REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mėsos perdirbėjų nuomonės dėl firminių savo parduotuvių skiriasi – vienos bendrovės sutinka, kad tai geras papildomas pardavimo kanalas, tačiau savo parduotuvių skaičių mažina, tačiau kitos, priešingai, renkasi lojalių pirkėjų auditoriją ir planuoja savo parduotuvių tinklus plėsti, rašo „Verslo žinios“.

Mėsos perdirbėjų nuomonės dėl firminių savo parduotuvių skiriasi – vienos bendrovės sutinka, kad tai geras papildomas pardavimo kanalas, tačiau savo parduotuvių skaičių mažina, tačiau kitos, priešingai, renkasi lojalių pirkėjų auditoriją ir planuoja savo parduotuvių tinklus plėsti, rašo „Verslo žinios“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kalbėdami apie firminių parduotuvių pliusus, gamintojai dažniausiai mini artimą kontaktą su vartotojais ir greitesnę pinigų apyvartą. Vis dėlto dauguma mėsos perdirbėjų didžiąją dalį produkcijos realizuoja kitais kanalais.

REKLAMA

2015 metais bendrovė „Kaišiadorių paukštynas“, firminėse parduotuvėse realizuojanti labai mažą produkcijos dalį, šalyje turėjo 47 savo firmines parduotuves, o dabar – dabar 16, „Vigesta“ parduotuvių, kuriose realizuojama 10 proc. produkcijos, sumažėjo nuo 50 iki 23.

„Žiežmarių mėsa“ turi 27 firmines parduotuves, kurių didžioji dalis įrengta šalia „Norfos" parduotuvių. Visos jos dirba pelningai ir apie jų uždarymą negalvojama, priešingai – planuojama tolesnė plėtra. „Cesta“ Lietuvoje valdo 45 mėsos parduotuves. Jose realizuoja visą savo produkciją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų