REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos automobilių kelių direkcija šią savaitę paskelbė antrąjį 24,4 mln. eurų maksimalios vertės magistralinio kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijos konkursą. Pirmojo maždaug 20 mln. eurų vertės konkurso laimėtojas turėtų būti paskelbtas netrukus.

Lietuvos automobilių kelių direkcija šią savaitę paskelbė antrąjį 24,4 mln. eurų maksimalios vertės magistralinio kelio Vilnius-Utena rekonstrukcijos konkursą. Pirmojo maždaug 20 mln. eurų vertės konkurso laimėtojas turėtų būti paskelbtas netrukus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas patvirtino, kad rangovas turės suprojektuoti ir pastatyti viadukus ties 16-tu kelio kilometru, kur baigiasi keturių juostų kelias, ir 21-ame kilometre esančioje sankryžoje į Nemenčinę.

REKLAMA

„Sutartis turi būti pasirašyta iki kovo 15 dienos. Ten yra ilgesnis įgyvendinimo terminas, nes reikia parengti projektą. Aiškią darbų pabaigos datą žinosime tada, kai bus pasirašyta sutartis“, – BNS sakė V. Andrejevas.

Pasiūlymus bendrovės turi pateikti iki gruodžio 17 dienos.

V. Andrejevas pranešė, kad pirmojo konkurso laimėtojas turėtų būti paskelbtas netrukus, o sutartį su juo planuojama pasirašyti gruodžio pradžioje. Rangovas už maždaug 20 mln. eurų rekonstruos kelio dangą nuo 16-to iki 21-o kelio kilometro.

REKLAMA
REKLAMA

„Per pirmąjį konkursą, kurį nutraukėme, gavome apie 22 mln. eurų pasiūlymą, o dabar – apie 20 mln. eurų. Per tuos du mėnesius valstybei sutaupėme 2 mln. eurų“, – teigė Kelių direkcijos vadovas.

„Kadangi tai (rekonstrukcija – BNS) yra numatyta kitiems metams, tai mus pilnai tenkina ir nematome jokios skubos“, – pridūrė V. Andrejevas.

Kelių direkcija liepą dėl per didelių kainų nutraukė šio ruožo rangovo konkursą. Tuomet, atsižvelgus į Viešųjų pirkimų tarnybos rekomendacijas, nuspręsta atskirai skelbti ruožų rekonstrukcijos ir poros dviejų lygių sankryžų bei dviejų viadukų konkursus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės (PPP) būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi direkcija pernai šios idėjos atsisakė ir projektą finansuos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP).

1985 metais pastatyto kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų