REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Komercinis bankas „Swedbank“ nuo rugpjūčio imasi naujovių – Pakruojyje ir Zarasuose esančiuose padaliniuose aptarnaus tik iš anksto trumpuoju telefono numeriu užsiregistravusius klientus. Taip, pasak įmonės, norima išvengti eilių.

Komercinis bankas „Swedbank“ nuo rugpjūčio imasi naujovių – Pakruojyje ir Zarasuose esančiuose padaliniuose aptarnaus tik iš anksto trumpuoju telefono numeriu užsiregistravusius klientus. Taip, pasak įmonės, norima išvengti eilių.

REKLAMA

„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius BNS teigė, kad naujovė pirmiausiai bus pradėta taikyti Pakruojyje ir Zarasuose.

„Pastebėjome, kad banko darbuotojai daug efektyviau aptarnauja atvykusius klientus, kai salėje nėra gyvos eilės. Be to, iš anksto žinodami, kokiu tikslu žmogus atvyksta į susitikimą, mūsų darbuotojai turi daugiau laiko pasiruošti konkrečiai konsultacijai ir suteikti klientui daugiau vertės“, – BNS atsiųstame komentare teigė S. Abraškevičius.

Nuo rugpjūčio 1 dienos klientai kviečiami paskambinti į „Swedbank“ konsultacijų centrą trumpuoju numeriu 1884 ir susitarti dėl jiems patogiausio susitikimo laiko. Ateidami į susitikimą klientai be asmens dokumento su savimi turėtų prisijungimo prie interneto banko priemones.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų