REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
33
„fomo“ – pirmoji įtakos rinkodaros agentūra Lietuvoje paminėjo veiklos sukaktį (nuotr. Organizatorių)

Pastarųjų metų rinkodaros tendencijų nebegalima įsivaizduoti be termino „influencerių“ rinkodara. Vis daugiau įmonių ir prekės ženklų dirba su žinomais žmonėmis ir tinklaraštininkais, nes su jų pagalba kuriamas norimas įmonių įvaizdis, stiprinamas identitetas, didinamas žinomumas. Visgi, vis daugiau didžiųjų „influencerių“ patiki savo reklamos vadybos klausimus profesionalams – įtakos rinkodaros agentūroms. Reikšminga sukaktis paminėta su žinomais Lietuvos „influenceriais“

33

Pastarųjų metų rinkodaros tendencijų nebegalima įsivaizduoti be termino „influencerių“ rinkodara. Vis daugiau įmonių ir prekės ženklų dirba su žinomais žmonėmis ir tinklaraštininkais, nes su jų pagalba kuriamas norimas įmonių įvaizdis, stiprinamas identitetas, didinamas žinomumas. Visgi, vis daugiau didžiųjų „influencerių“ patiki savo reklamos vadybos klausimus profesionalams – įtakos rinkodaros agentūroms. Reikšminga sukaktis paminėta su žinomais Lietuvos „influenceriais“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įtakos („influencerių“) rinkodaros agentūra „fomo“ – pirmoji tokio tipo agentūra Lietuvoje, veiklą pradėjo 2016 m. spalio pabaigoje. Veiklos pradžią „fomo“ skirsto į du etapus: įkūrimas ir sustiprėjimas, kurio metu buvo suburta komanda ir pradėta dirbti su dar gausesniu būriu žinomų žmonių. Balandžio 10 d. įmonė šventė savo veiklos pusantrų metų sukaktį. Visa komanda su atstovaujamais buvo sukviesti į „Esperanza Resort & SPA“ paminėti šią reikšmingą progą sėkmingai besiplėčiančiai įmonei.

REKLAMA

„Socialiniai tinklai pakeitė visas šou verslo taisykles, dabar mes domimės ne tais, apie kuriuos rašo spauda, o tais, kurie sugeba atskleisti ryškiausias savo asmenybės puses socialiniuose tinkluose. Daugumai šių žmonių sekėjų gali atrodyti, kad nuomonės formuotojai gyvenime nieko neveikia, tačiau tiesa ta, kad tai labai sunkiai dirbantys žmonės ir ši veiklos sritis sparčiai kopia pripažinimo laiptais. Buvo smagu su visais kolegomis pagaliau susitikti ne virtualioje erdvėje, o realybėje ir kartu pabėgti nuo miesto šurmulio į „Esperanza Resort & SPA“, įsikūrusį prie Trakų. Esu visiška masažų maniakė, todėl paminėti visus mus atstovaujančios agentūros „fomo“ sėkmę spa buvo labai geras sprendimas,“ – dalinasi mintimis Gintarė Gurevičiūtė.

REKLAMA
REKLAMA

Gintarė yra viena iš 18 Lietuvos „influencerių“, kuriuos atstovauja „fomo“. Agentūra dirba ir su Karolina Meschino, Milita Daikeryte, Gabija Varnaite, Žydrūnu Savicku, Indre Kavaliauskaite, Inga Žuolyte, Vaidotu Grincevičiumi, Asta Valentaite bei žinomais Lietuvos krepšininkais.

Sėkminga „fomo“ ir „influencerių“ sinergija

„fomo“ agentūros vadovas Audrius Minsevičius džiaugiasi naujausia partneryste su Ieva Mackevičiene: „Pasitikėjimas, kurį mums išreiškia vis daugiau „influencerių“, mums yra neįkainojamas. Džiaugiamės, kad galėsime dirbti su Ieva, kuri yra tikra profesionalė! Tikiu, kad su savo komanda einame teisinga linkme.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ieva Mackevičienė antrina: „Kadangi socialiniai tinklai nuolatos keičiasi, jaučiu, kad nebespėju sekti visų tendencijų. Nusprendžiau, kad man reikia geriausios komandos, tad pasirinkau agentūrą „fomo“.“

Tuo tarpu Karolina Meschino, viena paklausiausių Lietuvos „influencerių“ mano, kad kiekvienas, daug pasiekti norintis nuomonės formuotojas, turi dirbti su profesionalais: „Aš ne verslininkė, taip pat ir ne pardavėja, todėl noriu, kad mane tinkamai ir profesionaliai atstovautų šios srities ekspertai. Savo sėkmę socialiniuose tinkluose iš dalies sieju ir su „fomo“ – tikra garbė dirbti su šia komanda.“

REKLAMA

Agentūra „fomo“ visada kreipia didelį dėmesį į savo atstovaujamų „influencerių“ veiklos sritis. „Kiekvienas turi daryti tai, ką supranta geriausiai. Aš esu sporto trenerė, „vlogerė“, receptų „blog‘o“ bei drabužių linijos kūrėja. Veiklos turiu per akis, o agentūra „fomo“ ne tik mane puikiai atstovauja, bet ir suteikia galimybę dirbti su prekės ženklais, kurie yra artimiausi mano veiklai,“ – pasakoja Inga Žuolytė.

„fomo„agentūros projektų vadovė Kristina Kulbušauskaitė dalijosi prisiminimais: „Pastarieji metai buvo iš tiesų intensyvūs – pradėjau dirbti su penkiais žmonėmis, o metų bėgyje atstovaujamųjų skaičius išaugo daugiau nei tris kartus. Atstovavimas nėra techninis procesas – kiekvienam reikia skirti nemažai dėmesio, artimai pažinti ir tik įsigilinus sukuriamos sėkmingos reklaminės kampanijos.“

Atšventusi pusantrų metų sukaktį „Esperanza Resort & SPA“ su gerai atpažįstamais Lietuvos „influenceriais“, agentūra „fomo“ pasiruošusi dar sėkmingiau didinti savo veiklos apimtis ir stiprinti „influencerių“ rinkodaros tendencijas Lietuvoje. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų