REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Dynami:t Energy Racing team“ šį savaitgalį Palangoje vykstančių „Aurum 1006 km lenktynių“ pradžia gerokai apkarto. Vieni iš A3000 klasės varžybų favoritų per pirmąsias dvi dienas daugiau laiko praleido garaže, o ne trasoje.

„Dynami:t Energy Racing team“ šį savaitgalį Palangoje vykstančių „Aurum 1006 km lenktynių“ pradžia gerokai apkarto. Vieni iš A3000 klasės varžybų favoritų per pirmąsias dvi dienas daugiau laiko praleido garaže, o ne trasoje.

REKLAMA

Trys pavarų dėžės per dieną

Nuolatinius „Aurum 1006 km lenktynių“ prizininkus pirmosios problemos užklupo dar ketvirtadienį.

Komandos pilotai Mantas Matukaitis, Aistė Antanaitytė-Matukaitė, Danas Azikejevas ir Aurimas Mištautas laisvųjų treniruočių metu pastebėjo, kad jų automobilyje sunkiai veikia pavaros.

Ekipos mechanikai ilgai nedvejoję nusprendė pakeisti visą pavarų dėžę.

„Dynami:t Energy“, kaip ir praėjusiais metais, taip ir šiemet į lenktynes Palangoje atsivežė du identiškus automobilius, todėl mechanikams beliko sukeisti pavarų dėžes.

Tačiau penktadienį pavarų perjungimo bėdos prasidėjo iš naujo, galiausiai pavarų svirtis tiesiog užstrigo vietoje.

„Pakeitėme dvi pavarų dėžes, o ta pati problema išliko neišspręsta. Jos naujos ir geros,todėl neturėtų taip lengvai lūžti. Greitai supratome, jog kažkas automobilyje jas „laužo“. Pastelkėme pagalbą iš šalies ir visi kartu radome pagrindinę problemą – tai modifikuotas išminamasis guolis. Įdėjome standartinį, problema susitvarkė“, - portalui tv3.lt atskleidė M.Matukaitis.

REKLAMA
REKLAMA

Vis tik, tuo komandos nuotykiai dar nesibaigė. Mechanikai juokauja, kad per pora dienų Palangoje jie iš naujo sukonstravo šį „BMW M3” automobilį, nes teko perrinkti beveik visus mazgus.

REKLAMA

Taip pat keisti alkūninio veleno skriemulį, sankabą, stabdžius, reduktoriaus dangtelį perprogramuoti variklio kompiuterį.

Trasoje – per mažai laiko

Visos minėtos problemos stipriai sujaukė komandos planus, nes kiekvienas iš ketyrių lenktyninkų Palangos trasoje treniruočių metu praleido labai mažai laiko.

„Per šias dvi dienas iki lenktynių mes tiek eksperimentavome, kad galėtumėme drąsiai varžytis eksperimentinių automobilių X1 klasėje“, - juokavo M.Matukaitis.

Dėl šių eksperimentų ir mechaninių problemų labiausiai nukentėjo „Dynami:t Energy“ komandoje važiuosiantis šių lenktynių naujokas Danas Azikejevas.

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos žiedinių lenktynių čempionate šis sportininkas važiuoja panašiu BMW automobiliu, bet prie naujų agregatų vis vien reikia priprasti. Be to, Palangos trasą jis matė pirmą kartą.

„Dėl automobilio gedimų trasoje teko važiuoti labai mažai, tad treniruočių nepakako. Gerai, kad trasa techniškai nėra labai sudėtinga, ji neturi itin sudėtingų vietų, tad visi taškai, kur reikia stabdytis, kur reikia sukti yra pakankamai gerai nuspėjami“, - sakė Danas Azikejevas.

Spėjo į kvalifikaciją

Visą dieną prie automobilio besikrapštę mechanikai galiausiai spėjo automobilį išvaryti iš garažo prieš pat kvalifikaciją.

Kelis ratus pravažiavęs Mantas Matukaitis parodė ketvirtą geriausią laiką A3000 klasėje ir vairą perleido rytoj startuosiančiam Aurimui Mištautui, kad šis apsiprastų su naujai sureguliuotu automobiliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Kvalifikacija mums buvo dar viena treniruotė. Važiavome ne visai koviniu režimu, bet rezultatas geras. Mums svarbiausia buvo neprasileisti prieš save stipriai silpnesnių automobilių, kad rytoj lenktynių pradžioje negaištume laiko juos lenkdami“, - taktikos niuansus atskleidė M.Matukaitis.

Komanda tvirtina, kad galiausiai po minėtos problemų viirtinos jie spėjo tinkamai paruošti automobilį „Aurum 1006 km“ lenktynėms ir rytoj galės kovoti dėl pergalės A3000 klasėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų