REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
70
„Pepco“ atidarymas Vilniuje (nuotr. Tv3.lt/Ruslano Kondratjevo)

Lenkiškomis kainomis garsėjantis „Pepco“ atidarė jau ketvirtą parduotuvę. Šį kartą Vilniuje. Naujienų portalui tv3.lt pavyko sužinoti ne tik perkamiausias ar brangiausias prekes, bet ir kur vyks tolimesnė plėtra.

70

Lenkiškomis kainomis garsėjantis „Pepco“ atidarė jau ketvirtą parduotuvę. Šį kartą Vilniuje. Naujienų portalui tv3.lt pavyko sužinoti ne tik perkamiausias ar brangiausias prekes, bet ir kur vyks tolimesnė plėtra.

REKLAMA

Vos žengęs į Lietuvą „Pepco“ sulaukė didžiulio lietuvių susidomėjimo. Pagrindinė priežastis – „lenkiškos“ kainos.

„Pepco“ Baltijos šalių operacinės veiklos vadovas Aleksandras Čikaidze pasakojo, kad Vilniuje ieškota tokios vietos, kur pirkėjai galėtų tuo pačiu apsipirkti ir jų parduotuvėje, ir pasirūpinti maisto produktais. Be to, žvalgytasi vietos centre. Dėl šių priežasčių pasirinktas prekybos centras VCUP.

Žada išlaikyti lenkiškas kainas

Prekybos tinklo atstovai Lietuvoje nuo pat pradžių vis pabrėždavo, kad kainos čia visuomet išliks žemos, vienintelis skirtumas nuo lenkiškų – valiutos konvertavimas.

REKLAMA
REKLAMA

„Ateiname ir išliekame su tokiomis kainomis. Lenkiškos kainos ir tiesiog konvertuojame. Lenkija šiai dienai yra didžiausia mūsų rinka kurioje veikiame iš 9 šalių. Ten apie 800 parduotuvių turime ir ten didžiausia konkurencija, tai pagal Lenkijos kainodarą ir kitose šalyse yra taikoma tokia pati“, – tv3.lt sako A. Čikaidze.

REKLAMA

Dažnai viena iš priežasčių, kodėl Lietuvoje kainos didesnės, nurodoma logistikos kaštai. Tačiau „Pepco“ Baltijos šalių operacinės veiklos vadovo teigimu, tai tikrai neturės jokios įtakos jų kainoms, mat logistikos centras visai šalia – Lenkijoje. Dar vienas logistikos centras statomas Lenkijoje, kad mažų kainų prekėmis aprūpintų pietų Europos rinkoje esančias parduotuves.

Minimali riba parduotuvės atidarymui – 8 tūkst. gyventojų

Gegužės 3 dieną „Pepco“ atidarymas numatomas Utenoje, gegužės 10 dieną – Didžiosios Riešės k., Vilniaus raj., o gegužės 24 dieną – Alytuje. Tiesa, ir kitais vasaros mėnesiais numatomi atidarymai.

REKLAMA
REKLAMA

Naujienų portalui tv3.lt atskleista, kad kiti trys miestai, kuriuose atsivers „Pepco“ – Šiauliai, Klaipėda ir Varėna.

„Mūsų pagrindinis tikslas būti arčiau kliento, ar tie klientai Didžiojoje Riešėje, ar Šiauliuose, nėra svarbu. Plėtros planuose numatomi Šiauliai, be abejo Klaipėda. Kai įžengėme į Marijampolę minėjome, kad atidarysime iki gruodžio mėnesio apie 12 parduotuvių, dabar tas skaičius jau didesnis, turėtų Lietuvoje nuo 12 iki 16 parduotuvių atsidaryti per metus.

Jei kalbame apie tokius miestus kaip Varėna, tai 8–9 tūkst. gyventojų miestas. Tai leidžia suprasti, kad miesto dydis nėra svarbu. Minimali riba 8 tūkst. gyventojų, bet tai kol kas šiai dienai. Kai atsidarysime, matysime rezultatus, galėsime nuspręsti, ar tai yra ta riba, ar galime ir į mažesnius miestus eiti“, – apie plėtros planus pasakojo „Pepco“ Baltijos šalių operacinės veiklos vadovas Aleksandras Čikaidze.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tiesa, pabrėžiama, kad iš viso Lietuvoje atsidarys ne daugiau 50 „Pepco“ parduotuvių.

Brangiausia prekė ir ką renkasi lietuviai

A. Čikaidzės teigimu, lietuvių apsipirkimo tendencijos nesiskiria nuo kitų šalių pirkėjų norų. Kadangi Europoje itin brangūs vaikiški drabužiai, o „Pepco“ stengiasi palaikyti žemas šios prekių kategorijos kainas, būtent tai ir tampa perkamiausia.

„Mūsų kainodara parodė paprastą dalyką. Lietuviams trūko tokio žaidėjo rinkoje, kuris galėtų pasiūlyti pradedant vaikiškomis prekėmis, baigiant namų apyvokos prekėmis tokia kaina. Tai perkamiausia kategorija – vaikiški rūbai, nes ne paslaptis, kad jie vieni iš brangiausių ne tik Lietuvoje, bet ir apskritai Europoje. Taip pat namų apyvokos prekės perkamos ir moteriški drabužiai. Kadangi panašios pirkėjų tendencijos visose šalyse, mums lengva identifikuoti, kad mūsiškis – mama, kuri rūpinasi namų židiniu“, – teigia jis.

REKLAMA

Pasak jo, nors daugiau prekių ir ras moterys, tai nereiškia, kad vyrai nieko negali rasti „Pepco“ parduotuvėje.

Parduotuvėje siūlomas tiek rūbų, tiek prekių namams asortimentas. Vaikiški marškinėliai pardavinėjami nuo 1,99 Eur, moteriški marškinėliai nuo 3,99 Eur, pledai nuo 1,99 Eur ir t.t. Iš viso „Pepco“ parduotuvėse siūloma daugiau nei 30 skirtingų prekių grupių. Prekės gaminamos Azijos ir Europos regionuose.

„Pepco“ Baltijos šalių operacinės veiklos vadovas įvardijo, kad per šį laikotarpį, kol yra Lietuvoje, brangiausia prekė buvo žaislinis dronas už 29,99 eurus.

Darbuotojų CV daugiau nei kitose šalyse

„Pepco“ atstovo teigimu, Lietuvoje jiems itin sekasi darbuotojų atžvilgiu. Būtent čia sulaukiama ženkliai daugiau gyvenimo aparašymų nei kitose šalyse.

REKLAMA

„Sakyčiau, kad dėl darbuotojų mums labai sekasi. Jie vertina mūsų požiūrį ir investicijas į jų apmokymus. Tas dalykas jau iš lūpų į lūpas sklinda. Dar prisideda tai, kad tie darbuotojai yra ir mūsų pirkėjai, jie patys tiki tuo, ką parduoda“, – teigia A. Čikaidze.

Jis patikina, kad mokamas atlyginimas yra didesnis nei minimali alga Lietuvoje. Rekvizitai.lt nurodoma, kad atlyginimų vidurkis šioje įmonė – 888.50 eurų.

Prekybos centre VCUP „Pepco“ parduotuvė įsikūrė 550 kv. metrų plote.

Iki 2020 m. Lietuvoje planuojama atidaryti 50 „Pepco“ parduotuvių. Prekybos tinklas iš viso numato įdarbinti virš 400 darbuotojų.

„Pepco“ pirmąją savo tinklo parduotuvę Lietuvoje ir Baltijos šalyse atidarė Marijampolėje 2017 m.

Prekybos tinklas pradėjo veikti prieš 14 m. Lenkijoje, o šiandien jis jau valdo daugiau kaip 1300 parduotuvių Čekijoje, Kroatijoje, Vengrijoje, Lenkijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Rumunijoje ir Lietuvoje. Kas mėnesį „Pepco“ parduotuvėse Europoje apsilanko daugiau nei 12 milijonų pirkėjų.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų