REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kunigas Ričardas Doveika sako, kad užsieniui skirta reklama, vaizduojančia Vilnių kaip „Europos G tašką“ bus sukurta dviprasmybė, versianti vilniečius nuolat aiškintis ir jaustis nejaukiai.

Kunigas Ričardas Doveika sako, kad užsieniui skirta reklama, vaizduojančia Vilnių kaip „Europos G tašką“ bus sukurta dviprasmybė, versianti vilniečius nuolat aiškintis ir jaustis nejaukiai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Bus sukurta dviprasmybė, kur reikės daug aiškintis, ar mes esame aukštos kultūros, mažo krašto, bet didingos valstybės teritorija, ar esame pagarbos vyro, moters orumui kraštas, ar mes iš tikrųjų esame atsakingi už savo jaunąją kartą ir galime sudominti save kaip valstybę, kaip miestą ir kitomis galimybėmis, ar jau viskas išsemta ir atkreipti dėmesiui belieka tik G taškas“, – BNS penktadienį teigė R. Doveika.

REKLAMA

„Manau, kad reklama bus pirmoji turbūt pasaulyje reklama, reklamuojanti miestą ir sukurianti dviprasmybę, dėl kurios miestelėnams teks daug kartų aiškintis ir jaustis nepatogiai“, – pridūrė jis.

Vilniaus arkivyskupijos kurija kol kas nepateikė oficialios pozicijos dėl sostinės reklamos ir svarsto tai padaryti vėliau, BNS sakė atstovė spaudai Santa Kančytė.

Tuo metu Vilniaus šv. Juozapo (Pilaitės) parapijos klebonas R. Doveika pabrėžė, kad rugsėjį vyksiantis popiežiaus Pranciškaus vizitas sutelks į Lietuvą ne tik Europos, bet ir viso pasaulio tikinčiųjų, politikų žvilgsnį.

REKLAMA
REKLAMA

Reklama – po tarptautinės orgazmo dienos

Kunigas pastebėjo, kad vizito data simbolinė – jis vyks dieną po to, kai Lietuva mini sovietinės kariuomenės išvedimą iš valstybės. Savo ruožtu Vilnius reklamą užsieniui, anot jo, pristatys iškart kitądien po tarptautinės orgazmo dienos – rugpjūčio 9-ąją.

Pasak jo, popiežius vizitu skelbia vilties žinią, o pats Vilnius pasauliui bus pristatytas kaip daugiakultūrinis, gailestingumo miestas, menantis Mindaugo, Gedimino ir Jogailos laikus, kuomet kūrėsi ir klestėjo valstybė, tautinės bendruomenės, amatai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Dabar mums reikalinga viltis, kai kartais mes nusiviliame vieni kitu, bandome emigruoti, nepatinka vienokie ar kitokie valdžios sprendimai, mūsų gyvenimo pasirinkimai. Tas vilties šūkis ir padrąsinimas yra stulbinantis ir reikalingas“, – sakė dvasininkas.

Anot jo, šiame kontekste įsiliejanti Vilniaus reklama, „kelia nevienareikšmiškus pamąstymus“.

„Manau, kad tai yra pakankamai neskoningas Vilniaus miesto pristatymas pasauliui dėl kelių dalykų: mes vis dar bandome nusimesti nuo savęs senosios Europos žvilgsnį, kad Europa kartais net ir dabar žiūri į šalis iš rytų, kaip į pigaus pasilinksminimo šalis, kur gražios ir prieinamos merginos yra pagrindinis kelionės tikslas“, – dėstė R. Doveika.

REKLAMA

Jo nuomone, reklama taip pat keista turint omenyje pasaulyje išpopuliarėjusį „#MeToo“ judėjimą, pabrėžiantį pagarbą moteriai, vyrui ir jų tarpusavio santykiams, skirtumą tarp civilizuoto elgesio ir „apspangusios nuo alaus aistros“.

„Dabar tarsi Vilnius duoda žinią: jūs ten, Europoje, darykite „#MeToo“, o pas mus tai bus gal net ekonominio skatinimo priemonė“, – kalbėjo kunigas.

Sostinės verslo plėtros ir turizmo agentūros „Go Vilnius“ vadovė Inga Romanovskienė BNS teigė, kad naujos reklamos ir popiežiaus vizito sieti nereikėtų.

REKLAMA

Pabrėžiama, kad „G taško“ reklama orientuota į Jungtinės Karalystės ir Vokietijos didmiesčių 18-35 metų jaunimą.

Savo ruožtu R. Doveika akcentuoja, kad 16-35 metų jaunimo paraiškos savanoriauti popiežiaus vizito renginiuose Vilniuje viršijo visus lūkesčius ir, anot jo, įrodo, kad jaunimas vadovaujasi kitokiomis vertybėmis.

Dvasininko nuomone, Vilniui šia reklama nepavyks atsikratyti pigios pasilinksminimų šalies stereotipo. Jis kaip pavyzdį pateikia senąsias Europos valstybes, kurios bent jau oficialiai stengiasi nelaidyti užuominų apie galimus pasilinksminimus.

 

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų