REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Apsilankius padangų parduotuvėje nuo vasarinio automobilio apavo pasirinkimo gali apraibti akys. Didžiosios parduotuvės įprastai atstovauja keliasdešimt gamintojų, kurių kiekvienas dar siūlo po kelis produktus, skirtus visiškai skirtingiems vairuotojams. Kaip išsirinkti tai, kas tinkamiausia?

Apsilankius padangų parduotuvėje nuo vasarinio automobilio apavo pasirinkimo gali apraibti akys. Didžiosios parduotuvės įprastai atstovauja keliasdešimt gamintojų, kurių kiekvienas dar siūlo po kelis produktus, skirtus visiškai skirtingiems vairuotojams. Kaip išsirinkti tai, kas tinkamiausia?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Renkantis padangas bet kokiam automobiliui pirmasis žingsnis yra jų dydžio, apkrovos, maksimalaus greičio indeksų nustatymai, kurie dažniausiai parašyti ant vairuotojo durelių rėmo priklijuoto lipduko. Tačiau tai ne vieninteliai padangų skirtumai, kitokios jose naudojamos technologijos, tad ta pati prekė vieno vairuotojo poreikius gali atitikti idealiai, o kitam – visiškai netikti“, – teigia „Goodyear“ Baltijos šalių lengvųjų padangų pardavimo vadovas Martins Grinbergs.

REKLAMA

Kone visi gamintojai turi daugiau nei vieną vasarinių padangų modelį. Vienos skirtos sportiniams automobiliams (kietesnio, stabilumą didinančio profilio, didelio greičio indekso), kitos subalansuotos ilgoms kelionėms ir komfortui, dažniausiai yra tylesnės ir ilgaamžiškesnės.

„Sportinio automobilio vairuotojas, mėgstantis agresyvų važiavimą ir staigius posūkius, gali likti nepatenkintas įsigijęs komfortui sukurtą padangą – ji neatskleis geriausių automobilio savybių. Lygiai taip pat greitkeliuose dažnai važinėjantis vairuotojas gali nusivilti, jeigu jo automobilis turės kietesnes ir triukšmingesnes sportines padangas. Todėl itin svarbu išsiaiškinti poreikius“, – aiškina M. Grinbergs.

REKLAMA
REKLAMA

Padangos tobulėja ne ką mažiau nei automobiliai, tik jų progresas ne taip matyti – juk išoriškai gaminys iš esmės nekinta jau kelis dešimtmečius. Tačiau kiekvieno naujo padangų modelio protektoriaus raštas, gumos sudėtis ir karkaso technologijos užtikrina gerėjančias saugumo ir komforto savybes. Kai kurios sukėlė kone revoliuciją.

Pavyzdžiui, „Run on Flat“ technologija yra viena pagrindinių priežasčių, kodėl iš automobilių bagažinių nyksta atsarginiai ratai. Jos esmė – stipresnės sienelės, leidžiančios prakiurdyta padanga važiuoti dar 80 kilometrų ne didesniu nei 80 km/val. greičiu. Automobilio keleivių komfortas nuo to beveik nemažėja, o saugumas gerokai išauga – sprogus padangai, ji nesubliūkšta. Šią technologiją naudoja daugelis „premium“ padangų gamintojų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Su laiku tobulėja ne tik padangų technologijos, bet ir keičiasi jų dydis. Praėjusiame dešimtmetyje automobilių gamintojai kūrė vis didesnius ir platesnius ratlankius turinčius automobilius, o padangos turėjo užtikrinti ne prastesnes stabdymo, valdymo bei komforto savybes.

Rekomenduojame - įsibėgėjus padangų keitimo sezonui, jas rinkitės atsakingai. Brangiausia prekė nebutinai bus tinkamiausia ir patikimiausia būtent jūsų automobiliui, todėl patartina prieš perkant padangų komplektą pasikonsultuoti su specialistais. Taip užtikrinsite savo bei kitų eismo dalyvių saugumą.  

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų