REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Danijos kapitalo keltų bendrovės „DFDS Seaways“ keltas antradienį patyrė incidentą Baltijos jūroje, sugedus varikliui, o priežastys dar nustatomos. Bendrovė rengiasi remontuoti keltą, taip pat ieško papildomo kelto, kad būtų kompensuoti dėl incidento sumažėję krovinių gabenimo pajėgumai.

Danijos kapitalo keltų bendrovės „DFDS Seaways“ keltas antradienį patyrė incidentą Baltijos jūroje, sugedus varikliui, o priežastys dar nustatomos. Bendrovė rengiasi remontuoti keltą, taip pat ieško papildomo kelto, kad būtų kompensuoti dėl incidento sumažėję krovinių gabenimo pajėgumai.

REKLAMA

„Mes jau patiriame spaudimą dėl pajėgumų sumažėjimo Klaipėdos–Kylio maršrute. Paprasčiau yra su keleiviais, nes dabar ne atostogų sezonas ir laivai nėra užpildyti, tačiau krovinių gabenimui trūksta pajėgumų. Svarstome įvarius variantus – galimybę išsinuomoti pakaitinį keltą, bet rinkoje jų laisvų nėra, galbūt paimti keltą iš kito kompanijos maršruto, tačiau tai irgi nėra taip paprasta“, – BNS sakė „DFDS Seaways“ atstovas spaudai Vaidas Klumbys.

Pasak jo, svarstoma galimybė peržiūrėti keltų maršrutų iš Klaipėdos į Kylį ir Karlshamną grafikus.

„Manau, kad tam tikrų sprendimų galima tikėtis kitos savaitės pradžioje, tikriausiai antradienį“, – sakė „DFDS Seaways“ atstovas.

REKLAMA
REKLAMA

V. Klumbys sakė, jog šiuo metu vyksta kelto „Regina Seaways“ gedimo priežasčių nustatymo ir remonto darbų planavimo procesai.

„Vizuali apžiūra indikuoja, kad pažeidimas yra (variklio – BNS) ketvirtojo cilindro srityje, tačiau pačių priežasčių nustatymui tikrai nepakaks kelių dienų, turime pavyzdžių, kai gedimų priežastims nustatyti prireikdavo ir poros mėnesių. Šiame procese dalyvauja daug specialistų, ne tik mūsų techninės tarnybos“, – BNS sakė V. Klumbys.

REKLAMA

Jo teigimu, kol kas negalima įvertinti, kiek laiko užtruks remonto darbai, taip pat, ar juos bus galima atlikti Klaipėdoje, ar keltas turės nuplaukti į kitą uostą.

„Dar ne laikas apie tai svarstyti, pirmiausiai reikia išsiaiškinti ir įvertinti gedimo sunkumą, pobūdį ir sudaryti remonto planą. Tik tuomet bus galima vertinti, ar remonto darbus galima atlikti Klaipėdoje. Tikrai nespekuliuosi, kiek laiko tai gali užtrukti“, – tvirtino V. Klumbys.

Pasak jo, šiuo metu taip pat sunku įvertinti ir bendrovės patiriamos žalos dydį.

„Remonto išlaidas žinosime vėliau, kai viskas jau bus sutvarkyta. Tačiau yra sunkiai įvertinama žala ir dėl prarastų keleivių bei krovinių srautų. Dalis keleivių yra perkelta į kitus reisus, dalis jų atsisakė planuotos kelionės, tuo metu krovinių gabenimo pajėgumų šiuo metu neužtenka, tačiau kas dabar gali paskaičiuoti dėl to atsirandančią žalą", – aiškino V. Klumbys.

REKLAMA
REKLAMA

Apie incidentą „DFDS Seaways“ laive, plaukusiame iš Kylio į Klaipėdą, pranešta antradienį po vidurdienio, kai variklių skyriuje pastebėti dūmai. Anot V. Klumbio, variklių skyriuje dirbę mechanikai ugnies nematė, bet siekiant apsisaugoti nuo galimo gaisro rizikos, buvo panaudotos anglies dioksido dujos.

Keltas į Klaipėdą atplaukė antradienį vakare, veikiant vienam varikliui, nė vienas iš jame buvusių 335 žmonių, dauguma kurių – Vokietijos piliečiai – nenukentėjo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų