REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
25
Rimac C_Two

„Rimac“ vardas daugeliui automanų turėtų būti žinomas dėl vieno, praėjusiais metais visą pasaulį apskriejusios naujienos, kuomet „The Grand Tour“ laidos vedėjas, Richardas Hammondas, nesuvaldė itin greito „Rimac_One“, nulėkė nuo kelio ir apsivertė.

25

„Rimac“ vardas daugeliui automanų turėtų būti žinomas dėl vieno, praėjusiais metais visą pasaulį apskriejusios naujienos, kuomet „The Grand Tour“ laidos vedėjas, Richardas Hammondas, nesuvaldė itin greito „Rimac_One“, nulėkė nuo kelio ir apsivertė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tuomet „The Grand Tour“ laidos vedėjas liko gyvas, tačiau kroatiškas superautomobilis supleškėjo vos per keletą akimirkų. Dabar atėjo metas susipažinti su naujausiu „Rimac“ markės kūriniu, kuris šiuo metu neturi ne vieno analogo.

REKLAMA

Tad pradėkime nuo svarbiausių dalykų – techninių charakteristikų. „Rimac C_Two“ turi elektros jėgainę, kuri išvysto net 1888 arklio galias ir 2300 Nm sukimo momentą! Gamintojo teigimu, šie įspūdingi parametrai leidžia automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 2 sekundes ir pasiekti maksimalų 412 km/val. greitį. Ir už tai turėtume dėkoti 120 kWh galingumo baterijai.

Kadangi automobilis turi keturis elektros motorus, galime sakyti, jog jis turi keturių varančiųjų ratų pavarą. Vis dėlto, „Rimac“ teigia, jog vairuotojai galės bet kuriuo metu nuspręsti ar „C_Two“ turi būti varomas tik galiniais ar visais keturiais varančiaisiais ratais.

REKLAMA
REKLAMA

Jeigu vieną dieną Jums atsibos beprotiškas „Rimac C_Two“ pagreitis, tuomet Jus turėtų pradžiuginti tai, jog su pilnai įkrautomis baterijomis automobilis galės nuvažiuoti iki 650 kilometrų distanciją, ta2iau tai nėra vienintelis privalumas, jeigu staiga užsimanysite ramiai nuvažiuoti iš Vilniaus į Rygą.

„Rimac C_Two“ yra aprūpintas naujausiomis technologijomis, kurių dėka automobilis atitinka „Level 4“ autonominių ratuočių lygį. Tai reiškia, jog „Rimac“ turi sistemas, kurios gali perimti automobilio valdymą iš žmogaus. Akceleracija, stabdymo, posūkiais – viskuo pasirūpins pats automobilis. Didžiausia bėda yra ta, jog šiuo metu ne viena šalis neturi įstatyminės bazės, kuri leistų bendro naudojimo keliuose naudoti „Level 4“ lygį atitinkančius autonominius automobilius.

Serijinė „Rimac C_Two“ gamyba prasidės šių metų pabaigoje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų