi kūdikiai, kaip žinia, atsiduria taikinio vietoje, kadangi juos skiepyti yra dar per anksti. Taip pat ir žmonės, sergantys imunodefiicitinėmis ligomis, dėl kurių negali skiepytis. Kitas dalykas - Lietuvoje ilgą laiką tokius nesusipratusius tėvus ir jų vaikus saugojo didelė masė skeipytų vaikų. Pastaruoju metu visuomenėje atėjo antra milžiniška antivakcinavimo banga. Neskiepyti vaikai patiria ne tik grėsmę savo gyvybei, bet tampa grėsme ir kitiems. Kiti vaikai, neturintys galimybių skiepytis dėl objektyvių priežasčių turi teisęį saugumą, o ši teisė dėl tokių "supermamyčių/supertėvelių" yra sumalama į miltus.  
Kardu ir ugnimi 2019-03-06 20:47:46
Pranešti apie netinkamą komentarą
-8
Bled, Tomeli, ar tu turi mokslinius tyrimus, kad šitas tavo postas man vėžio nesukels? Kas tavo galvoje turi darytis, jeigu tu visus skiepus į vieną katilą suverti? Kokių skiepų 800000? Kokie gamintojai? Nuo kokių ligų? Balbiese tu. Visų gi poveikis skirtingas ir visų galimas pašalinis poveikis yra skirtingas.
Beje, žinai, kad nuo tymų vakcinos vienas iš prie tavo minimų retai pasitaikančių pašalinių poveikių yra prakaitavimas ir nemiga? Bled, jauti skirtumą tarp 40 temperatūros ir lašelinės, ir supisto prakaitavimo?
O žinojai, kad encefalitas nuo šito tymų skiepo gali pasireikšti 1 iš 10000000 atvejų, kai susirgus tymais encefalitas pasireiškia 1 iš 1000-2000 atvejų?
Nežinojai? Ir aš nežinojau. Žinai iš kur sužinojau? Bled, paguglinau ir suradau per porą minučių. Nežinau, tik ar tau dar padės kas nors. Man rodos, kad jau tavo komplikacijos jokiais skiepais neišsprendžiamos. Rašyk laiškus.  
Idomu 2019-03-07 00:15:53
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Autoimunines ligas gali sukelti daug faktoriu.tiksliau pazadinti liga is miego. Pvz reumatoidinio artrito vienas ijungimi mechanizmu yra nestumas,atsaukt gimdymus  
Leina 2019-03-06 15:33:09
Pranešti apie netinkamą komentarą
-4
Neseniai vos atsigavo po gripo epidemijos... O tai ko nuo gripo nesiskiepijo?   ATSAKYTI
neprieko 2019-03-06 15:32:42
Pranešti apie netinkamą komentarą
-3
nepykite,tai juk demokratiški ukr.virusai ir juos reikia priimt,kaip savus.   ATSAKYTI
saul 2019-03-06 15:12:52
Pranešti apie netinkamą komentarą
-32
Skiepyti vaikai jau nešioja virusa ir užkrečia neskiepytus vaikus.....
Tai kuriu tevus reiketu bausti????   ATSAKYTI
Sn 2019-03-06 16:54:56
Pranešti apie netinkamą komentarą
-8
Gydyk galvą  
nesveiki jus 2019-03-06 17:26:33
Pranešti apie netinkamą komentarą
-8
tikrai reiktu pasigydit galva jum su tokiom teorijom sedi super mamyte is fb neislenda paistalus skaito ir pati skiedzia toliau. verkt noris kokiu debilu pilna. sekta kazkokia per jus susiktus neskiepytojus visu vaiku sveikatai pavojus, atsigaukit viena diena  
Dd 2019-03-06 18:12:30
Pranešti apie netinkamą komentarą
-1
Kaušas konkretus  
GAUK NEMOKAMĄ tv3.lt NAUJIENLAIŠKĮ Į SAVO PAŠTO DĖŽUTĘ:
UŽSISAKYTI

Top Video

Gynybos ekspertas sužavėtas: merginas šaukti į kariuomenę – puikus sumanymas
DABAR RODOMA
Gynybos ekspertas sužavėtas: merginas šaukti į kariuomenę – puikus sumanymas
DABAR RODOMA
Kruvinos Velykos Panevėžyje: mirus porai 13-metė liko našlaite
DABAR RODOMA
Tragiškos Velykos turistų rojuje: žuvo 215 žmonės, nugriaudėjo aštuoni sprogimai
DABAR RODOMA
Gedimino kalnas – pinigus ryjanti vieta: reikalauja daugiau
DABAR RODOMA
Aiškėja tikroji motociklininko žūties priežastis
DABAR RODOMA
Šimtmečių radybos Vilniuje – paaiškėjo ir pikantiškos detalės
DABAR RODOMA
Meschino ruoštos velykinės vaišės supykino Jankevičių
DABAR RODOMA
Valdas Adamkus žmonėms siunčia svarbią žinią
DABAR RODOMA
Naujausi kandidatų į prezidentus reitingai: užvirė žūtbūtinė kova
DABAR RODOMA
Pateko į aferisto pinkles: patikli kaunietė prarado 4 kambarių butą
REKLAMA
Kviečia nemokamai pasitikrinti dėl burnos vėžio (nuotr. 123rf.com)
Krūties vėžys – viena dažniausių moterų onkologinių ligų. Tačiau, laiku diagnozavus, krūties vėžį galima išgydyti. Kalbiname Medicinos diagnostikos ir gydymo centro gydytoją ...
Galvos skausmas (nuotr. 123rf.com)
Galvos skausmas - tai nemaloni būsena, su kuria sunku gyventi. Todėl labai svarbu atkreipti dėmesį ne tik į galvos skausmą, bet ir jūsų emocinę būseną. Klausiate, kodėl? Gali ...
Erkių sezonas prasidėjo: primena, kaip saugotis nuo pavojingų komplikacijų (nuotr. 123rf.com)
 Nacionalinio visuomenės sveikatos centro Vilniaus departamento Ukmergės skyrius primena, kad atėjus pavasariui prasidėjo pirmasis erkių aktyvumo pakilimas. Vienas iš ...
Automobilių tarša (nuotr. Raimundo Maslausko)
Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuras informuoja, kad šiandien Klaipėdos miesto oro kokybės matavimo stotelės užfiksavo kietųjų dalelių paros normos viršijimą.
Dviejų vaikų mama atsikratė 100 kilogramų
Vaikystės traumos kamuojama mama iš savo valgiaraščio išbraukė greitą maistą ir numetė daugiau nei 100 kg, rašoma dailystar.co.uk. Kelley Gunter pirmą kartą papasakojo apie ...
REKLAMA

TELEVIZIJA

×

Pranešti klaidą

SIŲSTI
Į viršų