REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atėjusi nauja era tuo pačiu sužlugdė ir kelis visiems žinomus automobilių gamintojų vardus. Legendiniai prekės ženklai, kurių mašinomis žmonės didžiavosi, vienas po kito virto į istorijos šiukšlyną ir ne be pasaulinės krizės pagalbos. Keista, tačiau labiausiai nukentėjo JAV gigantai „General Motors“, pasirodę esą tik milžinas molinėmis kojomis. Bendrovė, beje, ir nusitempė iš paskos į dugną šiuos puikius automobilių gamintojus.

Atėjusi nauja era tuo pačiu sužlugdė ir kelis visiems žinomus automobilių gamintojų vardus. Legendiniai prekės ženklai, kurių mašinomis žmonės didžiavosi, vienas po kito virto į istorijos šiukšlyną ir ne be pasaulinės krizės pagalbos. Keista, tačiau labiausiai nukentėjo JAV gigantai „General Motors“, pasirodę esą tik milžinas molinėmis kojomis. Bendrovė, beje, ir nusitempė iš paskos į dugną šiuos puikius automobilių gamintojus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

SAAB

Švedų gamintojai SAAB pasirodė „General Motors“ idealia platforma užkurti konkurenciją vokiečių gigantams, BMW ir „Mercedes-Benz“. Deja, įsigijus perspektyvų naujoką GM nutraukė investicijas, o be pinigų prekės ženklo vystymui šis išgyventi nesugebėjo. Tiesa, dabar pasirodė gandų, kad SAAB ruošiasi pakilti iš komos, tačiau kol kas tai patvirtinančios informacijos nėra.

REKLAMA

Pontiac

1899 metais apie jokius automobilius „Pontiac“ savininkai ir galvoti negalvojo, o gamino įprastas tiems laikams karietas. Po trisdešimties metų jau priglaustas po GM sparnu gamintojas išleido pirmuosius savo automobilius. „Bonneville“ ir GTO modeliai pasirodė tokie sėkmingi, kad netruko įgauti „amerikos klasikos“ vardą. Iki 2000-ųjų pradžios „Pontiac“ dar kažkaip laikėsi, tačiau jau 2010-aisiais baigė savo ilgą kelią.

REKLAMA
REKLAMA

Oldsmobile

Ransonas Oldsas įkūrė „Oldsmobile“ 1897 metais ir trumpą laiką netgi buvo visos industrijos lyderiu – sėkmingam ir geram konstruktoriui pavydėjo ir pats Henry Fordas. Dar 80-aisiais įsigyti „Oldsmobile“ galėjo sau leisti tik labai pasiturintys asmenys, tačiau vėliau bendrovės populiarumas smuko į dugną. 2004-aisiais „Oldsmobile“ oficialiai nutraukė savo veiklą.

Plymouth

Amerikiečių gamintojams „Plymouth“ teko dalintis rinka su tokiais monstrais, kaip Chevrolet ir Ford. Reikia pripažinti, kad iki pat pastarųjų dešimtmečių viskas klostėsi gana neblogai, žmonės vertino „plimutus“ už jų patikimumas ir nestandartinius sudėtingų techninių klausimų sprendimus. Deja, 2001-aisiais koncernas baigė savo istoriją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Hummer

Taip, legendinis prekės ženklas „Hummer“ iš tiesų jau nebeegzistuoja. GM sugebėjo tiksliai pasigauti didelių visureigių poreikį rinkoje ir atliko genialų ėjimą, integravę modifikuotą karinį „Humvee“ automobilį. Sėkmingiausia tapo H3 serija, tačiau vėliau smogusi ekonominė krizė praktiškai pražudė šį dinozaurą.

Mercury

Naujasis prekės ženklas „Ford“ buvo planuojamas kaip tiesioginis „Buick“ ir „Chrysler“ konkurentas. Pirmieji „Mercury“ rinkoje buvo pasitikti itin šiltai, tačiau su laiku „Ford“ vadovybė atliko skaičiavimus ir nusprendė, kad nebeapsimoka vystyti šio prekės ženklo. Paskutiniai modeliai buvo išleisti 2011 metais.

Maybach

Dar po Pirmojo pasaulinio karo koncernas „Maybach“ užsiėmė tik išskirtiniais aukščiausios klasės automobiliais. „Daimler“ įsigijo šią bendrovę ir pabandė pasiūlyti „Maybach“ rinkai, tačiau nesėkmingai. 2012-ųjų rugpjūtį šis prekės ženklas buvo oficialiai likviduotas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų