REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lojalumo kortelių turėtojai mėgaujasi ne tik didesne nuolaidų gausa, bet ir asmeniniais pasiūlymais. Tačiau neretai šiais pasiūlymais pasinaudoti gali būti sunku, nes tikslios informacijos negaunama nei pačioje parduotuvėje.

Lojalumo kortelių turėtojai mėgaujasi ne tik didesne nuolaidų gausa, bet ir asmeniniais pasiūlymais. Tačiau neretai šiais pasiūlymais pasinaudoti gali būti sunku, nes tikslios informacijos negaunama nei pačioje parduotuvėje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Naujienų portalą tv3.lt pasiekė skaitytojo, prisistačiusio Andriumi, laiškas. Jame jis teigia, gavęs žinutę iš prekybos tinklo „Maxima“, kad gimtadieniniam pirkinių krepšeliui bus taikoma 10 proc. nuolaida, tačiau nuėjęs į parduotuvę nusivylė – jokios nuolaidos negavo.

REKLAMA

„Gavau SMS, kurioje rašoma, jog gimtadienio proga gausiu 10 proc. nuolaidą. Prisijungiau prie savo paskyros, bet ten jokio mygtuko šalia aktyvuoti nebuvo. Galvojau nueisiu, apsipirksiu, pasakysiu prie kasos ir užskaitys. Ir nors man kasoje aktyvavo visus asmeninius pasiūlymus, kasininkė pasakė, kad ar gausiu 10 proc. nuolaidą pamatysime tik atspausdinus čekį, kai jau būsiu sumokėjęs. Ką jūs manot? Nebuvo jokios nuolaidos. O ir pati kasininkė pradėjo aiškinti, kad ne ta kortele pasinaudojau, kad jokios tokios nuolaidos man prie pasiūlymų nerodo“, – piktinosi skaitytojas.

REKLAMA
REKLAMA

Naujienų portalas tv3.lt pastebėjo, kad socialiniame tinkle „Facebook“ su tokia pačia problema susidūrė ir „Iki“ prekybos tinklo klientai.

„Reklaminis triukas, tik ką švenčiau gimtadienį, duodu kortelę ir klausiu ar gausiu nuolaidą, kasininkas sako, kad nepriklauso“, – rašė viena moteris.

„Trys dienos iki gimtadienio neatspausdino. Šiandien net paklausus jokio čekio negavau. Paklausus, kur kreiptis, net parduotuvės vedėja nežino. Gėda šitaip mulkinti žmones. Rašiau tikrino, ir nieko naujo nepasakė“, – nenusisekimą komentavo kita moteris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Darbuotojus informuoti stengiasi

Prekybos tinklo IKI viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė teigia, kad tokia nuolaida pradėta taikyti dar 2016 m. balandžio pabaigoje. Tačiau iš komentarų socialiniame tinkle matyti, kad kaip ja pasinaudoti aišku anaiptol ne visiems.

Pasak B. Čaikauskaitės, kadangi apie gimtadienio nuolaidą pirkėjai yra informuojami iš anksto SMS, o žinutės formatas yra trumpas pranešimas, pirkėjai daugiau informacijos turėtų ieškoti pačiose parduotuvėse arba internetiniame parduotuvės puslapyje.

REKLAMA

„Žinutėje nurodoma, kad nuolaidai gauti bus atspausdintas kvitas naudojantis konkrečia lojalumo kortele. Gimtadienio nuolaida yra taikoma tik su lojalumo kortelėmis „IKI Premija“ ir „IKI Premija Senjorams“: šių kortelių turėtojams yra atspausdinamas specialus kvitas. Su juo lojalumo kortelių turėtojams yra suteikiama 10 proc. nuolaida apsiperkant kitą kartą, visam pirkinių krepšeliui, išskyrus akcijos taisyklėse nurodytas išimtis.

Gimtadienio nuolaida pirkinių krepšeliui galima pasinaudoti nuo pat kvito atspausdinimo per tris mėnesius nuo savo gimimo dienos. Labai svarbu, kad pirkėjams nuolaidos kvitas gali būti atspausdintas apsipirkus IKI parduotuvėje 15 dienų iki ar 15 dienų po gimtadienio, pirmojo apsipirkimo per šį laikotarpį metu. Tokį ilgą laikotarpį siūlome tikslingai: kad pirkėjai galėtų laisviau pasirinkti, kada jiems ateiti apsipirkti, o taip pat ir kvitą panaudoti gali tiek iki, tiek per ar po gimtadienio“, – taisykles nurodo B. Čaikauskaitė.

REKLAMA

Nors akcija taikoma nuo 2016 metų, komentaruose tvirtinama, kad ir parduotuvėje nepavyksta gauti atsakymų. B. Čaikauskaitės teigimu, žmogiškų klaidų pasitaiko nuolat.

„Visuomet prasidedant naujai akcijai, parduotuvių darbuotojus informuojame instrukcijomis. Detalią instrukciją prekybos tinklo IKI darbuotojai gavo ir apie gimtadienio akciją. Tam tikrais atvejais pasitaiko žmogiškojo faktoriaus klaida, todėl prašome darbuotojų būti atidesniais savo darbo vietoje ir žinoti visą informaciją apie vykstančias akcijas“, – nurodo ji.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu „Maximos“ korporacinių reikalų departamento direktorius Jaunius Špakauskas teigia, jog nežinant „Ačiū“ kortelės numerio sunku atsakyti, kodėl minėta 10 proc. nuolaida nebuvo pritaikyta, bet priežasčių gali būti keletas. Pavyzdžiui, papildomos nuolaidos netaikomos akcinėms prekėms, kai kurie pasiūlymai galioja tik tam tikrą laikotarpį.

„Tikrai neatmetame galimybės, jog galėjo įvykti ir techninė sistemos klaida“, – prideda jis.

Jis taip pat tvirtina, kad darbuotojai nuolat informuojami apie „Maximos“ prekybos tinkle galiojančias akcijas, lojalumo programas bei jų pokyčius, o tokie įspėjimai padeda tobulinti procesus, kad panašios situacijos nepasikartotų ateityje.

J. Špakauskas taip pat nurodo, kad išsamesnes taisykles galima rasti prisijungus prie „Ačiū“ paskyros, o iškilus klausimams ar nesklandumams susisiekti el. paštu ar telefonu.

„Jei nuolaida nebuvo suteikta dėl mūsų klaidos, ją kaip mat kompensuosime“, – patikina jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų