REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
49
Kirpykla (nuotr. SCANPIX)

Internete apstu grožio salonuose nukentėjusių moterų skundų. Visuomenės sveikatos centras teigia, kad šiemet nekokybiškai suteiktų paslaugų grožio salonuose iš tiesų padaugėjo, jiems antrina ir Vartotojų teisių tarnyba. Norinčius apginti savo teises, specialistai ragina užsirašius į kirpyklą ar pas grožio specialistą nepamiršti susirinkti tokio vizito įrodymų.

49

Internete apstu grožio salonuose nukentėjusių moterų skundų. Visuomenės sveikatos centras teigia, kad šiemet nekokybiškai suteiktų paslaugų grožio salonuose iš tiesų padaugėjo, jiems antrina ir Vartotojų teisių tarnyba. Norinčius apginti savo teises, specialistai ragina užsirašius į kirpyklą ar pas grožio specialistą nepamiršti susirinkti tokio vizito įrodymų.

REKLAMA

Plaukai buvo ilgi, žvilgantys ir gražūs, o po kirpyklos pradėjo slinkti kuokštais ar net kristi gabalais?

Šis kiekvienos moters grožio košmaras dažnai tampa pačia tikriausia realybe. Internete apstu moterų skundų po apsilankymo grožio salone. Jos viešai dalijasi ir graudžiomis nuotraukomis, kurios iliustruoja, kiek neteko plaukų po apsilankymo pas grožio meistres. Dėl esą aplaidaus kirpėjos darbo plaukų kuokšto pasakoja kažkada netekusi ir gražuolė, krepšininko Simo Jasaičio žmona.

„Naudojo miltelius, kurie pakankamai stiprūs yra, matyt, perlaikėm tuos miltelius, ir plaukai išlūžinėjo, iškrito, išslinko tiesiog kuokštais“, – sako vizažistė Oksana Pikul.

REKLAMA
REKLAMA

Anot moters, tai jai kainavo labai daug nervų, ir dar daugiau pinigų, mat savo plaukus iki dabartinės būklės ji turėjo gaivinti ne vieną mėnesį. Liūdesys moterį apimdavo kiekvieną kartą juos šukuojant, mat jai atrodydavo, kad šukose jų likdavo daugiau nei ant galvos. Galiausiai moteriai plaukus teko nusikirpti itin trumpai. Šiandien Oksana gailisi, kad po nevykusios procedūros kirpėjos nepadavė į teismą.

REKLAMA

„Labai gailiuosi, kad anuomet nesiėmiau tam tikrų veiksmų, nes man už padarytą žalą nebuvo atlyginta, neatlygino, nesikreipiau į vartotojų teisę, dabar jei man taip atsitiktų, meistrui labai baisiai nepasisektų, nes dabar aš kreipčiausi į vartotojų teises, reikalaučiau atlyginti žalą, lygiai taip pat galbūt kreipčiausi ir į teismą“, – tikino O. Pikul.

Visuomenės sveikatos centras pataria neiti į grožio salonus aklai, apie specialistą pasidomėti, būtinai pasitikrinti atsiliepimus internete. Centro specialistai teigia, kad iš tiesų bent jau sostinėje atvejų, kuomet kirpyklose randama saugumo ir higienos pažeidimų, pastaruoju metu tik daugėja.

REKLAMA
REKLAMA

„Pasitaiko tikrai nemažai, sakyčiau, dėl netinkamai teikiamų kirpėjų paslaugų. Net ir pasitaiko tokių atvejų, kai yra skundžiamasi, kad veikla vykdoma yra be leidimo, higienos paso“, – teigė skyriaus vedėja Ingrida Skridalienė.

Kad grožio procedūros rezultatas netaptų akis ir sau, ir kitiems badančiu siaubu, specialistai ragina prieš naudojimąsi tokiomis paslaugomis išsiaiškinti, ar įstaiga turi higienos pasą, mat būtent šis dokumentas užtikrina tai, kad naudojamos grožio priemonės – saugios, o aplinka – tam tinkama. Jei tokio dokumento kirpykla neturi, tai prilyginama nelegaliai veiklai.

„Tenka nusivilti, kai pamatai, kad skundžiamasi, kai kirpimo paslaugos teikiamos be leidimo, higienos paso, paslaugos teikiamos, sakykim, nelegaliai, kad neįvertinta, nepasikonsultuota dėl visuomenės saugos aspektų“, – kalbėjo I. Skridalienė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Į vieną Vilniaus centre įsikūrusią kirpyklą dažnai ateina moterys, kurių plaukai buvo nudeginti kitų kirpėjų. Kartais joms padėti įmanoma, o kartais jau ir nebe.

„Kartais būna, kur dar su produktų pagalba gali atstatyti juos, bet ne visada, kartais būna, kaip mes vadinam – tokia guma, kai pasiimi plauką šlapią ir jis toks – tamposi. Tai šitas plaukas – nebegyvas, su juo nieko nepadarysi“ , – tikino kirpėjas Valerij Gigevič.

Tad jei jums atsitiko taip, kad per kažkieno aplaidumą netekote dalies plaukų – patariama kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių tarnybą, tačiau tam, kad skundas būtų patenkintas – būtina turėti įrodymų.

REKLAMA

„Įrodymai tinka visi. Tai turbūt dažniausiai būna nuotraukos, galbūt ir vaizdo įrašai, aišku, reikia būtinai mokėjimo dokumento, tai yra labai svarbu, kad būtų įrodymas, kad paslaugos buvo suteiktos būtent toje vietoje, o ne kitam salone“, – sakė tarnybos atstovė Giedrė Nenartavičiūtė.

Pasak Vartotojų teisių tarnybos atstovės, dažniausiai atlyginama žala – grąžinama suma už nekokybišką paslaugą. O tikintis apvalesnės sumelės, teks kreiptis į teismą. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų