REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
32
Seksualios ir pašėlusios stiuardesės

 Kelionių kupinas skrydžių palydovės gyvenimas dažniausiai siejamas su prabanga, egzotiniais pasaulio kampeliais bei nesibaigiančiais įspūdžiais, tačiau, pasak šioje srityje dirbančių žmonių, tikrasis lėktuve verdantis gyvenimas į tai nė kiek nepanašus.

32

 Kelionių kupinas skrydžių palydovės gyvenimas dažniausiai siejamas su prabanga, egzotiniais pasaulio kampeliais bei nesibaigiančiais įspūdžiais, tačiau, pasak šioje srityje dirbančių žmonių, tikrasis lėktuve verdantis gyvenimas į tai nė kiek nepanašus.

REKLAMA

Net 13 metų skrydžių palydove dirbanti Annette Long „Business Insider“ papasakojo, kad, nepaisant šios karjeros žavesio, toks darbas reikalauja daug fizinių pastangų, yra varginantis ir dažnai primena apie vienatvę.

„Pats darbas tikrai nėra kerintis. Net jei dirbate su pirmoje ar verslo klasėse skrendančiais keleiviais, tai nė kiek neprimena to, ką daugelis įsivaizduoja“, - sakė ji.

Tą patį patvirtino dar keli oro linijų darbuotojai, kurių gyvenimas turi tilpti į vieną lagaminą.

REKLAMA
REKLAMA

Viena stiuardesė teigė, kad daugelis įsivaizduoja, jog oro linijų darbuotojai visą laiką linksminasi ir lanko pačias įžymiausias pasaulio vietas.

Tiesa ta, kad didžioji daugumo skrydžių palydovų laisvą laiką praleidžia miegodami ar ilsėdamiesi po sunkios 15 valandų darbo pamainos.

REKLAMA

„Sustojimus ir atsiradusį laisvą laiką tarp skrydžių išnaudojama kaip tik išmanome. Dalis mūsų ilsisi lovose, gurkšnoja vyną ir žiūri filmus“, - sakė anonime išlikti norėjusi stiuardesė.

Kiti skrydžių palydovai bet kokiais būdais stengėsi paneigti mitą, kad šis darbas lengvas ir primena atostogas, per kurias kartais tenka pabūti padavėja.

„Prireikia ilgų metų praktikos, kad klientai ant mūsų veidų nepastebėtų jokių prakaito lašelių, kad išmoktume tinkamai, greitai ir kokybiškai juos aptarnauti. Mūsų darbas labai pavojingas, fiziškai sudėtingas ir turime daugybę atsakomybių. Mes privalome užtikrinti keleivių saugumą, apsaugą ir išlikimą“, - pasakojo kitas.

REKLAMA
REKLAMA

Anonimais likti norėję stiuardai ir stiuardesės taip pat priminė keleiviams, kad jie tikrai nėra neišsilavinę. Daugelis jų, kad gautų šį darbą, yra pasiryžęs aukoti viską.

Vieni jų taip pat pridūrė, kad nėra teisinga manyti, jog skrydžių palydovai miega su bet kuo, daugelyje pasaulio vietų turi po kelis mylimuosius. Taip pat jau seniai galiojantis stereotipas, jog visi šioje srityje dirbantys vyrai yra gėjai, nėra teisingas.

„Mes galime būti vedę, turėti vaikų ir lėktuve tikrai neieškome būsimų permiegojimo partnerių“, - sakė vienas.

Kiti džiaugėsi galėdami paneigti mitą, jog keleivių perkėlimai į pirmą ar geresnę skrydžio klasę yra dalijami lyg saldainiai.

Kaip teigė skrydžių palydovai, bet kokie pakeitimai ar perkėlimai iš vienos klasės į kitą gali kainuoti patį darbą, tad taip elgtis tikrai neapsimoka.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų