REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
2
Reklama (Elizabeth Redman nuotr.) (nuotr. Twitter)

Iš pirmo žvilgsnio ši populiaraus viešbučio reklama, kurioje matoma vėlyvais pusryčiais besimėgaujanti pora, neturėtų niekam užkliūti. Tačiau vis daugiau internautų minėtą reklamą ėmė rodyti kaip itin blogą pavyzdį.

2

Iš pirmo žvilgsnio ši populiaraus viešbučio reklama, kurioje matoma vėlyvais pusryčiais besimėgaujanti pora, neturėtų niekam užkliūti. Tačiau vis daugiau internautų minėtą reklamą ėmė rodyti kaip itin blogą pavyzdį.

REKLAMA

Ši reklama pasirodė Australijos laikraščiuose ir žurnaluose, todėl nieko keisto, kad patraukė ne vienos moters dėmesį.

Reklamoje matoma pora ilsisi lovoje pasipuošusi baltais chalatais. Abu jie vienas kitam šypsosi, jų laukia gardūs pusryčiai. Vis dėlto akyliausių dėmesį patraukė tai, ką kiekvienas iš jų skaito.

Minėtoje nuotraukoje vyras skaito laikraštį apie finasus ir verslą, o štai moteris varto „Chanel“ knygą, kurioje pagrindą sudaro paveikslėliai.

Reklamą pamačiusios moterys netrukus ėmė ją kritikuoti sakydamos, kad jos kūrėjai įsivaizduoja, jog tik vyrai gali suprasti finansus, o moterys skirtos domėtis tik madomis.

REKLAMA
REKLAMA

Netrukus pikti komentarai pasipylė ir „Twitter“ socialiniame tinkle. „Tik norėjau pranešti, kad moterys taip pat kiekvieną dieną skaito laikraščius apie finansus“, „Tai tikrai neteisinga. Tikėsite, ar ne, mes sugebame daug daugiau, nei tik žiūrėti į gražius paveikslėlius. Pati žinau, ką mėgstu skaityti“.

Tačiau tai – ne vienintelės detalės, kurios supykdė tūkstančius moterų visame pasaulyje. Kelioms moterims užkliuvo ir tai, kad lėkštė su vaisiais yra ne vyro, o moters pusėje. „Žinoma, kad vaisiai yra jos pusėje – moteris juk negalėtų valgyti kepinių…“ – ironiškai rašė „Twitter“ naudotoja.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų