REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
16
Kamilė Kanapeckaitė (tv3.lt fotomontažas)

„Ateina metas, kai žmogui jau reikia daugiau nei vien tik „gražaus“ drabužio. Norisi kokybės, natūralių medžiagų, inovatyvaus dizaino, dėmesio detalėms. Intelektualiam žmogui tai ir yra tikroji prabanga,“ – įsitikinusi mados ženklų kūrimo inovatorė, ženklų įvaizdžio vystytoja bei mados makro tendencijų analitikė Victoria Dias, kilusi iš Argentinos, bet jau daugiau nei dešimtmetį gyvenanti Europoje, įvairius projektus vystanti ir Lietuvoje.

16

„Ateina metas, kai žmogui jau reikia daugiau nei vien tik „gražaus“ drabužio. Norisi kokybės, natūralių medžiagų, inovatyvaus dizaino, dėmesio detalėms. Intelektualiam žmogui tai ir yra tikroji prabanga,“ – įsitikinusi mados ženklų kūrimo inovatorė, ženklų įvaizdžio vystytoja bei mados makro tendencijų analitikė Victoria Dias, kilusi iš Argentinos, bet jau daugiau nei dešimtmetį gyvenanti Europoje, įvairius projektus vystanti ir Lietuvoje.

REKLAMA

Visai neseniai su šia mados tendencijų analitike pradėjo sėkmingai bendradarbiauti ir vilniečių kūrėjų „Lu.eL“ komanda. V. Dias suformuotas intelektualaus mados vartotojo poreikių motto ir tapo naujosios 2018 m. rudens-žiemos kolekcijos „Lofty“ atspirties tašku.

Po keturių raidžių šifru slepiasi dviejų kuriančių moterų idėjos atspirties taškas: „Live. Unique. Edgy. Lithuanian“. Kūrybinį tandemą sudaro Jelena Vainorė ir Sandra Mockutė-Cicėnė. Jau aštuonioliktus metus gyvuojantis mados prekės ženklas yra žinomas dėl nepriekaištingos kokybės, nuolatos ieškomo subtilaus kompromiso tarp asimetrijos, elegancijos bei sportinio stiliaus elementų.

REKLAMA
REKLAMA

Šių metų šaltojo sezono kolekcija „Lofty“ išsiskiria modernumu ir jaukumu; koloritas – ramus ir solidus. Dominuoja langelių raštai, tai – tarsi nuoroda į urbanistinės erdvės asociaciją. Pasak kūrėjos J. Vainorės, kolekcijos modeliai kontrastuoja tarpusavyje, pasirinkus įprastinius drabužių siluetus, pridedant asimetrinius dizaino elementus, audinių derinius. „Taip išgaunamas subtilus ir įdomus įvaizdis, – sako Sandra, pastebėjusi, jog visus kolekcijos gaminius galima lengvai derinti vieną su kitu, vis išgaunant naują derinį. – Tai – praktiškumo savybė, kurią taip vertina mūsų ženklo gerbėjos“.

REKLAMA

Šioje kolekcijoje naudojami itin kokybiški ir natūralūs audiniai, tokie pat kriterijai galioja net ir pamušalams. „Teko pastebėti, jog neretai kitų, taipogi natūralumą skelbiančių, prekinių ženklų gaminiai – su sintetiniais pamušalais. Tai klientą gali nuteikti dviprasmiškai“, – svarsto J. Vainorė.

Pasak kūrėjų, idėjos gimsta stebint pasaulines tendencijas, mados prognozuotojų skleidžiamą informaciją. Vizijų gairės papildomos S. Mockutės-Cicėnės atliekamu meniniu tyrimu, mat kūrėja Vilniaus Dailės akademijos Mados dizaino specialybės doktorantūroje analizuoja būtent mados prekės ženklo tapatumo galimybes. Studijų rezultatus kūrybinga moteris iš karto pritaiko savo darbo praktikoje.

Su skaitytojais kūrėjos sutiko pasidalinti naujosios kolekcijos „Lofty“ fotosesija. Prieš fotografės Marijos Kablytės objektyvą pozavo populiari tinklaraštininkė, visažistė Kamilė Kanapeckaitė, jau tapusi „Lu.eL“ prekės ženklo ambasadore. Netrukus kūrėjos skaitytojams pristatys dar vieną šio šaltojo sezono kolekciją, kurios pavadinimą ir idėją kol kas dar laiko paslaptyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų